Pazar, Ocak 4

Hadise Düm Tek Tek Şarkısının Türkçesi

HADİSE - DÜM TEK TEK (Eurovision Şarkısı)
Baby you’re perfect for me
Bebeğim sen benim için mükemmelsin

you are my gift from heaven
Cennetten hediyemsin

this is the greatest story of all times
Bu tüm zamanların en iyi hikayesi
we met in like in a movie
Filmlerdeki gibi buluştuk

so meant to last forever
Sonsuza kadar süreceğini düşündüm

and what you’re doing to me
ve bana yaptığın şey

feels so fine
çok iyi hissettiriyor

angel I wake up
Meleğim, kalkarım

and live my dreams
ve rüyalarımı yaşarım
endlessly
sonsuza dek

crazy for you
senin için çılgın
[Nakarat]

can you feel the rhythm in my heart
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun?

the beats going Düm Tek Tek
vuruşlar düm tek tekliyor

always out it like there no minute
her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor

feels like there’s no way back
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor

can you feel the rhythm in my heart
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun?
the beats going Düm Tek Tek
vuruşlar düm tek tekliyor
always out it like there’s no minute
her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor

feels like there’s no way back
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor

baby i read all answers
bebeğim bütün cevapları okudum

in your exotic movements
egzotik hareketlerindeki

parId = 4766;sitId = 1918;

y
ou are the greatest dancer of all times
sen tüm zamanların en iyi dansçısısın


you make me feel so special
beni çok özel hissettiriyorsun
no one can kiss like you do
kimse senin öptüğün gibi öpemez
as it is your profession
senin profesyonelliğinde olduğu gibi

feel so fine
çok iyi hissettiriyor
angel I wake up
Meleğim, kalkarım

and live my dreams
ve rüyalarımı yaşarım

endlessly
sonsuza dek
crazy for you
senin için çılgın
[Nakarat]

can you feel the rhythm in my heart
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun?

the beats going Düm Tek Tek

vuruşlar düm tek tekliyor


always out it like there no minute
her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor

feels like there’s no way back
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor
can you feel the rhythm in my heart
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun?

the beats going Düm Tek Tek
vuruşlar düm tek tekliyor
always out it like there’s no minute
her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor

feels like there’s no way back
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor
can you feel the rhythm in my heart
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun?

always out it like there’s no minute
her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor
feels like there’s no way back
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor



Can Bonomo Love Me Back Şarkısının Türkçe Sözleri

Manga eurovision şarkısının türkçesi

96 Yorum var:

Adsız dedi ki...

süper bir yorum türkçesi içinde ayrıca site sahibine teşekkür ediyorum

ZerO dedi ki...

Bişey değil..

Adsız dedi ki...

türke yakışır bir şarkı değil dedikleri doğruymuş çok erotik

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bir şarkı inşallah eurovision da birinci olursun türkçeside mükemmel ama ingilizcesi daha güzel oluyor hadise seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

manyaq bi şarkıIıI ;) tbrikLer hadiseyEe...!

Adsız dedi ki...

hadise şarkı süper olmuş inşaalah kazanıcaz seninle allah yardımcımız olsn by

Adsız dedi ki...

dilara yyaaaaaaaaaaaaa bu süper bişi yaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

hadisee bencee %90 kazancaz içime doquyor süper bişi olmuş yhaa kendine qüvenirsen herşey olur ztn jnmmm senii çoq sefiyorummmm kendine iyi baq başarılar dilerimmm aşkiiiitommm

ZerO dedi ki...

Yukaıdaki @adsız arkadaş türkçemizi katletmezsek sevinirim..

Adsız dedi ki...

harika iyiki hadise bizi temsil edio yoksa içim rahat etmezdiiii

Adsız dedi ki...

Çok güzeL bir şarkı kazanıcagımıza inanıyorum..;)

Adsız dedi ki...

şarkı süper kesin biz kazanıcaz süpersin hadise

Adsız dedi ki...

süper bir şarki olmiş tesekkür ederis hadişe kesin bisde bu odül bir kere sende fizğk war fizükkk :)

Adsız dedi ki...

Şarkı çok güzel olmuş ve hadiseye güveniyoruz ve kendisinide çok seviyorumm .....NURULLAH.....

