Çarşamba, Kasım 7

Facebook Hesap Silme


Ülkemizde facebook çilginliği çiğ gibi büyümeye başladı.Son baktiğimda 800 bin üyeyi geçmişti türkiye ağinda..Bununla birlikte facebooktan farkli nedenlerden dolayi üyeliğini iptal ettirmek isteyenler var..Facebook ingilizce olduğu için silmekte zorluk yaşayanlara facebook üyeliği nasil silinir basitçe anlatacam;




Facebook sayfasindan sağ üstten Account'a tikliyoruz.
İkinci adım olarak açilan sayfada en alttaki Deactivate Accounts 'e de tikliyoruz..
Tekrar açilan sayfada Confirm Facebook Account Deactivate diye başlık var.Onun altinda facebook'u niçin silmek istediğinize dair seçenekler var.Onlardan birine tikliyorsunuz..Böylece facebooktan kurtulmuş oluyosunuz..hepsi bu kadar kolay gelsin.


Türkçe Facebook Hesap Silme
İstediğin zaman e-posta adresini ve şifreni girerek hesabını yeniden aktive edebilirsin..


Facebook Hesabını Kalıcı olarak silme
  1. Arkadaşlar yukaridaki anlatilanlar facebook türkçe olmadan önce ingilizce facebook için anlatmıştım..Şimdi anlatacağim Türkçe facebook içindir..
  2. Hesabımıza giriyoruz..Sonra sağ üst köşede Ayarlar sekmesine tikliyoruz..
  3. Sonra hesap ayarlarina tikliyoruz.Açilan sayfada en altta Hesabı Dondursekmesine tiklayin..
  4. Ordan Facebook Hesabı Dondurmayı Onayla bölümünden istediğiniz şıkkı seçin..Sonra hesabı donura bas hesabınız donmuş olsun..
Not:Hesabını dondurduktan sonra bile, arkadaşların seni etkinliklere davet edebilir, fotoğraflarda etiketleyebilir ya da gruplara davet edebilir. Bu onay kutusunu işaretlersen, arkadaşlarından bu tür e-posta davetleri ve bildirimler ALMAZSIN.

-Güncelleme- Facebook artık her ay tasarım değiştirmeye başladı bizde yetişemez olduk:) 
Yeni Facebook hesap silme daha doğrusu dondurma işlemi şöyle;

-En üstte sağdan sekmeyi tıklayın>hesap ayarlarınına basın>
sonra soldan Güvenlik sekmesine tıklayın>
en altta hesabı dondur seçeneği gelecek>
Ayrılma nedeni olarak seçeneklerden birini işaretleyin..sonra en altta Onayla tuşuna basın..hepsi bu kadar..dilediğiniz zaman tekrar giriş yaparsanız otomatik olarak hesabınız açılacaktır.



Facebook  Zaman Tünelinden Çıkmak için bu linke tıkla



144 Yorum var:

Adsız dedi ki...

dediğiniz gibi yaptım ama olmuyor yaaaa.

ZerO dedi ki...

Hesabınızdaki gelen maili tıkllayın..

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

maile tıkladıgım halde olmadı nasıl silcem ben bunu

Adsız dedi ki...

facebook dediler başta..ebemin görümcesini bile bulabileceğimi söylediler.kaydolduk tabi.
buldum evet! yıllardır görüşmediğim bir sürü yüzü buldum orda ama baktım ki insanlar gördüğünüz yada bildiğiniz gibi kabuklarında kalmıyorlar hiç.ne işler çevriliyormuş gerçek hayatta yüzümüze gülüp elimizden tutanlar..sahte dünyanın sahte insalarını tnımak için güzel bir deneyimdi... sayenizde kurtulduk çok ama çok teşekkürler imece blog.biz tarhana çorbamızla halk ekmeğimizi alıp koltuğumuz altındaki paketle evimize yürüyerek gidelim.

Adsız dedi ki...

insanlar çılgın gibi akın ediyor bu feysbuk olayına.
yıllar önce birlikte okuduğu arkadaşına çok mu meraklı bu insanlar anlayamadım.hayır, yolda birbirlerini görseler selam vermezler normalde de , o bakımdan !

kapattım hesabı, rahatladım...
ohhh beee... :)

Adsız dedi ki...

super bişe artık kurtulduk face book tan teşekkurler uzgunum face book bır daha goruşmemek uzere

coco dedi ki...

teşekkür ediyorum.şunu bilmelerini isterimki ''facebook'' İLİŞKİLERİ BOZUYOR,YUVA YIKABİLİYOR.arkadaş bulma sitesi gibi oldu.silebildim bende sayenizde.teşekkür ederim.özgür...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende bugun kurtuldum facebooktannn yaşasınnnnnnn :))))) teşekkür ederimmmmm bizimle paylaştığınız için

Adsız dedi ki...

r bende 2 gün önce üye oldum fakat ne lanet bi yermiş ya.insanlar statü arayışına girmiş.1 fazla arkadaş eklemek için yarışıolar ve selam dahi vermeden listelerinde eklenmiş oluosun.yalnız ben mailede tıkladım ama henüz kapanmamış.süresimi var bu işin ?

