Çarşamba, Ekim 8

Kangal köpegi resimleri ve özellikleri

Kangalların iki çeşidi vardır. Ak baş ve kara baş. Ak başların az tüğüleri vardır, kara başların ise uzun ve çok tüğüleri vardr.
Kangal köpekleri genellikle çoban köpeği olarak nitelendirilirler ancak bekçi köpeği tanımına daha çok uyarlar. Zira diğer çoban köpeği türleri sürüyü korumaktan ziyade yönlendirme ve yönetmekte ustadırlar. Kangal köpeğinin en belirgin özelliği ise sahibine duyduğu aşırı sadakat ve buna bağlı olarak sahibine ait olduğunu düşündüğü şeyleri korumaya yönelik kuvvetli içgüdüsüdür. Bu nedenle çok iyi bir dövüşçüdür. Kurt, çakal gibi yabani hayvanlara karşı çok etkin bir muhafız olmakla beraber aile fertlerine ve özellikle de çocuklara karşı hiçbir tehdit oluşturmazlar. Dünyada kurt boğabilen tek köpek ırkıdır.
Kangal köpekleri, örnek olarak Namibya'da, Alman çoban köpeklerinden daha üstün koruyucu yeteneklere sahip oldukları için, yaygın bir şekilde yerli çiftçiler tarafından kulanılırlar.
Hiç çekinmeden bir ayıya saldıracak kadar cesur, bir pumayı, domuzu öldürecek kadar güçlüdür. Afrika'da manda sürülerini çitalardan, sırtlanlardan ve hatta aslanlardan korumak için kullanılmaktadır. Bilinen en güçlü köpek ırkıdır.Ayrıca pitbull u yenebilecek güçtedir

52 Yorum var:

Adsız dedi ki...

kangal köpekleri kadar dunyada köpek gormedim super kopekler benımde var

Adsız dedi ki...

benim kuzenimin 4 tane saf kangalı var çok deli bir köpek insanları içeri girdirmiyo

Adsız dedi ki...

dünyada görüp görebilecegin en mütiş hayvan o kadar sadık ki ta çorumdamn izmire kadar geldi ve beni buldu

Adsız dedi ki...

ya bende bir pıtbull var bızım orda da kangal beslenıyor o kangal zıncırını koparıp benı ısırıyordu kı son anda kaçtım ondan sonra kendıme bır pıt aldım ordan geçerken havlastılar benımkı zıncırı kopardı anında kangalın kafasını tutu bu sefer kangal tutamadı ve benım kı kangalı nerdeyse aksam yemeği yapacaktı::::::::

Adsız dedi ki...

arkadaşım öncelikle has bir kangal durup dururken adama saldırmaz ayrıca pitbul un cenesi ne kadar kuvetli olursa olsun has bir kangala asla meydan okuyamaz enik bogar gibi bogar sana saldıran sokak köpegiymiş o zamn

Adsız dedi ki...

HİÇ BİR PİTBUL KANGALI BOĞAMAZ KANGAL TÜRK ASLANIDIR.TÜRK OLUPTA GAVUR İTİNİ SAVUNMAYALIM LÜTFEN BEYLER.BUDA Bİ GERÇEKTİR.KÖPEKTEN ANLAMAYAN YORUM YAPMASIN

Adsız dedi ki...

bence hepside çok güzel

Adsız dedi ki...

benimde bir pitbulum var çok sevimli hemde çok şirin

Adsız dedi ki...

benim bir kangalım var çok saf ve kendeiside çok şirin

Adsız dedi ki...

ya baba ben anlamam köpekten ha sunu bilirimki suanki yaşamımı bi kangala borcluyum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bir ay önce bende safkan dişi kangal aldım süper köpek kangallın üstüne köpek tanımıyorum

Adsız dedi ki...

ben ankara pursalardan suat arkadasa katılıyorum kendi türk ırkı köpegiiz ANADOLU ASLANI kangal varken gidipte amin pitbullarını övmeyelim a.q

ZerO dedi ki...

@suat küfür edip durma !!

Adsız dedi ki...

ben sivaslı hüseyin benim keş kadar güzel köpek varmı acaba onu dünyaya degişmem henüz 2 yaşinda ama ayaga kalktınmı 178 cm oluyor korkuyorum nazar deger diye valla tam bir aslan o rakibsiz yenilmez koçum benim olum o benim canım yav

Adsız dedi ki...