Adsız dedi ki...

ya hadise süpper bence ilk 3 e gireris valla bis hadisenin yanında olmasakta bütün kalbimisle ordayıs bunu unutma HADİSE :)

Adsız dedi ki...

bence süper bi şarkı..çok beğendim walla..inş..birinci olursun...=) <3

Adsız dedi ki...

gerçekten de harika bi şarkı olmuş..derece bekliyoruz hadise...

Adsız dedi ki...

türkçeside-ingilizceside perfeckt!! ama ingilizce daha iyii:D:D umarım birinci olur(=

Adsız dedi ki...

bence şarkı güzel ama bizi türkçe bir şarkıyla temsil etmeliydi...ne gerek vardı ki ingilizceye.kulağa hoş gelebilir belki ama bunların hepsi hikaye...

Adsız dedi ki...

bence de güzel olmuş özellikle melodisi

Adsız dedi ki...

sen çok güzelsinnn aşkımmm babyy

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bişarkı HADİSE ilede çok güzel olmuş yarışmada şimiden başarılar dierim..

Adsız dedi ki...

süper şarkıyı duydummu yerimde duramıorm yaaaaa inşalah kazanıcaz

Adsız dedi ki...

hadise ben bu şarkıyı arkadaşımdan biliyorum ama gerçekten de haaaaarika bir şarkı tebrikler

Adsız dedi ki...

Tek kelimeyle harikaaaa...

Adsız dedi ki...

bencede süper bir şarkı kesin ilk üçe gireriz bu arada türkçeyi katletmeden kullanırsak iyi olur şimdiden teşekkürler :)))) zeyno

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle harikasın dereceye girmeni isterim seni cok seviyorum hatta burda bir dans yarışmasında senin düm tek teki oynuyucağız seni cok seviyoruz senin yerini hiç biri tutmaz sarkın kıpırkıpır bize bu şarkıyı cıkardığın için teşekürler ayrıca sen den oryantel oynamanı bekliyoruz......seni sevn biri

Adsız dedi ki...

süper bu şarkının türkçesi çok işime yaradı düm tek tek

Adsız dedi ki...

manyaq bi şrkıı spr yhaa... hergün dinleye dinleye ezberledim artk bnde sölüyorumm :) çok tşkkr edrm hdse-- okulda ble sınıfa söledm blymusunn... neysee hrkse byby

Adsız dedi ki...

süper bir şarkı ya kesinlikle ilk 3'e girerizz yanii hadisecim süpersin sen yaaaa sen bizee gönderilen bir meleksin sanki yaaaaa

Adsız dedi ki...

bence ingii*zcesi daha gü*zel

Adsız dedi ki...

valla nediyim ingilizce olmasını pek desteklemesemde hadise iyi bir fikir yapıp ingilzce söylemiş ingilzcesi daha iyi yani ne yapalımmmmmm

Adsız dedi ki...

bence türkiyeyi temsil edecek kadar güzel bir şarkı değil biz islama inanıyorun oysa hadise gitmiş ertok ve sehsle dolu bir şarkı çıkarmış gerçekten bu şarkıdan dolayı hadiseyi kınıyorum

Adsız dedi ki...

tüm eurovision tarihinin en bomba şarkısı 1. olmassak şike var derim:)) yani kesin birinciyiz

Adsız dedi ki...

HAİDSE BENCE BİZ KESİN 1. OLURUZ SENİ SEWİYORUM KALBİMİZ SENİNLE HADİSEEEE

Adsız dedi ki...

HADİSE ŞARKIN ÇOK GÜZEL OLMUŞ KESİN BİZ 1. OLCAZ HADİSE KALBİMİZ SENİNLE SANA BAŞARILAR DİLİYORUM............

Adsız dedi ki...

hadise seni çok seviyorum birde yeni şarkı çıkartmıştın ya o çok güzel onu ben çok beğendim

Adsız dedi ki...

muhtesem sarkı tebrik ederim seni hadise hep boyle sarkılar yapmanı dilerim he bu arada adsız kişi sen türk değilsen neden türkiyede yasıyosun.

Adsız dedi ki...