Adsız dedi ki...

önce bilgilerinizi değiştirin,her şeyinizi silin sonra kapatın.sonuçta hesap tam olarak silinmyor,size tekrar açabilmeniz için link gönderiyorlar e verilerinizi depoluyorlar...

Adsız dedi ki...

evet yaptım ama silinmiyoo ya bıktım şundan

ateş dedi ki...

sildim bende çok şükür rahatladım artık ...
sosyal ağmış ne sosyali be büsbütün asosyal bir ağ...

Adsız dedi ki...

valla çok makbule geçti iyiki kurtuldum çok saolunn yani başımızı dertten kurtarmış oldunuz

Adsız dedi ki...

Sırf bu facebook yüzünden hayatımda olmayan kadınların hesabını verir oldum kız arkadaşıma.Aman abi bi oklava laf yedik dahada yemeye niyetim yok.Sildim valla :D
Bilgi için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

gerçekten bu kadar gereksiz bi site görmemiştim teşekkürler bnde kurtuldum=)türkler daha fazla şunu çıkaranlara para kazandırmasa iyi olur eski arkadaşlarının bi telefonu bi adresi yok sanki bu adamalrın bi tek facebook var saçmalk tekrar teşekkrler

Adsız dedi ki...

buyrun facebook okuluna:


http://www.leothemaster.net/facebook-okulu-f-262.html

Adsız dedi ki...

yarm saat önce açmştm beenmedm sayensde kapattım saolun :D

ulu10ur dedi ki...

facebookta eski yıllardır görüşmediği okul arkadaşını bulup ve ona 2. mesajını gönderene ödül vermek gerek."insan oğlu" işte...

Adsız dedi ki...

sağol çok iyi oldu ama onlar yeniden harekewte geçmemn i,çin sana maİL yollıycaz diyolar umarım bir şey çıkmaz

Adsız dedi ki...

ooooh bee:D az daha yanıodum bu facebook yüzünden:D ne dandik bi siteymiş ya.allah razı olsun:d hadiin byee :D

Adsız dedi ki...

az önce açmıştım hiç sevmedim çok saçma bişey..sayenizde kurtuldum..çok teşekkürler..

Adsız dedi ki...

gelen maili tıklamayın o tekrar aktif yapıo yani kurtulmayalım die birsürü numara kanmayın

Adsız dedi ki...

gelen maili tıklamayın o tekrar aktif yapıor

Adsız dedi ki...

yolda görsem selam vermediğim bir çok insanla karşılştım burda. gerçek arkadşlıklar zaten bitmez ve gerçek arkadşlarımız olsaydı zaten onlarla olurduk. o yüzden bu siteyi saçma buluyorum şuan. ve kurtulmak için msnlerimi iptal ettiğim bir çok belayla da karşılaştım burda. ve korkuyla kapatıp kurtuldum

Adsız dedi ki...

ya alla askına bırı yardım etsın bu facebook tan kurtulamıyorum kapatamıorum hesabımı nolur acıl cwp beklıorum :'(

Adsız dedi ki...

gerçekten çok teşekkürler bugün az önce kaydoldm ama baktım bana göre değil kaydımı iptal etmeye karar verdim herkesin fikri ayrı ama arkadaş bulmaya da gerek yok bence insan kendi kendine de yeter hem ben nie eski arkadaşımı buluyum o beni arasın bulsun demi:P bu tarz yerlerde zaman öldürmek değil kitap okumak daha yararlı bir etkinlik olacaktır diye düşünüyorum(ben) :)

Adsız dedi ki...

walla benim facebook yoq ama bu yorumlardan sonra olmasın bee abi...teşekkürler hepinize...

Adsız dedi ki...

ben 17yaşındayım.bir hafta önce facebooka üye oldum.Herhangi birisi beni aradığı zaman bulabiliyo ama ben kendi hesabımı açamıyorum.üyeliğimi hesabımı açmadan bitiremezmiyim?

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim sayenizde facebook kapattım

Adsız dedi ki...

çok tşkr ederim sayenizde facebooktan kurtuldum

Adsız dedi ki...

bende bu feysbuk olayından hemen kurtuldum şahanın söylediği gibi amele kaynıyor

Adsız dedi ki...

hesabın tam olarak kapandıqını nası anLıcam...? bide hesabımı kapattğmı arkadaşlarım qörckler mi?

Adsız dedi ki...

wala çook teşkkr ederm...sayenizde bi beladan kurtuldum ...

Adsız dedi ki...

