Perşembe, Aralık 20

Turkcell Gizli Numara Engelleme

Turkcell'in gizli numaradan arama kısıtlama servisinde, aboneler, gizli aramaları ''yıldız 253 kare'' yazarak onay tuşuna bastığında engelleyebiliyor. Servis ''kare 253 kare'' yazılarak onaylandığında ise devre dışı kalıyor..


Benzer Başlık

Vodafone (Telsim) Gizli Numara engelleme

Avea Gizli nuamra engelleme

Cepte Numara Taşıma



Turkcell Cepten İnternet Tarifeleri

42 Yorum var:

Adsız dedi ki...

beni favorilere eklermisin ben hani yukardan yanına gelmiştim hani www.bilimzamani.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ben denedim ama arayan gene arıyor :(

Adsız dedi ki...

ßende denedım .. caLısıor arkdasLar..ßu numara gizLi nMAraLarı kabL etmemektedır dıoOo..yane caLısırr :)

Adsız dedi ki...

evet gsl

Adsız dedi ki...

tesekkürler

Adsız dedi ki...

kesinlikle bu yöntem oluyo ben şu anda kullanıyorum

zekikiz dedi ki...

ben bunu kullanıyorum artık rahatsız edilmiyorum

ZerO dedi ki...

ohh..ne güzel :)

Adsız dedi ki...

ŞUKUR YANİ

Adsız dedi ki...

ya zaten turkcell 1. yaa...
adamalar uğraşıyolar ama turkcell'in tırnağı olamıyolar....hehehe

Adsız dedi ki...

harika bir yöntem rahatsız edilmekten kurtulmuş oldum çalışıyor

Adsız dedi ki...

ya valla süper bulama yanlara gine sölüom *253# yapın oluyo ama turkcelli diilseniz bilmem

Adsız dedi ki...

turkcelle karşıdan ödemeli arayanları nasıl otomatik engelleme yapılır tşk

Adsız dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

bu uygulamayı ilk yapan vodafone dur.

Adsız dedi ki...

süper bişi arayan şerefsiz sapıklar sıkıysa tel nosunu gösterek arasın...

Adsız dedi ki...

süpper yaw

Adsız dedi ki...

SAĞOLUN TŞK

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim ...:):)

Adsız dedi ki...

evet çalışıyorrrr

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şimdi bende yaptım sıkıysa numarasını göstererek arasınlar verıcem savcılıga. türkcele tesekkürlerrr....

YELDAAA dedi ki...

beni hayranlarım arıyor da onları engellerim artık

Adsız dedi ki...

oh bee hep rahatsız ediliyordum artık olmucak heralde

Adsız dedi ki...

tesekkurler turkcelllll :):):):)

Adsız dedi ki...

songül turkcelliden turkcele teşekkürler teşekkürler.....:)

Adsız dedi ki...

*253# her operatörde olyo arkadaşlar bilginize...

Adsız dedi ki...

en azından aveaya oldu yani :)

Adsız dedi ki...

denedim ve oldu... allah razı olsun...

mehmet dedi ki...

Turkcell'le bağlan hayata... ;)
70 milyonluk pastanın 35 milyonu Turkcell.. ee başka söze ne gerek :)

Adsız dedi ki...

arKadsaLar bnde bİr deLi tarafondan rahatsız ediLiorm... gizLi nmaradan arıyor ve gizli numaraları öğrenmek imkansızmış...turkcell hızmetlerini aradık. şimdi bunu denedim inşLLh işe yarar.beni rayan kişi mecburen kndi tarifesini kullncak bbnde bulcam aynısını bnde ona yapcam bakalım hOş muymuSS..?

fuat yeltekin dedi ki...

tukcell büyük bir kuruluş olduğunu biliyorum ricam gizli noları öğrenmek için lütfen savcılıkla uğraşmayalım isterim.kötü niyetliler için

Adsız dedi ki...

teşekkürler gerçekten işe yarıyorr !

Adsız dedi ki...

COOK TESEKKÜR EDERİM!!
RAHATSIZ OLMAKTAN KURTULDM! :))

Adsız dedi ki...

Karşı tarafın sizi rahatsız eden kişinin numarası sabit hat olursa eger, siz ne kadar gizli numaraya kapatırsanız kapatın sizi mutlaka gizli numaradan arayıp rahatsiz edbiliyorlar.Bunu türkcell,avea-vodafon biliyor.Ama müdahale etmiyor.Bununla ilgili bir kanun ve ya yasa çıksın.yoksa çook rahatsız edilirsiniz gizli sbt hatlardan.Ben 155 aradım .savcılıga başvurun dedi.türkceli aradım engel olamıyoruz dedi.

Adsız dedi ki...

cok tşkler cok iyi bşy ypmssnz bu sayede kmse gzliden arıp bşy ypmz :)

anonim dedi ki...

gerçekten işime yaradı aptal telefon sapıklarımdan kurtuldum, teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

(: cix cix cix dakka bır gol bır engelledım hayran kıtlemı hahah : ))))

Adsız dedi ki...

ya bende engelledim turkcellde arkadasımdan kendimi arayarak denedim gizli numaradan çağrı kabul ememektedir yanıtı geliyo ama biri hala beni özel numaradan arayabiliyor bunu nası yapıyo acaba bileniniz var mı?????????

Adsız dedi ki...

selam.bildiğim bir arkadaşımın numarasını nasıl engellerim.tanıdığım halde görüşmek istemiyorum ama şikayette etmek istemiyorum sadece bana ulaşamasın istiyorum.ne yapmam lazım bir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim teşekkürler.

rsnBK dedi ki...

Bu ancak telefon modelinizin desteklediği ayarlarla olabilir.

Adsız dedi ki...

güzel bir yöntem ama vodafonunki daha kolay

blogger spot dedi ki...

*253# yaz arama yerine ara ussd kodu calisiyor diyecek bekle sonra orda cikan yazilari oku tekrar ara kendi numarani gizliden

Yorum Gönder