Çarşamba, Ağustos 22

Msn de Silenleri Bulma

Msnde sizi kim silmiş öğrenmek istiyosanız hiç bi programa gerek kalmadan öğrenebilirsiniz..Nette msn de engelleyenleri bulma diye bi sürü başlık çikabilir bunlarin hepsi yalan ne yazikki msn de engeleyenleri bulma diye program yapılamadı..Ancak silenleri programla yada programla öğrenebilirsiniz..Şimdi size programsız msn de silenleri bulmaya anlatacam kısa bişekilde....


msn>>>araçlar>>>seçenekler>>>gizlilik>>>daha sonra ordaki listede herhangi biri üstüne gel sağ tuş yap eğer sil aktifse seni silmiş aktif değilse herşey yolunda...Kolay gelsin..


18 Yorum var:

Adsız dedi ki...

teşekkürler..

Damacana dedi ki...

Saol, 1 tane elemanı enseledim. Hep ekliyorlar, hem siliyorlar. Terbiyemi bozmayayım hadi.

sanane dedi ki...

hepinizin ağzınasıcım hiç bir şey olmadı

Adsız dedi ki...

bunu öğrendiğim iyi oldu amına koduklarım

yılmaz dedi ki...

abbaba

damla dedi ki...

ya nolur bana yardımcı olun msn sıfremı değiştremyrm su msn.hotmailden bsey anlmadım uye oluyrm ama adrese gırılmıyo bırı bana yardımcı olsun cok acıl bn yapablrm dıye varsa da olur nolur yaaa:(:(

damla dedi ki...

nolur bana yardımcı olunya msn sıfresını değiştirme ısını beceremyrm cok acıl ben yaparım dıyen varsa da olur

oLcAy dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

nasıl değiştircez ark ler

Adsız dedi ki...

çok tesekkür ederim sadece benim patlattıgımda herkesi silmistim tek onda sil aktif gösüküyor :)

Adsız dedi ki...

DAMLA BEN BİLİYORUM

Adsız dedi ki...

selam ben sibel çok sağol teşekkürler by by

Adsız dedi ki...

birbirinde ekli olan çift msn im wardı denedim hakkaten babalar gibi calısıyo

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler işe yarıo tam 8 kişi engellemiş.

Adsız dedi ki...

damla ben yapabilirim

SU dedi ki...

BEN BAK TIM ABİMDEN KENDİMİ SİLDİM BU YÖNDEM GERÇEKLEŞMEDİ DENEDİM VE YANILDINIZ

YELDAAA dedi ki...

ben de msn plus yukledim süper bişi

Adsız dedi ki...

Kesinlikle yanlış bir uygulama.. Çift msn'i olanlar denesin. Çalışmadığını göreceksiniz.

Yorum Gönder