Bune belaymış yaw Facebook değil afedrsiniz ama Feci-bok lanet olsun böyle siteye üye olanada bu siteyi kuranada.Hayatımda 1 kez gördüğüm kişilerin hesabını karıma vermekten gına gelmişti ayriyetten düşmanlarımlada rastladım ve güvenliğimi tehlikeye attığımı farkettim...Allah kimsenin başına vermesin böle bi seteyi...Kurtuldum artık çok şükür...

Adsız dedi ki...

Erkek arkadasımı kontrol edım dıye facebook actım az kalsın ben piştilenıyordum:) kımse nasıl kurtulacagımı da bılmıyordu ama sayende kapattım sagol:) zaten askımda masummuş:( ne kotuyum ben.. vicdan azabı cekıyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar herkesin yazısını okudum bben başkası olarak girdim ve dost bildiğim insan bildiğim insanların daha doğrusu kendini insan sayanları gördüm ve maskeler altında yaşıomuş insanlar gerçek yüzleri yüreklerinin pisliğiymiş sizlerde bu gerçeği görmüşsünüz ve ne güzel yüreklere sahipmişiniz ki bu oyunlara gelmemişsiniz türkiyeyi buralara tıkıp gemnç beyinleri yok atmek aptal etmek istiolar apaçık ama bilmeliler türkiyede koyun sürüsü gibi onlara tutsak olacakların sayı çokluna kanıp biz yıkılırız sanmasınlar bu ülkenin bir evladı bine bedeldir bir türkün zekası binlerce amerika avrupa insanına bedeldir...hepimize teş ederim hep böle kalın arkadaşlar

Adsız dedi ki...

saolun yha Allah razı olsun.bu sitede bni ablamın sewgilisi ark olarak eklemiş kndi msninede eklemiş bni o gerizekalının yüzünden ablam msnime hattıma facebook hesabıma el koymuştu bi daha arkadaşlık sitesine üye olmak mı??asla.inş ablam msnimi de kapattırmaz ve hattımı da geri verir:(

Adsız dedi ki...

SİKERİM FACEBOOKUNU NE FAYDASINI GÖRDUK SAAAAALLAAAAA

Adsız dedi ki...

insanların zamanını törpüleyen ve kıçını çürüten sanal alem ortamlarından tek tek uzaklaşmak için başlatmış olduğum anti-emperyalist mücadeleye facebook hesabının silimini anlatarak katkıda bulunduğunuz için minnettarım.sıra msn de

Adsız dedi ki...

ne silmeyı ya ıkı gun sonra tamamn acılıo sıfrefımı unuttuguma gırdıgın zaman ben facebook hesabını tamamn sılmek ıstıorumm ama burda da bole bı secenek yokkkk onuda eklersenız facebookua sevınırım sınır olmaya basladım cunku ıkı gundur bununla ugrasıorum yardımcı olursanız ii olur

Adsız dedi ki...

ya ben bu account denilen yeri bulamadım tam olarak nerden yapılıyo biri bana söylesin lütfen

Adsız dedi ki...

ya bana şunu biri en başından anlatabilir mi lütfen

Adsız dedi ki...

yardım ediiiin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim facebook şifremi çaldılar o yüzden facebooku kapatamıyorum lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

ya bana mail gelmedi off..kurtulmam lazım acilen

Adsız dedi ki...

faydalı bir paylaşım olmuş teşekkür ederim.Pek düzgün bir şey değilmiş bence de bu facebook..

ZerO dedi ki...

bişey değil..Facebook zaten giderek çöpçatan sitesi olma yolunda ilerliyor..

Adsız dedi ki...

valla ne olursa da olsun kim ne dersen desin böyle yararsız şeyler bana ters.. facebook adını duyduğum yerlerden kaçıyorum.çünkü bazı insanlarda oraya üye olma amaçları farklı.. baksana 6 yaşındaki bacaksızlar giriyor üye oluyor en iyi örnek yan komşumuzun oğlu:))))

Adsız dedi ki...

facebook hesabınızı silebilirsiniz ama facebook üzerinden size mail gelmesini engelleyemezsiniz

ben bunu bire bir yaşadım sildiğim bir hesabıma grup tanıtımı vs adlarında mailler gelmeye devam etti

Adsız dedi ki...

İyi ve basit olan bu anlatım sayesinde facebook hesabımdan kurtuldum teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Teşekkürler yardımınız için.İşe yaradı.

Adsız dedi ki...

merhaba Account'a sağust kosede bulamadım tam olarak nerde acabaa

ZerO dedi ki...

sanirim sizin türkçe..yukaridaki yazdiklarimi tekrar okuyun..

