Çarşamba, Nisan 27

Twitter Hesap Silme-Kapatma

Twitter türkçe olduğuna göre twitter hesabını kapatmak daha basit hale geldi..


  • İlk önce twitter hesabımıza giriş yapıyoruz..
  • Sağ üstten Ayarlar bölümüne giriyoruz..
  • Hesap bölümünün en altında "Hesabımı devre dışı bırak" seçeneğine tıklayın..

Hesabını devre dışı bırakmadan önce bunları bilmelisin:

  • Bu eylem kalıcıdır: hesap canlandırma işlemi şu anda devre dışı.
  • Kullanıcı adını değiştirmek için hesabını kapatmana gerek yok. (Ayarlar sayfasından değiştirebilirsin. Tüm @yanıtlar ve takipçiler değişmeden kalır.)
  • Hesabın devre dışı kaldıktan sonra twitter.com'da birkaç gün daha görülebilir.
  • Google ve benzeri arama motorları tarafından oluşturulan içerikler üzerinde kontrolümüz bulunmamaktadır.
  • Eğer yeni bir hesap oluşturuyorsan ve kullanıcı adın ve hesabına ilişkin telefon numaran ya da e-posta adresin aynı kalsın istiyorsan, hesabını devre dışı bırakmadan önce bu hesaba ait bilgilerini değiştirmelisin. Eğer değiştirmezsen bu bilgiler eski hesabına ait olarak kalır ve yeni bir hesapta kullanılamaz.
Tamam, hesabımı devre dışı bırak  Butonuna tıklayarak hesabınızı kapatın..

36 Yorum var:

Ediz dedi ki...

Peki geri açmak için ne yapmak lazım? Açılmıyor mu yoksa?

rsnBK dedi ki...

geri açamazsınız ne yazık ki..

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben kapatamıyorum hesabımı. sayfada hata diyo kapatmıyo.
explorer kullandığım için mi acaba?

Adsız dedi ki...

twitter hesabımı sildim çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Twitter Hesap Dondurma yapabiliyor muyuz?

Adsız dedi ki...

Yapamadim ama yazmiyor devre disi diye bisi

Adsız dedi ki...

ben hemen kapatmak istiyorum bana yardım eder misiniz?

Adsız dedi ki...

devre dışına aldım hesabımı ÇooooK amaÇOoooooooooooook teşekkürler

Adsız dedi ki...

olmuyo bir türlü twitter hesabımı kapatamıyorum. devre dışı bırak tuşuna basıyorum bir gelişme yok. nasıl iptel ederim bana yardımcı olun.

Adsız dedi ki...

kapattım ama hala hesabım var gözüküyor?belli1zamanın geçmesi mi gerek?

Adsız dedi ki...

ayar diye yazmıyo nereye tıklıyıcaz

rsnBK dedi ki...

sağ üste ok simgesi var tıklayın..menü açılacak orada ayarlar var tıklayın..en aşığıda da Hesabımı devre dışı bırak linkine tıklayın..

merve dedi ki...

Ben de yapamadim devre disi birak diye bise goremiyorum ki.

Adsız dedi ki...

benim hesabımı devre dışı bırakmışlar ama ben devre dışı bırakmak istemiyordum ki napabilirim lütfen bana yardım edin.

Unknown dedi ki...

Uygulamalarımda sadece poera ve twitpic var fakat 1 kişiyi takip ettiğimde 5 kişiyi etmişim gibi görünüyor. takipçilerimde bir sıkıntı yok fakat takip ettiklerimde bir sorun var sayısı sayfayı her yenilediğimde değişiyor.

rsnBK dedi ki...

twitter zaman zaman bu tür hataları veriyor..bu sorun sadece web tarayıcında mı oluyor?

Adsız dedi ki...

nasıl siliniyor anlatırmısınız

Adsız dedi ki...

ben dondurdum sonra yeniden açtıgımda 0 takipcim gözüküyo 11.000 takipcim vardı yardım edin ya :(

rsnBK dedi ki...

bi kaç gün bekle düzelir

Adsız dedi ki...

ayarlara girmiyoki bişey arasam hemen donuya hesap aldığımdan beri aynı yardım ednin lütfenn..

Adsız dedi ki...

çok ama çok teşekkür ederim. o kadar aradım bir türlü bunun kadar açıklayıcı araştırmalar.

Adsız dedi ki...

30 gün içinde kapanıyor twitter

Adsız dedi ki...

yardımlarınız için teşekkürler sonunda kapatıyorum

Adsız dedi ki...

ya 1.00o takipcim vardı, hesabi dondurup actim bütün tweetlerim ayni sekilde hic eksilmeden duruyo ama takipcilerim 0 takip ettiklerimde 0. yardim edermisin nasıl düzeltebilirim?

rsnBK dedi ki...

biraz bekleyin..kendiliğinden düzelir.

Adsız dedi ki...

hesabımı devre dışı bırak diyorum sonra tekrar şifre isteyip devre dıı bırakmam lazım ama sayfa sürekli yenilenio ben şifreyi giremeden ne yapmam lazım????????????

Adsız dedi ki...

mozilladan yapınca oldu yinedde saol :D

Adsız dedi ki...

bende tlfndan giriyorum ayarlar diye birsey giremedim acaba tlfndan dolayimi allah askina cvp verin:(((((

ACİLLL dedi ki...

Merhabalar ben twitter hesabımı bir kac gunlugune kapatmak istemistiim ve kapatırken de kullanıcı bilgilerini 30 gun saklayacakları ve bu süre icerisinde istersem dönebilecegim yazıyordu ama bunu yapamıyorum sorun nedir? Bu hesap benim icin önemli muhakkak geri acmalıyım simdiden tesekkurler

rsnBK dedi ki...

privacy@twitter.com mail at

Berk dedi ki...

Arkadaşlar ben hesabımı 1 gün önce dondurdum şimdi aktif etmek için kullanıcı adımı ve şifremi girdikten sonra teknik bir hata var yazısını görüyorum ne yaptıysam olmuyor hesabımı donduralı 2 gün oldu şuan lütfen yardım edin ????

Adsız dedi ki...

benim hesabım askıya alındı ve devre dışı bırak yazmıyor nasıl kapatıcam bana yardımcı olur musunuz lütfen

Adsız dedi ki...

benimde

Adsız dedi ki...

dondurup terar acınca takıpcıler gıdıyo.nası duzelıcek yardımmmm

Adsız dedi ki...

Bende o secenek bile yok

Adsız dedi ki...

Ben twittermi kapatmak istiorum ama askida oldugu icin kapatamiorum yardimci olabilir misiniz?

Yorum Gönder