Benm 1 kangalım vardı oyle herkeze saldırmıyordu ama bana anneme babama vs yanı aıledekılere cok sagdktıve yanmda zıncır olmadan tasıyabılıyordum hıc korkmadan cunku okadar baglıydıkı ben tut demeden tutmuyordu dahada unutmam top oynuyorduk onla top yola gıttı buda ardından kostu arkamı dondum kut dıye bır ses geldı baktm kamyon carpms cenesı fln dagılms o gun agladgm kadar hıc bır gun aglamamısımdır ve dahada kopek beslemedm onun resmlerıde daha duruor evde

Adsız dedi ki...

sivas kangalları çok asahibine düşkün hayvanlardır

bitalopi dedi ki...

bizde yakında 3 aylık saf sivas kangal alıcaz sivas kangallar bir kurt sürüsünü öldüre biliyomuş ama 2ay sonra ayağa kalkabiliyomuş.izlediğim videolarun bir tanesinde bitbul yeniyo diyer hepsinde saf sivas kangal yeniyo.


SAF SİVAS KANGAL EN GÜÇLÜSÜ :).

Devrim Sultan dedi ki...

Ilerde birgün bahceli bir ewim olursa kangal almak isterim hemde 3 tane :) cok sewiorumm onlarii hem sadiklar hem de cok tatlilar :)
resimler harika,paylasim icin tskler (*_*)

Adsız dedi ki...

ben onur boludan bende kangal meraklısıyım amcamda oledı97 de amcamı kaybedınce daha merak saldım amcamın anılarını yasatmak ıcın uc tane kangalım var ıkı tane dısım var 8.5 aylık belıme gelı cok buyuk ve cok gucluler ama bakımı cok zor gelıo bu yuzden ii bakabılecek bırıne satmayı dusunuorum meraklılar bana ulassın eger durumum olsa ımkanı yok satmam ama ımkanım yok bu yuzden uzulerek satmayıdusunuyorum UNUTMAYIN KANGALCI OLUNMAZ KANGALCI DOGULUR... 05393982502

Adsız dedi ki...

benım de kangalım var cok harıka bır hayvan cok tatlı ve cok sadıklar onu dunyalara değısmem pıtpul neymıs beeeee ınsan yıyen cani onun adı pıtpul değil katıl kopek olmalı

bedirr dedi ki...

arkadaşlar bendede 3 aylık bi kangal var bu 1 haftadır çok havlamaya başladı ama nedenin bir türlü anlayamadım gece 3 te bir başlıyor ne yaparsan yap susmuyu ha bu arada pittbul dediğiniz mahlukat saf deildir bazı ırkların genleriyle oynanıp ortaya cıkan bir hayvanken nasıl olurda kangal gibi savaş makinası die tanınan bir dostla aynı kefeye konulabilir şaşılcak durum yazılarını okursanız asırlar boyunca savaşlarda ve avda kullanılmış av derken börtü böcek deil mamut vb. durmlarda kullanılırdı saygılar...

Adsız dedi ki...

ben bir kangal c,iftili sahibiyim 10 milyardan baslayıp 50 milyara kankal var 05316662354 dısı erkek fark yok dortta fitball gvar

Adsız dedi ki...

kangalı tek geçerim

Adsız dedi ki...

kangal pitbull mibull tanımaz

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN BOLUDAN CİHAN SAFKAN KANGAL ARIYORUM.HEDİYE ETMEK İSTEYENLER OLURSA SEVİNİRİM PİTPUL MANYAĞIN TEKİ SİZE KATILIYORUM.SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ TÜRKLERİN ASLANI BANA GÖRE AFRİKA ASLANLARINDAN BİLE DAHA GÜZEL
ÇÜNKÜ O
SİVAS KANGALI....A

Adsız dedi ki...

YA BİZDE BİRTANE KANGAL ALDIK AMA BİZİM BAHÇEMİZ OLMADIĞI İÇİN DEDEMLERE VERDİK DAHA 3 HAFTALIKKEN ALMIŞTIK ŞU ANDA 1 BUÇUK YAŞINA GİRDİ ŞU ANDA SADECE AMCAMLA DEDEM GİREBİLİYOR YANINA AMCAM GİRİNCE HEMEN ŞIMARI AMCAMIN ÜSTÜNE ATLIYOR DEDEM GİRİNCE ÇOK KORKUYO HEMEN OTURUYOR BİZDE PENCEREDEN BAHÇEYE BAKIYORUZ OYLE GORUYORUZ

siabent dedi ki...

