Salı, Aralık 25

Dağa taşa kuma ve denize yazı yazmak

Yazı yazma
İnternet aleminde en sevdiğim şeylerden biri dağa,taşa,denize,mezar taşina vb..yerlere yazı yazmak..Gerçek gibi görünmesi olayi daha da eğlenceli kılıyor..Eğer sizde bunlari yapmak ve arkadaşlarınızı şaşirtmak istiyorsanız aşağıdaki linklere bi bakın derim :)



25 Yorum var:

Adsız dedi ki...

akbulutgulsah1996@hotmail.comu eklemek isteyen eklesin

Adsız dedi ki...

ÜTÜ DE NASIL MARKAM VAR,DİYORSANIZ BUNDAN SONRA ÜTÜ MASASINDA MARKANIZ 10 YIL GARANTİSİYLE BRABANTİA OLACAKTIR.

Adsız dedi ki...

internet aleminde en sevdiklerimden biri dağa taşa yazı yazmaktır tabi gerçek hayatta da yazıyorum

Adsız dedi ki...

süpersin yhaa espirili bide msn koysauydın tam olcaktı yani

Adsız dedi ki...

Emegıne SagLık SagoL

Adsız dedi ki...

sizin içaad ettiniz şein anasını msikiim
orospu çocukları

Adsız dedi ki...

ayyy bu iğrenç bir site bence

Adsız dedi ki...

YANİ AYIP GİRMEYİN SİTEYE YAZI YAZMA SİTESİNİ BULLMAYA ÇALIŞIYOM

Adsız dedi ki...

yaw hiç bişey anlamadım mutsuzliseli__@hotmail.com

zonguldak

Adsız dedi ki...

yaw hiç bişey anlamadım mutsuzliseli__@hotmail.com

zonguldak

Adsız dedi ki...

BN BU SİTEDEN BİŞİ ANLAMADIM YAPAN HİÇ GÜZEL YAPMAMAIŞ

Adsız dedi ki...

USTA BURDA UĞRAŞMAYIN www.neleryokki.com A GİRİN İSTEDİNİZİ YAZIN SİZE KOLAY GELSİN

Adsız dedi ki...

numan

Adsız dedi ki...

ya elaleme nasıl msn nizi verirsiniz utanmıyormusunuz kaltaklar piçler sikin sikin bolbol karı var

Adsız dedi ki...

yaw iğrenç bir site bence

Adsız dedi ki...

bence bu sitenin adı dağa,taşa,kuma,denize yazı yazmak değil hiç bişe anlatmıyom abi bence offffffff ödevimi bulamadım yaaaa!!!!!!

Adsız dedi ki...

iğrençççççç bu siteye bidaha girmeyecemm!

Adsız dedi ki...

çook ugraştınızmı bu siteyi yaparken.........

Adsız dedi ki...

sizi çokkkkkkkk seviyorummm

Adsız dedi ki...

siz çok güzelsiniz
tmm mı len

Adsız dedi ki...

çok berbart bir site...kimse bu sişteye ikinci defa girmek istemez..

Adsız dedi ki...

emrah.yakar@hotmail.com eklemek isteyen olursam ama dürüst insan olacak

Adsız dedi ki...

kalbimde birgül ol arıyorum kopmus_byl@hotmail.com

YELDAA dedi ki...

üste çıktım diye sevinme , altta kaldım diye üzülme (yatak odası değil güreş meydanı) :D:D

Adsız dedi ki...

Aradigimi malesef bulamadim..terbiyesizce laflar da kullanmayalim lütfen...ayip...edebinizle bakiyosaniz bakin bakipta begenmiyorsaniz cikin gidin küfretmenin ne alemi var

Yorum Gönder