Adsız dedi ki...

iptal ettiğim hesabı tekrardan aktif ettiğimde aktivizasyon linkine tıklayınca,iptal ettiğim yerdenmi başlıcak yoksa sıfırdanmı?yani eklemiş olduğum kişiler orda durcak yada onlara tekrar açtı diye haber gidicekmi sıfırdan yeni açmış gibimi olucak??

ZerO dedi ki...

sıfırdan değil kaldığı yerden devam edecek..Yukarda Detaylica anlattım !!

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar yardım edin nolur facebook hesabımdan kurtulamıyorum silen arkadaşlar nasıl silmişler acaba ya bi yardım edin acil cvp bekliyorum:(

ZerO dedi ki...

nasil silemiyorusun anlamiyorum..yukarıda hem ingilizcesini hem türkçesini yazdim..

Adsız dedi ki...

yukarıda anlatılan sanırım dondurmak tamamen silmek anlamında değil...tamamen silinmek için ne yapılması lazım yada varmı öyle bi seçenek

Adsız dedi ki...

tamamen silmek gibi bi seçenek yokmu yani...dondurmanın dışında

ZerO dedi ki...

facebook ne yazikki tamamen silinmiyo..Ancak dondurduğunuzda da kimse sizi facebookta bulamaz..üye girişi dahi yapamazsınız..Ancak facebooka mail atarak tamamen silebilirsiniz..sanirim !!

Adsız dedi ki...

walla berbat bişey ya...
tamamıyle sahtekar insanlarla dolu...

Adsız dedi ki...

yha zero kardess ben dondurdm da acamıom geri acmaya calısıom hessap donduruldu dio yhaa aktif etmek için bi mail gelcek dio aama daa gelmedi 1 gun olduu ne zzmn gelir o mail veya ne yaapablirm acmaik için :S bi yardım edin

Adsız dedi ki...

arkadslar bi yardm edin ben dün uyeliimi dondurdm simdi acmak istiom dioki hesap dondurulmustr dio 1 mail gelcek dio daa gelmedi 1 gun olu daa donduralı ne yapmam lazım mail ne zman gelir veya baska ne yapılır tekrar acmak için

ZerO dedi ki...

mail gelmiş olmalı..mailinizin önemsiz posta kısmına bakın oraya gelmiş olmalı..

Adsız dedi ki...

kayıd sadece donduruluyor ben tamamen silinsin istiyorum ama olmuyor. lütfen yardım edermisiniz?
TEŞEKKÜR.....

Adsız dedi ki...

abooooooooooooo evlilime parmak atti facebook....nerden bulastim.....silin arkadaslar merak ugruna bu kadar sanallasmayalim...kim kiminle nerede ne yapiyor onun fotosuna bak bunun busuna bak.....bu kadar mi bos insanlariz....hayirrrr....bi dur demek lazim bu sacmaliga artık......

Adsız dedi ki...

Sahin:Bencede çok gereksiz ve iletişim açısından toplumsal zarar oluşturabilecek bir site facebook.Adı üstünde zaten Bir arkadaşını ordan aramak oldukça gereksiz ve bir nevi toplumsal magazin ortamı kurulmuş oluryor.İnsanlarımızın bu gibi zaman tuzaklarına iştirak etmeleri onlar için zamanla anlayabilecekleri bir zarara neden olubilirki bunun en başında iletişim ve aile güvenide sözkonusu.Bireylerin bu açıdanda kendi eşleri ve ailesi için ne denli problem oluşturabileceğini başlarına gelmeden empati yaparak düşünmeleri gerekli bence....

Adsız dedi ki...

ya bn ayarlara girdim ama hesabı dondur diyorum ama olmuo açılmıyo o sayfa ne yapmalıyım?

Adsız dedi ki...

ÇK GEREKSİZ
SİLİN GİTSİNNNN

Adsız dedi ki...

y@ ben bi türlü silinemedim b@n@ y@rdım edin @nnemlerçook kızıQ please....:)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende facebook a iye olurken 3 adres açmış bana.ben tekine girebiliyorum girdiğimide anında kapattım.ancak ikisine giriş yapamıyorum ve onları ekleyenler olduğunda felan mail alıyorum.ben tamamen silmek istiyorum.ne yapabilirim

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar benim facebook um türkçe.Ben facebook u silmek istiyorum bana anlatır mısınız?

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun sizden.Facebookta bikaç dengesiz yüzünden 2.5 senelik sewgilimden oluyodum neredeyse.Neyseki direkten döndüm.Ne lanet bişeymiş bu facebook.Allah bidaha düşürmesn.Diqer arkadaşlarada qeçmiş qitmiş olsun diorm ne dym:))

Adsız dedi ki...

teşekkürler ben şimdi facebook u dondurdum ama sanırım gelen mail e tıklamayacağız öylemi.

Adsız dedi ki...

yhaa düşüncesiz davranmayın
madem kapatıcaksınız nie açıyomusun yada kapattınız daha niçin kötülüyosunuz.siz yerinde kullanmıyosananız ne yapalım

Adsız dedi ki...

