Pazartesi, Temmuz 30

Geçici Dövme Yapımı

Kısaca malzemeler
Oksijen suyu ( Eczaneden alabilirsiniz )
Hint kınası
Kürdan
Koltuk altı kremi
Aydınger kağıdı ( Kırtasiyeden )
Dövme deseni


STABİLO KALEM (Her kırtasiyede vardır belki evinizde de vardır )
Arkadaşlar saydıklarımı elde ettikten sonra ki hepsi basit şeyler zaten kolayca bulursunuz.

Hint kınasını küçük bir kapak gibi bir şeye 1 ve ya 2 çay kaşığı kadar koyun sonra oksijenli suyu üstüne dökün fakat karışımın ayarını çok iyi yapmanız gerekiyor gerçekten kalıcı ve gerçekten siyah bir şey istiyorsanız bu yaptığınız karışımı bir kaç kere yapmanız ve elinizin içine ve ya herhangi bir yerinize bir kaç kere deneyerek kıvamı bulmanız gerekecek.
Herhangi bir yerinize yaptığınız (az sulu! karışımı evet az sulu olmalı KAHVE TELVESİ GİBİ OLACAK BU ÖNEMLİ! ) deneme dövmenizi kuruyuncaya kadar evet sürdüğünüz dövme kuruyacak yani onu çıkarmak için ufalaman bile yeterli olacak o derece kuruması lazım.
Evet deneme dövmeniz kurudu ve yıkadınız inş. ortaya gayet siyah manyak belli olan bir şey çıkmıştır böyle olduysa tamam no problem
Şimdi dövme desenimizin üzerine aydınger kağıdını koyarak üzerinden STABİLO KALEMLE geçiyorsunuz (sadece etrafından geçin çizgilerin) hızlı bir şekilde tabi kurumayacak!..sonra koltuk altı kremini dövme yapacağınız yere sürün ve üzerinden kalemle geçtiğiniz aydınger kağıdını bu kremi sürdüğünüz yere bastırın desenin çıkması lazım.
Desen çıktıktan sonra yaptığımız dövme karışımını desenlerin içine geçiyoruz dikkatli bir şekilde ve taşırmadan geçmeniz çok önemli.
EVET MİLLET ŞİMDİ HEPSİNİ GEÇTİKTEN SONRA DÖVMENİZİN KURUMASINI BEKLEYİN VEEE BİTTİ geçmiş olsun.
Hem İslami kurallar dahilinde hem de gayet belli olan şık bir dövme yapmış olduk.Herkese kolay gelsin!..

22 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Nahnu ve Wolkan bu ayrı bir çağ açtılar bu konuda...

Bakınız geçici dövme resimleri ile :)

http://www.edasuner.com/pattaya-tayland-mercan-adasinda-hint-kinasi-yaptirdim/

Adsız dedi ki...

evet baktım..dövmeye karşı değilim ama geçici olmak koşulu ile..

Adsız dedi ki...

Daha el değmemiş konular üstünde yazsan, daha iyi olur bence.

Adsız dedi ki...

yaa dövme desenini nerden bulucamm

Adsız dedi ki...

şahane ! ama kalıcısını yaptıracak imkanlar olmayın,ca bakmakla yetiniyoruz tesellimiz geçici süperler tabi hepsi için geçerli değil ?herşey güzel de koltuk altı kremi! çeşit çeşit kremler var hangisi nasıl öğrenicem!:)

Adsız dedi ki...

13 yildir bu isi yapan bir usta olarak size derimki artik kendi dovmenizi kendiniz yapabilirsiniz.gidipte kimseye bir ton para vermeyin.uygulamasi cok basit setlerle satis oncesi ve satis sonrasi hizmetinizdeyiz.en az bir ay giden sadece bizim formullerimizle gerceklesen uzun vadede kalicilik .Ayrıca figür kataog ve cd sekkndede satıllmaktadır.mailim federer_34@hotmail.com burdan bilgi edinebilirsiniz.iyi gunler.

Adsız dedi ki...

13 yildir bu isi yapan bir usta olarak size derimki artik kendi dovmenizi kendiniz yapabilirsiniz.gidipte kimseye bir ton para vermeyin.uygulamasi cok basit setlerle satis oncesi ve satis sonrasi hizmetinizdeyiz.en az bir ay giden sadece bizim formullerimizle gerceklesen uzun vadede kalicilik .Ayrıca figür kataog ve cd sekkndede satıllmaktadır.mailim federer_34@hotmail.com burdan bilgi edinebilirsiniz.iyi gunler.