hey dostlar bende sivasın babası ve cesuru var pıttbul köpeğine gıcık kaparım ama genede sadık bir köpektir ama birgün istanbuldayız bilirsiniz serserileri pitbul vardı ellerinde kaslı iri yapılı ama saldılar köpeği benim kolumdan tuttu pitbull o anda benim yiğitim karabaşım pittbull boğazından tutar tutmaz öğle yeme yaptı ben sizin yerinizde olsam pitbull değil
has ve öz kangall beslerim herkeze iyi günler

alper dedi ki...

benim bir köpegim varda çift tırnak ama kırma olabilirmi onu nasıl anlarım?? bi yardım ederseniz?

berkan dedi ki...

arkadaşlar bana kangal lazım onu çok seviom eğer beslemek istemien kaç kişi warsa bana hediye edebilirsiniz

Adsız dedi ki...

benim 2 tane kangalım ama bitanesi saf bir tanedi de saldırgan saf plan herkesten korkuyor ama cesur olansa hiç kimseden hoşlamaz ve saldırı bikeresinde taş atıyorlardı cesur olan zinçiri kırıp gidip o çoçukların peşine giti b

Adsız dedi ki...

bende pitbull da kangal da var(pit evimde kangallarım ciftliğimde) farklı ozellikte kopekler.kangal guclu korumacı pit saldırgan ve hızlı kıyaslamaya gerek yok kangalı tercih ederim. Bu arada her kangal kurda gitmez soyunda kurda saldırmak yoksa atası ile kurda saldırmadıysa kurda saldırmayabilir. sonucta bir canlı korkabilir de...

Adsız dedi ki...

bende dogo arjantino var cok sadık akıllı ve cesur ama sivaslı komsumuzda kangal var ikisi arasında daglar kadar fark var bence dünyanın en güclü ve sadık köpegi kangaldır çünkü dogal deney köpegi deyil saf ırk sivas kangal.

görkem dedi ki...

adsız bende sibirya kurdu var çok güzel üstüme atlayıp yalıyo kışta çıkardım dışarı onu yuvarlandı

Adsız dedi ki...

merhana arkadaşlar ben sivaslıyım bnm 2 tane has kangalım var:)öyle cana yakınlar kiii :) nazar deiicek diye çok korkuyorum onun içn pek fazla dışarı çıkarmıorm ama her gören çook güzeller diyo bana ver felan diolar bu arada köpeklerm daha 4 aylıklar bnm belime çook yaklaştılar :)ve kangalları hiç bi köpekle kıyaslamayın en iisi kangaldır arkadaşlar ...

Adsız dedi ki...

ben de kangal var kangalların önunden yemeğinı alırsın sahıbıne hıc bıse yapmaz asil çünkü baska köpeklerın önunden almak zordur karşılık verır sana kangal öyle değildir

kanqaL dedi ki...

benim bi sivas kanqalım var 1.30m uzun boyu koyde yasıor 2 pitbulu birden yedi

Adsız dedi ki...

ben samet ankarada sivas kangarı besliyordum 1.5 yaşında boyu su an 1.90 cm de veteriner ve ankaradaki hayvanat baçesi sahipleri istiyor günlük 12 kilo tavut ve et yiyor beslemesi çok zor ona köy ortamı lazım diyolar git gide büyüyor ve durmuyor su an kafesde duruyor zincir bagladıgımız zaman zinciri yiyor resmen o köpege hiçbir köpek rakip olamaz bence olcak varsa yaşlandıgı zaman olur günlük 20 km koşuyor.sivas kangalları bir efsane.

Adsız dedi ki...

kangal köpeğin üstüne köpek tanımam bende bi dişi var bi boğduğu köpeği bidaha boğmuyorrrrrrrr cok değişik bir köpek putbul da neymiş serseri köpeğiiiiii :D:D:D::D

Adsız dedi ki...

ben brahim bizim ekiden 1 30 cm köpeğimiz vardı bizim apartmandakiler bie burda beslemeyin dedi biz mardinliyiz biz oraya götürdük ama ona bağladık arabaya bindik gittik köpeyimin adı coo du coo ipi çözüp pesimizden 3km filan koşarak geldi geri döndük zincirle bağladık gittik ve be şimdi alman kurda alacam

Adsız dedi ki...

