Pazartesi, Eylül 22

İngilizce türkce cümle çeviri siteleri

İ
ngilizce türkçe cümle çeviri sitelerini netten bulabildiğim kadarı ile bazilarini sıraladım..Bazilari dandik bazilari ise iş görür..


23 Yorum var:

Unknown dedi ki...

gerçekten güzel bir çalışma teşekür ederiz.

Adsız dedi ki...

2. site güzelmş de soruları çeviremiyoo

Adsız dedi ki...

ya ben bulamdım ing. türk. çewirmeyii uff :(:(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu sayfada istediğim şey yokki!....

Unknown dedi ki...

evet çok güzel

Adsız dedi ki...

hani ya nerden çevriliyo bulamadım

Adsız dedi ki...

yaw bende bulamadım bulan varsa sölesin

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bu çevirmiyor ki arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

güzel
gibi bir site

Adsız dedi ki...

yha bu siteleriin hepsi dandik.bir tek hemencevir.com var o da bozuk

Adsız dedi ki...

ya ben bir türlü bulup ta yazamadım arkiler lütfen bileniniz varsa söylesin çok ihtiyacım var bu ödewe

Adsız dedi ki...

Google translate çıktıktan sonra hepsi biter almanca fransızca rusça ingilizce çeviri yapıyor

Adsız dedi ki...

yeminli site güzele benziyo. kelime giriyosun o kelimeyle ilgili cümle çevirileri veriyo.

Adsız dedi ki...

hiçbir şey yok

Adsız dedi ki...

BULLLDUMMM BU SİTEYE GİRİN YAZIN ORAYA SEÇİN TIK DİYE ÇEVİRİYO GEÇİKMESİZ

Adsız dedi ki...

yha arkadaşlar nerde bu çeviri söyleyen olsada bizde çewirsek

joyologo dedi ki...

bir de bu var: her dilde sınızsız cümle online çeviri http://www.joyogi.com teşekkürler..

Özel Sözlük dedi ki...

Bu site de 50 den fazla dilde çeviri yapmakta ve metin seslendirme seçenkeleri de var...

Adsız dedi ki...

o yorumu yayınlarmsn hatta :D yazının içine eklermsn ben fatih :D bilimzamanı:D

Adsız dedi ki...

yeminli sözlük'te daha önce tercümanlar tarafından çevrilmiş cümleler var sanırım.

Adsız dedi ki...

Emeğine sağlık üstadım güzel paylaşım elinden geldiğince yapmışsın bişeyler...

Tercüme

şömine dedi ki...

güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık

Yorum Gönder