Adsız dedi ki...

13 yildir bu isi yapan bir usta olarak size derimki artik kendi dovmenizi kendiniz yapabilirsiniz.gidipte kimseye bir ton para vermeyin.uygulamasi cok basit setlerle satis oncesi ve satis sonrasi hizmetinizdeyiz.en az bir ay giden sadece bizim formullerimizle gerceklesen uzun vadede kalicilik .Ayrıca figür kataog ve cd sekkndede satıllmaktadır.mailim federer_34@hotmail.com burdan bilgi edinebilirsiniz.iyi gunler.

Adsız dedi ki...

koltuk altı kremi yerine kullanabileceğim başka bi krem fln varmı_?

Adsız dedi ki...

ya son dediği kısımı anlayamadım önce kremimi sürcez kağıdı mı koycaz biraz daha açık ve anlaşılır şekilde yazar mısınız ? vea e-mail yollayın lütfen tşk'ler bb hell_angel_94@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya son kısmı anlayamadım daha açık bi şekilde anlatır mısınız kremi önce mi sonra mı sürcez biraz daha anlaşır şekilde vea e-mail ile gönderin lütfen hell_angel_94@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR KOLTUK ALTI KREMİ FALAN YOK HEMDE MALZEMELER EKSİK.KISACA BEN YAZIYIM SİZİ MALZEMELERİ:
1)HİNT KINASI
2)KINA TAŞI TOZU
3)OKSİJENLİ SU
4)GAZLI KALEM
5)KOPYA KAĞIDI
6)İSTEDİĞİNİZ BİR DESEN
(KINA TAŞI TOZU OLMAZSA DÖVME SİYAH OLMAZ)
AMA ÖNERİM ŞUDUR:
HER ZAMAN İLK ÖNCE DOKTORUNUZA BAŞ VURUN.ALERJİNİZ VARSA ASLA YAPTIRMAMANIZ GEREKİR.

Adsız dedi ki...

bence o kadar ayrıntıya gerek yok ben dün yaptım ve sadece hint kınası kuallndım deseni kendi elimle direk koluma çizdim hint kınasını üstüne koydum ve 20 dk de kuru tamamem çıkartmaya gittim hatta bayağı bir dökülmüştü neyse yıkadım ve ne göreyim simsiyahtı...çok siyah yapıcam falan die bir sürü para vermeye gerek yok... ben yaptım ve gayet yeterince siyehtı arkadaşın anlatımı için teşşekürler aydınger kağıdı işime yarıyacak yarın gidip alıcam kırtasiyeden paylaşım için tekara teşşekkürler... benim yaptğım direk ne kadar kalıcı olur bilmiyorum ama umarım uzun süreli dayanır... ama yeterince siyah...

Adsız dedi ki...

umut dediki ben dövme yi yaptım ama dövme koruyunca cıkıyor ufalıyoruz ama cıkıyor hocam siz demişinizki kahve telvesibi olcak tam söyleyin şunu yhav

Adsız dedi ki...

Bilgiler için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

dövme yaptırmak için yaşımın küük olduğunu düşünüyorum henüz 7 yaşındayım fakat dövme hayranlarındanım........

Adsız dedi ki...

7 yaşındasın ve forumlara giriyorsun düşündüğünü dile getirebiliyorsun peki oxford a kabul edilme dilekçeni ben yazacam gel :D millet bizi yiyo ya

Adsız dedi ki...

bu malzemeleri nereden bulabilecegimiz hakkında bilgi sahibi olan? hepsini...

Adsız dedi ki...

yaav dövmeyi koluma bi türlü geçiremedim nasıl şeklini geççircem

Adsız dedi ki...

hınt kınası kına tası dedıgımız ay tası oksıjen suyu ıle karıstırp yapılmalı ay tası sıyahlıgını artırır bolesı daha ıyı sonuc olucak

Adsız dedi ki...

Geçcic dövme yapmak bu kadar kolay mı inanamıyorum..İnşallah Kalıcı olmaz,iz kalmaz.

Adsız dedi ki...

iyi hoşta desen bulamadım ya

Yorum Gönder