arkadaslar su an cogunuz yanlıs dusunuyorsunuz onemlı olan kangal veya pıtbulun bırbırını dovmesı yada ınsana saldırması degıl sen kopegını nasıl yetıstırırsen o oyle olur ben bır pıtbull besleyıcısı olarak pıtbulu sevıyorum hepsının kendıne gore guzel ve degısık ozellıklerı vardır delının tekı kuyuya bı tas atmıs herkeste ona ınanmıs pıtbul ınsanlara saldırıyo dıye onu saldırgan yapan kotu sahıplerıdır o kopekler yasaklanıcagına o kotu sahıpler cezalandırılsa daha ıyı olur bana gore bu arada kangala kımse kotu dıyemez cunku o bızım bayragımızın bı sımgesıdır o bızım anadolu aslanımızdır cınsı ve turu farketmez sen nasıl yetıstırırsen o oyle olur cunku sadık hayvan oldugu ıcın her ıstedıgını yaparrr

Adsız dedi ki...

bizim köyde kangal var cobanımızın kopegı ben o kangal kucukken cok sevdım cok ugrastım bır gun o kangal evlerının onunde yatıyomus benı komsumuzun kopegı yaralayacaktı o gormus uzaktan kangal bı kostu yanıma o bana saldıran kopegı bogdu kısacası kangala kımse camur atamaz bende o olaydan sonra 2 tane saf kangal aldım kangal kadar sadık kopek yok

Adsız dedi ki...

BENİM KANGALIM BENİ KORUYO BANA KARIŞAN KİŞİYİ DÖVÜYÜ SİVAS KANGALIMDAN GURUR DUYUYORUM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bazılarınız pitbul katildir felan yazmışlar aslında bitbulda kangal gibi sahibine sadık bir köpek ırkıdır fakta bazı insanlar ki onlara insan denilemez hayvan demek daha cok yakışır. Pitbullaru bu insanlar saldırkan yapıyorlar aslında pitbul saldırkan vahşi bi köpek deildir sahipleri vahşidir hayvandır.

Adsız dedi ki...

Benim pitbull rottweierim var çok saldırganlar kangalı bile alırlar pitbull 60 cm rottweier 1 metre

Adsız dedi ki...

arkadaslar her iki köpekte sahiplerine göre yada yaptıkları iste cok iyiler ve bende ikiside var zevk icin besliyorum ve ikiside bence mukemmel köpekler benim 3 yasında yigenim var yapmadıgını bırakmıyor köpeklere kuyrugunu cekiyor eliyle vuruyor falan :) ama hic biriside bu güne kadar hır dahi demedi ha bide pitbullar icin bi süre sonra kafayı yiyor diyolar ya hani inanmayın o muabbetlere benim köpegim 4 yasında daha ama arkadasımda 8 9 yasında pitbul disi köpekte hic bir degisilik yok hala aynı
unutmayın at sahibine göre kişner

samet dedi ki...

arkadaşlar ben daha kangal almadım. ama alıcam. kangalımı nasıl beslerim bilmem vede kangalın üstüne köpek tanımam hele bide k9 kimmiş kangal ondan daha akıllı ve daha cesur aslan gelsen korkmaz.bide köpeğimi hemen istiyorum bahçemde var ama bahçede beslencek bir köpkmi onuda bilmiyorum.

ismet berfk dedi ki...

arkadaşlar benim hayalim ileride bahçeli bir evim olursa inşallah 0-3 ay arası 3 köpek almayı düşünüyorum bunlar golden uysal olduğu için biri alman kurdu biri de rotweiller 3 ünü küçükken yavru iken alıcam ki sonra büyüyünce alırsam kavga ederler diye küçükken 3 ü birlik olurlar alışırlar ve adlarını şunlar koymak isterim rotweiller in barut çünkü dayımın bir yavru rotweilleri vardı onunda adı baruttu golden in adını rex bu isim hoşuma gidiyor ondan bir de alman kurdunun adını dost koymak isterim çünkü bizim burda yakınlarda 2 sokak arkada bir alman kurdu var onunda adı dost sahibine çok itaat ediyor

iso dedi ki...