Bunları biliyormusunuz ?

1- istihbarat teşkilatlarından sanal alemin bütün yankesicilerine kadar herkes facebook ile size ait bilgileri zahmetsiz elde edebilir.

2- eş , dost , arkadaş bulmak için kaydoldunuz peki sizi kötü niyetle arayıp bir türlü bulamayanlarada ben burdayım diye el salladığınızı.

3- facebook-un kuruluş amacının aslında arkadaş bulma olarak gözüktüğünü ama aslında israil istihbarat örgütlerinin denetiminde olduğunu ?

4- insanları kitap okumaktan entellektüel aktivitelerden alıkoymak birbirlerinin duvarlarına yazı yazarak eğlenmekten başını kaldırıp ne olduğuna bakmadan bilgisayar bağımlısı olduklarını ve bu kişelerin asosyal ve içe kapanık kişiliklere yol aldığını...

5- facebook-a üye olduktan sonra üyeliğinizi silemediğinizi sadece dondurmak adı altında oyalandığınızı.yarın silinse bile tüm şahsi bilgilerinizin kayıt altında olduğunu.

6- Hemen hemen bütün öğrencilerin facebbok üyeliklerinin olduğunu ve verim-üretim ekseninden, tüketim-mobil karaktere doğru yol alan bir neslin büyüdüğünü.

7- Bütün tanıdıklarınızı facebooktan kurtarın, arkadaşlarınıza aile bireylerine üye olmamalarını üyeleriklerini dondurmalarını (ilerde düzenlenirse sildirmelerini) anlatın.

Adsız dedi ki...

ya bunun başka yolu yok mu ben tam olarak silindiğine emin değilim hesabınız silinmiştir demiyor. donduruldu diyor

Adsız dedi ki...

yaaa istemiyorum su facebook mudur macebook mudur hesap kapanmıyo offfffff

Adsız dedi ki...

anonim

arkadaşlar önce adınızı soy adınızı sonra mail adresinizi silin yerine başka isimler sallayın yada kullnmadığınız bir mail adreside ekleyebilrsiniz. eskilerininde kalmamasına dikkat edin.sonra resimlerinizi kişisel herşeyinizi silin.şahsen ben öyle yaptım..dha sonra listedeki kişileri sildim.zor oldu biraz zaman gitti ama sevgilimle sürekli tartışacağıma en iyisi bu di mi :)) sonrada yeni salladığım isimle giriş yaptım ve o hesabıda dondurdum.yani işim olmaz facebookla nerden üye olduysam oraya :)) kolay gelsin

Adsız dedi ki...

bn facebokumu tamamen silmek istiyorum adresimim ve şifremi girince tekrardan açılsın istemiyorum tamamen nasıl silebilirim??*

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bunlarla boşa uğraşmayın facebook hesabınızı silmek istiyorsanız kural dışı birşeyler yapın. Örneğin: Sürekli arkadaş ekleyin uyarı alırsınız ama siz hala devam edin o gün uyarı aldıysanız zaten izin vermezler arkadaş eklemenize, fakat arkadaş ekleme seçeneği 2. gün tekrar aktif olur siz tekrar arkadaş eklemeye davam edin hesabınız 1-2 güne kalmaz %100 kapatılır :):)İyi günler.

Adsız dedi ki...

allah sizden razıolsun SİZE çok tşk ediyorum.Beni büyük bir detten kurtardınız allah sizden razıolsun Allaha emanet olun bybyyb

Adsız dedi ki...

arkadaslar yukardaki anlatimlar sadece hesabi dondurmayla alakali ama assagida verecegim linke tiklarsaniz 14 gun icinde tamamen face belasindan kurtulursunuz
http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

Adsız dedi ki...

saol kardeşim benim :D

Adsız dedi ki...

ya facebooktan ilk hesap actımsonra bu hesabı sildigimi sandım ama silmemişim giremedim aldıgım hesaba sonra aynı adresten bi tane daha hesap aldım ama ne yaptıysam ilk aldıgım hesaba giremiyorum ve mutlaka o hesabı kapatmam lazım cok ugrastım neolur yardım edin

Adsız dedi ki...

YAV BU FACEBOOK B*K İŞ YHAA OT B*K ADAMLAR EKLİO MİLLET ARTIK NETTE NET OLMUŞ ÜYE OLDUM YARIM SAAT OLDU HEMEN SİLDİM HERKESDE BİR ÜYE OL MERAKI BİŞEDE YOK ÖNEMLİ TANIMADIN SAPIKLAR EKLİYO ÖLE....

