Pazar, Mayıs 24

Yeni Msn Acmak istiyorum diyenlere..

Yeni msn hesabı açmak çok kolay tabii bunu başaramayanlarda yok değil..Bende bunu resimli örneklerle kısaca anlatacam..

1-Öncelikle buraya tıklıyoruz..Açilan sayfafa boşlukları dolduruyoruz..



Windows Live ID yazan yere uygun isim yaziyoruz.Eğer seçtiğiniz isim uygunsa yeşil renk olur..Sonra sırasıyla kendimize göre istenilen boşlukları dolduruyoruz..

En son Karakterler bölümünü doğru girdikten sonra kabul ediyorum butonuna tiklayin..Tebrikler hotmail adresiniz hazir..Hayirli olsun..

33 Yorum var:

Adsız dedi ki...

msn hesabı açmak hiç kolay degil bence

Adsız dedi ki...

bencede

Adsız dedi ki...

ben internetin acemisiyim ama msn açmak istiyorum açamıyorm.

Adsız dedi ki...

ya msn acamıyorum:(

Adsız dedi ki...

benim war yne acmak istyrm ama aclmyo

Adsız dedi ki...

yah bencede hiç kolay değil hemde hiç yaklaşık 1,5 saattir uğraşıyorum ama tıkyok

Adsız dedi ki...

herkesin derdi aynı bende açamadım ya

YELDAAA dedi ki...

ben de acemisiyim bana kim yardımcı olur acaba???

Adsız dedi ki...

olmuyo açamıyorum yardım edebilirmisiniz

Adsız dedi ki...

benim 17 tane var ne kolay ya

Adsız dedi ki...

lütfen bana uygun msn adresi bulun kabul etmiyorya

serpil dedi ki...

ya bu msn açmak hiçde kolay değil yaklaşık 2saattir uğraşıyorum

serpil dedi ki...

ben msn adresimi açtım size kolay gelsin

Adsız dedi ki...

ben çok uğraştım açamadım

Adsız dedi ki...

ya benim msn var kardeşime açıcam ama bitürlü olmuyo (YARDIM EDERMİSİNİZ)

Adsız dedi ki...

bnce hiçte zor diil siz açmayı bilmiosunuz o baska by...

Adsız dedi ki...

banada msnaçın

Adsız dedi ki...

ya lütfen yardım edin açamıyorum

Adsız dedi ki...

siz insanlar açamıyorsanız ben hiç açamıyorum.ayrıca benim önceden vardı ama şifremi kırmışlar şimdi yeni msn açmaya çalışıyorum ama açamıyorum

Adsız dedi ki...

BENCEDE KOLAY DEĞİL

Adsız dedi ki...

sinir oldum

Adsız dedi ki...

yha ben açamadım adımı kabul etmıo yarım saat ugrastım offffffffffffff yardım lütfen

Adsız dedi ki...

ben açtım yardımcı olıyım

Adsız dedi ki...

YA NEDEN AÇILMIYOOO:-(((

Adsız dedi ki...

bende çok uğraştım ama bi türlü açılmıyo yardım adermisiniz açmama

Adsız dedi ki...

açamıyorm

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar acabğ sistemmi algılamıyo yoksa bizim dağa önceden bi kaçtağane vardiyemi vermiyo

Adsız dedi ki...

bence çok kolay

Adsız dedi ki...

2saattir ugraşıyorum bana yardım edin lütfen...............aleyna

rsnBK dedi ki...

sorun ne aleyna?

canan dedi ki...

yardım varmı

Adsız dedi ki...

Ya ben bu sayfayı açınca bişe çıkmıyo boş bi sayfa çıkıyo :/

Adsız dedi ki...

En son "hesap oluştur" a bastım... öööylece bekliyor. hata olsa kırmızı filan yanar, neden bu kadar bekletiyor sizce .... canan...

Yorum Gönder