EVET HADİSE ŞARKININ İNGİLİZCESİ MÜKEMMEL OLABİLİR AMA TÜRKÇE HALİNİ OKUDUM TÜRKÇE HALİ KUSURA BAKMA KÖTÜNÜN ÖTESİ BENCE ŞARKI YAPARKEN TÜRKÇESİNEDE DİKKAT ET ÜZGÜNÜM AMA BU BÖYLE!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bu şarkı mükemmel salla avrupayı düm tektek

Adsız dedi ki...

hadise şarkın çok güsel kesin birinciyiz

Adsız dedi ki...

bence iğrenç bir şarkı türkçesini okudum iğrenç ama ingilizcesi mükemmel türkçesinin hiçbir anlamı yok lütfen böle anlamsız şarkılarla ülkemizi temsil etmeyin

Adsız dedi ki...

hadise şarkısüperrrr inşallah kazanırız eğer kazanmazsak bu şerkıyla...HADİSE ŞARKINI VE SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMM!!!!!

Adsız dedi ki...

şarkı güzel olabilir ama bence ingilizceyle olmamış bizim dilimiz türkçeyle temsil etse daha iyi olur

Adsız dedi ki...

hadise ben senin en hayranlarından birisiyim bence kazanacaz

Adsız dedi ki...

hadise sen çok iyi söylüyorsun ama şarkının türkçesi berbat igrenç çok kötü ama ingilice olarak süper bazı sözleri çok kötü

Adsız dedi ki...

hadise çok güzel ve sekzsi kız bense erevısyonu kazancak ve türkiyeyi sevince bogcak inanıyorum

Adsız dedi ki...

hadise çok güzel kızve erevısyonu türkiyeye getircek inanıyorum

Adsız dedi ki...

hadie işallah erevısyonu kazanır türkiyeyi sevince bogar işallah

Adsız dedi ki...

hadise işallah kazanır

Adsız dedi ki...

hadisenin düm tek tek sarkısının ingilizcesi türkçesinden daha güzel

Adsız dedi ki...

hadise şarkın çok güzel olmuş kesin kazanırsın

Adsız dedi ki...

bence şarkı süper olmuşş bu şarkıya bayılıyorum sana asqommm benimmm :) düm teq teq

Adsız dedi ki...

süper muhteşem tek kelimeyle harika bir şarkı kıpır kıpır çoooooooooook güsel aynı zamnda btn avrupa ülkeleride hadiseye tam puan demişler rakiplerinin işi zor valla ne diyim :)

Adsız dedi ki...

hadise şarkı çok güzel olmuş inşallah kazanırız
yeterki sen kendine güven.

Adsız dedi ki...

Arkadaslar bence bu sene Eurovision'da birinciyiz...Hadise'ye basarılar diliyorum...Unutmayınki birinci olmamız Türkiye icin cok önemli...

Adsız dedi ki...

hadise seni tebrik ediyorum çok güzel bir şarkı eurovision da başarılar seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Erkek arkadaşım seni çok seviyor.Kıskanıyorum ama haklı aslında.İngilizcesi daha da güzel.Başarılar canım...

Adsız dedi ki...

ne salak bişi bu yaaaaa keşke RAP katılabilseydi eminim kazanırdık

Adsız dedi ki...

ingilizcesi süperrrr hadisecim çok canlı türkçesi fena deill ama kazanırız haydi türkiye hadise geliyor (düm) le (tek) le (tek)le haydiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

bence bu şarkı dereceye girer kötü bi şarkı değil bu arada şarkının türkçesini beğenmedim ingilizce olarak daha güzel..

Adsız dedi ki...

hadise bence sen mükemmel bi kızsın.

Adsız dedi ki...

iğrenç gibi sesi var diğilmi hadise
ceza katılsa keşke şüphesiz kazanırız


ad: ahmet ta..........

Adsız dedi ki...

HADİSE ŞARKIN ÇOK GÜZEL BU SENE KESİN BİRİNCİ OLURUZ...:)

Adsız dedi ki...

HADİSE ŞARKIN ÇOK GÜZEL, SESİNDE GÜZEL ,KENDİNDE GÜZELSİN. BU SENE BİRİNCİ OLURUZ BENCE NAZAR DEĞMESİN...

Adsız dedi ki...

hadise şarkın çok güzel çok şekersin en giyersen yakışıyo

Adsız dedi ki...

HADİSE İNGİLİZCESİ DAHA GÜZEL AMA SEN ONDAN DAHA GÜZELDİN

Adsız dedi ki...

super şarkı ya garanti 1. yiz :D
hadise bide mini etek giydin mi tamam o iş ;)

Adsız dedi ki...

şarkı çok harika kesin dereceye girer

Adsız dedi ki...

sarkın çok guzel turkceside harika avrupaya goster gununu hadise bilinmeyen seni seven

Adsız dedi ki...