arkadaşlar benim 1 yaşında kit adında bir avcı köpeğim vardı tasmasız gezdirirdim ve dışarda dururdu iyi beslerdik bilirsiniz avcı köpekleri sahibine çok yakın bir teyzem dediki git ucz ye ekmek al gel bizim orada 3 bakkal birde ucz var 1 bakkal yukarda ucz ve diğer bakkal aşada timur bakkalda solda ben ucz ye gitcektin kit yani benim köpeğim yatıyodu dudağimla ses yapip kaldırdım kit sen uyu olum dedim o havladı oda peşimden geldi tam sokakta aşağı inerken yukarı bakkalı işaret etti fit gel kızım dedim ve sanki ava koşarmış gibi koştu arkadaşlar ben sokak köpeklerinde çok korkarım ve sınıf arkadaşımın arkadaşının bir köpeği vardı oda sokak köpeği çok saldırgan olmasına rağmen sahibi tasmasız gezdiriyo ben o köpeği gördüm köpek bacak arama kadar girdi hareket etmedim dedim bu bana saldıracak gözünde ve kuyruğundan anlaşılıyo köpek bacak aramdayken kulakları dimdik gözleri kocaman ve kuyruğuda dimdik oldu ben içimden bu beni ısırmadan ben kaçayım dedim başladım koşmaya köpekte beni kovalıyo o anda kit i gördüm kit ben saldır demeden saldırmazdı hiç kimseye kitle gözgöze gbeldim kit e saldır diyemeden kulakları ve kuyruğuğu dimdik şekilde koşarak bu paşa denen 2 yaşındaki sokak köpeğine saldırdı ısırdı ve kovaladı kite akşam ödül olarak bolca et verdim ve sevdim

Unknown dedi ki...

Kangalla ilgili bir animi anlatayim. Ben kibris girneliyim
Bizim komusu ise trabzon mackali. Birgin komusununoglu mehmet ali gel trabzona bizim koye gidelim dedi bende tamsm dedim yola ciktik.mackanin yuksek bir koyune gittik ertesi gun yaylaya amca oglunu bulmaya gidip gorecektik oda orda kucuk bas hayvan surusu guduyor derken yaylada biz yururken at gibi bir hayvan ustumuze kosmaya basladi once at zanetik yaklastik sonra kangal oldugunu anladik cok akili muhtesem bir kopekti bizi esir almisti elimizde silah olmasina ragmen bize kulandirma firsati ve cesareti vermedi biz esirdik hemde bir kopek tarafindan cesaretimizi toplayip hafif ve kucuk adimlarla ilerlemeye basladik kangal tam arkamizda nefesini ensemizde hisediyorduk ve oda kucuk adimlarla nefesini ensemizde hissetirerek epeyice bizi takip etti taki onun bolgesinden cikana kadar ve en sonunda amca oglunu buldu ama biz hala daha 3bucuk atiyorduk.bize zarar vermemisti ama kesinlikle bizi esir almisti bizi istedigi an en ufak harekede parcalayacagindan emindik cok dikkatli davrandik.gercekten cok korkmustuk ve gercekten cok zeki bir kopek bunu simdi daha iyi anliyorum.sadece bolgesini koruyordu ve bizi esir alip kardiya kadar takip etmisti pes vallahi.

Adsız dedi ki...

ben baküde yaşıyorum. 1 ay önce 45 günlük 2 kangal aldık. bildiyiniz giibi kangalın yurt dışına çıkarılması çok zor. burada her cinsten köpeyi çok rahat ala bileceyimiz halda sırf kangal için çok uğraşdık. şükürler olsun özel izinle de olsa alabildik. şuan çok mutlluyuz , harika bişeyler. tek çanımı sıkan köpeklerin kardeş olması,olgun yaşa geldiklerinde kendi aralarında çiftleşmesini istemiyoruz. inşallah o zamana kadar kangal köpeyi olan başka birisiyle tanışırız.

Adsız dedi ki...

Ben turkiyedeydim kopeğı afrikaya biraktik 12 günde geldiyala..çok inatçi ve sadik

Adsız dedi ki...

KANGAL KIRMASI YADA HAS KANGALDA OLABİLİR KÜÇÜK BİR YAVRU BULDUM ŞU AN BOYU 180 OLDU AYAĞA KALKINCA HEM SADIKTA BU KÖPEK ACABA SAHİPLENECEK VARMIDIR ACABA BEN NUMARAMI BIRAKİM GOLDEN BENZERİ KURT KIRMASI YADA AKBAŞ KIRMASI ÇOK ŞİRİN HENÜZ 6 AYLIK KÖPEKLER MEVCUT ALMAK İSTEYEN BENİ ARAYABİLİR 0506 681 96 26 NUMARADAN ULAŞIN FACEBOOKTA RESİMLERİ VARDIR

Yorum Gönder