R♥T dedi ki...

valla aşkım istedi kapat dedi kapattım bizi yıkamaz bu facebook çok seviyorum onu

Adsız dedi ki...

alah razı olsun yaa

Adsız dedi ki...

oh be sonunda kurtuldum.Facebook tan gelen msjlar hafızamı doldurdu siliyom sabah yine doluyo bıktım yaw

Adsız dedi ki...

bendede facebook var hep istiyorum kapatmayı ama bana HESAP DONDURMAYI ANLATIOLAR BN ONU istemiormki silmeyi!! istiyorum nasıl silinir facebook lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

yha facedeki profil fotosu görsellerde yayınlanıo adını soyadını yasınca napmde o foto kalksın görsellerden allah aşkına akıl verinn

Adsız dedi ki...

Facebook dan hesap silmek birazdaha uğraştırıcıdır. silemez dondurursunuz , bir işe yaramaz çünkü siz kendi profilinizi göremez ama onlar sizi hep görürler. bu saçmalıktan kurtulmak için ; ayarlara girin , uygulamalar kısımından bütün uygulamalrınızın etkin olanları kaldırın. ve ayar menüsünü kurcalarsanız , göreceksinizki; benimle iletişime geçmelerine izin verme , hiç bir paylaşımı gösterme , fotolarımı gösterme .... gibi seçenekleri bulacaksınız. gerekli işlemler orada ayrıntılı yazar .. biraz kurcalayıp bu ayarları yaparsanız , artık kimse size erişemez .. arkadaş listelerinde de görünmezsiniz. bu ayarlar sonrasında hesap dondur demeniz son noktayı vurur ve birdaha erişilmez olursunuz. olay bukadar. lütfen ayarlar ve gizlilik menülerini inceleyin.

feyyaz_64 dedi ki...

hiç üzülmediğim kadar üzüldm bu facebook belası yüzünden hem çook zamanmı alıodu ne ii oldu kapattımda

Adsız dedi ki...

ya benim hesabımda acount diye birşey yazmıyo herşey türkçe olmuyo ya offf

Adsız dedi ki...

bence iğrenç bişi cünkü babalarımız yakalayınca kotu oluyor ben denedim 100de 100 silio sende dene

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site bu facebook u kesin hatasız siliyor

ZerO dedi ki...

Arkadaşlar Yorum yazarken lütfen Adı/URL bölümünden adınızı yazın..Cevap verirken kolaylik olsun..

Adsız dedi ki...

ben facebook hesabımı dondurmak değil tamamen silmek istiyorum nasıl yapabilirim şimdiden teşekkür ederim

aksamcı dedi ki...

walla davulun sesı uzaktan hos gelırmıs.........
yenı kaydoldum ama hemen de sıldm :] banane kımm nerde ne yapıo arkadas dedıgınnn zaten telden arar her zmn yanındadr......
eda arkadasımın yorumuna katılıyorum:::::::::::

ilhan aziz baltalar dedi ki...

..ne kadar şikayetçiymişsiniz yaaa..:)) hayret./.benim 2 tane vardı birini sildim..sayfayı yapan arkadaşa teşekkür ediyorum...

Göktürk dedi ki...

Allah belasını versin bu face nin
israillilerin elinde herkes oyuncak kaldı
tüm bilgileriniz adamların ellerinde mevcut.

güvenmeyin bu şerefsizlere.kimse babasının hayrına bu kadar hizmeti bedava vermez.

iyi düşünün.

Adsız dedi ki...

hepinize düşüncenizden dolayı teşekkür ediyorum arkadaşlar. facebook denen illet ahlakımızı bozdu. din denen bişe kalmadı sayesinde.

Allah hepimizi hidayete erdirsin inşaAllah.

zehra dedi ki...

ya arkadaşlar benim facebook türkçe ama ayarlar bölümüne giriyorum hesabı dondur diye birşey yok lütfen bana yardım edim iptal ediyim şunu şimdiden teşekkürler yardımınız için

Adsız dedi ki...

ya ne biçim site bu alt tarafı bi işlem neden zorlaştırırsınız bilmem silinmiyo işte gel sen sil ozmann

Unknown dedi ki...

Ya arkadaşım iyi anlatmışsın da başlıkta hesap silmeden bahsediyorsun ama acikladigin işlem hesabi donduruyor. Basligi degistirir misin lütfen. İnsanları yanıltıyorsun.

Umarım bu mesajı yayınlarsın...

ZerO dedi ki...

Ben yazıyı ilk yazdığımda hesap siliniyodu başlık o yüzden öyle..başlığı silemem çünkü...webmasterim :)

Atakan Dr dedi ki...

