Salı, Nisan 3

Faranjit oldum Bitkisel Tedavisi ve Ada Çayı

Geçen sene temmuz ayında faranjit olmuştum..Gerçekten çok sinir bozucu bir rahatsızlık..Faranjit bilmeyenler için söylüyorum adı korkunç olmasına rağmen herkesde görülen bilinen bir hastalık..Kısaca yutak iltihaplanması yada boğaz iltihaplanması diyebiliriz..

Faranjit Bitkisel Tedavisi
Belirtileri ilk başlarda Vücutta ateş kırgınlık sonra boğazda ağrı,ilerleyen zamanlarda ise yutkunmada zorlık,sert yemekler yiyememe vb..

Faranjit'in sebepleri genelde tozlu ortamlarda bulunma,ağzı açık uyumak,yazın çok soğuk içecekler ve dondurma yeme gibi..

Ben Faranjit olduğumda yaklaşık 5 gün hiç yemek yiyemedim ve yutkunmakta çok zorlandım..gerçekten çok zorlu bir süreç yaşadım.

Faranjitin Tedavisi Tedavinin ilk aşaması tabiki doktora gitmekle başlıyor..Doktor muhtemelen ağrı kesici ve antibiyotik verir..Sizin evde yapacaklarınız


  • İlk önce boğazınızı temiz tutacaksınız
  • Ağzı açık uyumayacaksınız burundan nefes alip vereceksiniz
  • Ada Çayı içmeniz boğazınızdaki bakterilerin ölmesine yardımcı olacaktır..
  • Çok sıcak ve çok sıcak içeceklerden kaçınacaksınız..

Geçmiş olsun..

0 Yorum var:

Yorum Gönder