şarkıyı beğeniyordum ta ki sözlerini duyana kadar. bu müziğe çok güzel sözler yazılabilir di. türkiyeye daha güzel yakışırdı

Adsız dedi ki...

sözleriniz nası sansürsüzse insanların düşüncelerine ddee sansür uygulamayın. insanların düşüncelerini ve mesajlarını sansürsüzce yayınlayın

Adsız dedi ki...

çoksüper olmuş sana yakışanı yaptınmucuk

Adsız dedi ki...

hem sen hem de şarkın süper tüm oylar sana HADİSE

Adsız dedi ki...

düm tek tek süper.23 nisanda bunu oynayacağız.izlediğimiz gün dansına başladık.

Adsız dedi ki...

süper!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

SÜPERRR BİR ŞARKI

Adsız dedi ki...

çok güzel tek kelimeyle

Adsız dedi ki...

bence ingilizcesi süper ama türçesi saçma ama insallah kazanırsın kalbimiz seninle

Adsız dedi ki...

hadisem bn gamze cnm tek kelimeyle süperrrrrrrrr nasıl böyle şarkılar yazıyon aşkommmmm

Adsız dedi ki...

fatoş diyoki hadisem seni çok seviyorum ben senin hayranınım düm tek tek ve deli oğlan şarkılarına bayılıyorum nasıl bu şarkıları çıkarttın bilmiyorum ama seni çok seviyorum ı love you

Adsız dedi ki...

HADİSE SÜPERSİN SENİN TAM BİR HAYRANINIM SENİN ŞARKIN DÜNYAYI İNLETTİ SENİN ŞARKIN MEŞHUR OLACAK EREVİSİONU BİZ KAZANICAĞIZ DÜM TEK TEK ŞARKISIYLA BEŞ ARKADAŞIMLA BİRLİKTE ÇALIŞTIK VE SENİN HARAKETLERİNİN AYNISINI YAPABİLİYORUZ.BUNUN YÜZÜNDEN BİR PROVA HAZILADIK 5.SINIFIM BEN 5.SINIFLARIN VEDA GECESİNDE BU ŞARKIYLA DANS EDİCEĞİZ SENİ ÇOOK SEVİYORRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUZZZZZZZZ.....

Adsız dedi ki...

tebrikler...

Adsız dedi ki...

hadise şarkı güzel ama türkçesini hiç beğenmedim yinede emeğine saygı inş. 1. oluruzzz

Adsız dedi ki...

hayatımdaki ilk ve tek severek dinlediğim şarkıcı

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şarkı bence erezyonu o kazanacak

Adsız dedi ki...

bence hem hadiseyle hemde şarkıyla 1.olucaz ben buna bütün kalbimle inanıyorum.kalbimiz seninle !!!hadiseee!!!

Adsız dedi ki...

bence hem hadiseyle hemde şarkıyla kesinlikle birinciyiz ben buna bütün kalbimle inanıyorum.hadise bütün kalbimizle senin yanındayızzz!!!hadise!!!

Adsız dedi ki...

ben gföremedim türkçesini.

Adsız dedi ki...

bencede süper bir şarkı hadiseye de başarılar eğer eurovisyon da birinci olamasakta sen bizim gönlümüzün birincisisin:)

Adsız dedi ki...

hadise ben 5. sınıfa gidiyorum ve okulumuzda herkesin mp3ünde bu şarkılar var.ve biz hepsini ezberledik.sana teşekkür ediyorum.türkiyeden böle şarkı hiç beklemezdim ve sen bunu yaptın tebrikler.sen kalbimizdesin ve başarırız.sen sadece bzim için ve kendin için düşün ve gayret et.gerisi kolay.bol şanslar sana sen 1. olucaksın bunu unutma

Adsız dedi ki...

sarkı güzel ama bi türke yakısmıo çünkü çok erotik daa ii olabilirdi amaa artık geç neyse insallah 1. olucaz

Adsız dedi ki...

igrenc aıııı ıyyyyyyy uf

Adsız dedi ki...

BU ŞARKI ÇOK GÜZEL.HADİSE BİRİNCİSİN

Adsız dedi ki...

iğrenç bir şarkı resmen iğrenç hadise de çok çirkin!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ipek iğrenç diorsan daha iisini sen yaz hıııı

Yorum Gönder