Tüm arkadaşlarımın yorumlarını okudum çok uzun zamandır bilgisayar ve internet dünyasındayım ancak şu zamana kadar facebook hesabı almadım. Almayı da asla ama asla düşünmüyorum. Bütün tanıdığım insanlara bunun ne kadar tehlikeli ve zararlı olduğunu anlatmaya çalışsam da çoğunluk pek aldırış etmiyor malesef. Bu sistemin ortadan kaldırılması gibi birşeyin henüz mümkün olmadığını biliyorum. Bir çok insan avrupada hakları için dava açsa da bir sonuca erişemiyor. Belki de çözümün kendi sistemimizi oluşturarak çözülebileceği fikrindeyim. Eğer turkiyeyuzleri gibi bir site açılırsa bu bilinçsiz kesimin yabancı menşeiiden kurtulabileceğini düşünüyorum. Eğer kendimiz yapabilirsek hem arkaplanında bir güvenlik sorunu yaşamayacağımızı biliriz hem de bu saçma sorunlara bir çözüm üretebiliriz. Buradan büyük internet tasarımcılarına sesleniyorum. Birleşin ekibinizi kurun ve hiç değilse kendi insanımızı kurtarın. Böyle giderse gençliğin hali harap...

burcu dedi ki...

ya benim facemin şifresi değişmiş faceye giremiyorum lütfen bi yardım edin

Adsız dedi ki...

Link için teşekkür ederim. Umarım 2 haftada kapanır. Çünkü bağımlıyım.
Msn'i uzun yıllardır kullanmıyorum mesela! İnşallah böyle bir vakit kaybı bir daha olmayacak!

Adsız dedi ki...

çok teşşekür ederim valla çok güvenli degil bu facebook zaten sıkılmıştımda

emine dedi ki...

ben facebook üyeyim fakat açamıyorumlütfen yardımcı olurmusunuz

Unknown dedi ki...

bu söylediginle hesap dondurulur silinmesi için https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

Adsız dedi ki...

ya sişz harbi kafasız insanlarsınız kredi kartı gibi bunuda elinize yuzunüze bulaştırdınız mantıklı olun düzgün kullanın eşini dostunu ekle sorun çıkmaz sen ne niyetle giriyorsan ki belli kız arkadaşlarınızla kavga etmişsiniz yazık çirkef olmayın ümit

Daimüryan dedi ki...

TAMEMEN SİLEBİLME LİNKİ:

https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

BU LİNKE ŞU ADIMLARLA ULAŞABİLİRSİNİZ::

Hesabını tamamen silmek isteyen arkadaşlar şu şekilde yapabilirler; Hesabınızına girin, sayfanın en alt kısmına gidip ‘Help (yardım)’ kısmını seçin, açılan sayfada ‘Search (ara)’ bölümüne ‘Delete‘ yazın. Bundan sonra Facebook size bazı talimat seçenekleri gösterecek. Yazıları dikkatlice okuyun.Şöyle bir şey göreceksiniz ‘I want to permanatly delete my account (Hesabımı kalıcı olarak silmek istiyorum)’ onu seçtigimizde bir yazı kısmı açılacak ve paragrafın en altında ki ‘Here’ tıkladığınızda hesabınız silinecek..

Kolay Gelsin..

Adsız dedi ki...

yah facemi calmıslar sfremi we msn sfremide calmıslar napcam benn facemi silin olup olmadık seler yazıolar

Adsız dedi ki...

BNCE FACEBOOK ÇOK ŞAÇMA ÇÜNKÜ BOŞU BOŞUNA VAKİT GEÇİO YA AMA HALA KAPATAMADIM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim sorunum msn heklendi sonra yeni msn açtım facebaook adresinide yeni açtığım msn adres değişikliği yaptım sonra bir daha giremedim yeni olduğum için yanlış bir işlem yaptım herhalde adresimi yazıyorum şifremi yazıyorum ama açamıyorum öğlece o adres kaldı onu şimdi sildirmek istiyorum ne yapmam gerekiyor lütfennn yardım edin facebook yöneticileri siliyormuş ama nasıl nereye baş vuracağım bende yenisini açtım ama eskisini sildirmek istiyorum

Adsız dedi ki...

slm ya ben faceyi bir süreliyine dondurmuşdum ama dün tekrar girdim sonra gene dondurdum ama şimdi deniyorum e-posta adresiniz geçersiz diyor kabul etmiyor ama her zaman girdiyim e-posta adresiyle giriyorum bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk ederim...

melisa dedi ki...

ya şu face silemiyorum bana yardım edin.facedeki msn adresimi değiştirmişler haliyle giremiyorum ama iptalde edemiyorum lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account
adrese gidip yönergeyi izleyin

Adsız dedi ki...

siber yonja üyeliğimi nasıl iptal edebilirim lütfen

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar yaa su faebook denilen seyden tamamen kurtulmak istiyorumilk önce hesabi dondordum baktim ki isteyince yine aciliyor tamamen nasil silebiir bir daha acilmasin yardimci olun lütffen:((

helin dedi ki...

merhaba arkadaslar beni iki farklı facemi çaldılar ikiside hülya kısa adına kapatmak istiyorum ne yapmam gerekiyor bilgim yok msn yle facenin şifresi aynı oldugundan oldu ama ne yapayım gitti artık çok acil yardım istiyorum lütfen kapansın artık:(

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben siberyonja sitesinden uyeligimi iptal ettim aslinda cok basitmis sayfayi en asagiya indirin DESTEK baglantisini tiklayin acilan sayfada neden cikmak istediginizi soruyor yorumunuzu yapip onaylayin hepsi bu kadar

Adsız dedi ki...

SIBERYONJA uyelik iptali cok kolay sayfanin en altinda destek yazan yeri tikla acilan sayfada ne yapacagin yazili iptal nedenini yazip onayliyorsun o kadar

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar ben silerken şifre bölümüne gelene kadar tam gaz geliyom ama sonra sifreyi yazdıgımda hata veriyo dogru sifre olmasına ragmen ne yapcagım konusunda yardım edin ne olur yah

Adsız dedi ki...

hesabi dondurduktan sonra bi süre tekrar actigimiz da bütün resimler felan duruyor mu yorumlar felan eski haline geliyorrm muu ?

Adsız dedi ki...

yha facebook çok anlamsız şey derslerinize çalışın onlar sizden ne kadar para kazanıyor bizde onlara para yatırıyoruz facebook yerine deralerinizi ypsydnz prefösör olurdunuz yhaa..

emine dedi ki...

dondu 14 gün sonra silinecek eger silinmezse erken aldıgım sevgililer günü hediyesini kıracagım yani yeni diz üstü bilgisayarımı

emine dedi ki...

silmeyi onaylamışlar cok teşekkür ederim arkadaşım .hediyem kurtuldu...

emine dedi ki...

zero kardeş 15 martta kapanıyormuş diye duydum facebook dogru mu

ZerO dedi ki...

Yok daha neler :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence facebook dondurulunca silinmiş olmuyor ben tamamen silmek istiyorum. facebookumu dondurdum denetlemek için girmeye çalıştım. yine girebiliyoruum.ve ben ama girmek istemiyorum. yani başkalarının aradan beni bulmalarını arkadaşlarımın beni bulamamasını istiyorum. ama olmuyor.bence facebooku dondurmak yerine kapatmayı deneyin. çünkü dondurunca hiç bişey olmuyor. bilmiyorum bu sitedede çok fazla bişey anlayamadım.ama başka sitede bulamıyorum. herkez aynı şeyi yazmış bence bütün siteler kopyalanmıştır.ben kendim yapmaya çalışıcam yapabilirsem sizede anlatırım

Hotmail dedi ki...

Lutfen hesabimi silermisiniz bana hastalik haline geldi isimi kayip edecegim aile problemlerim basladi yuvam dagilacak saygilar

x-men dedi ki...

Teşekkürler Facebook hesap silme başarı ile gerçekleşti..

Adsız dedi ki...

Ya ben facede her arayan beni göremesin istiyorum aramaya kapatmak istiyorum kendmi nasıl olcak bir türlü bulamadm yardmcı olursanz sevinrm..

Adsız dedi ki...

benim hesabımada girilmiyor silin bende kurtulmak istiyorum

Adsız dedi ki...

hasap silinmiyor sadece donuyor istediginiz zaman şifenizle tekrar girebiliyorsunuz ama ben bunu yapmak istemizorum hesabımın hiç açılmamak üzere silinmesini istiyorum yardımcı olurmusunuz :(

rsnBK dedi ki...

Facebook Hesabını Kalıcı olarak silme

buraya bakın..

Adsız dedi ki...

sağol facebook hesabımı silip sonsuza kadar kapattım :)

Adsız dedi ki...

YA BİŞEY SORACAM SİZ FACEBOOKU SİLEBİLİRSİNİZ DİYORSUNUZ AMA BEN FACEBOOKU SİLE TIKLIYORUM ÖRNEĞİN SAYFANIZ 14 GÜN SONRA İPTAL EDİLİR DİYOR AMA Bİ KAÇ GÜN SONRA BAKIYORUM Bİ PAZARTESİ GÜNÜ SİLİNECEK DİYOR Bİ ÇARŞAMBA GÜNÜ SİLİNECEK DİYOR UZADIKÇA UZANIYOR NEDEN BÖYLE OLUYOR YANİ BEN FACEBOOKUMU SİLEMİYECEKMİYİM LÜTFEN ACİL CEVAP YAZIN

rsnBK dedi ki...

https://www.facebook.com/help/delete_account bu linki deneyein

Adsız dedi ki...

öyle açıp açıp bakınca olmuyor,her açtığınıza yeni 14 gün başlatıyor.siz sildikten sonra sabredin tam 14 gün açmayın gerçekten siliniyor,ben öyle yaptım

Yorum Gönder