Perşembe, Mayıs 3

Vodafone Cepnet İnternet Paketi İptal Etmek İçin

Vodafone kullanıcıları değişik nedenlerden dolayı almış oldukları Vodafone cep internet hizmetlerini iptal edip sonlandırmak isteyebilirler.Bende paket paket nasil iptal edebileceiğinizi yazdım


 Aylık 10 MB Tanışma Paketi ABONE NET10  IPTAL NET10   Yazıp 3636 SMS Gönder
Aylık 100 MB Başlangıç Paketi ABONE NET100  IPTAL NET100 Yazıp 3636 SMS Gönder

Vodafone Cepnet İnternet İptal 
Aylık 250 MB Konfor Paketi ABONE NET250      IPTAL NET250 Yazıp 3636 SMS Gönder


Aylık 500 MB Süper Paket ABONE NET500        IPTAL NET500 Yazıp 3636 SMS Gönder Haftalık 


Cepnet Paketi iptal etmek için "IPTAL HAFTA 50" yazarak 3636'ya SMS atabilir 


Günlük Cepnet Paketi iptal etmek için gece 23:59 da iptal olur..

29 Yorum var:

gizem dedi ki...

Vodafone twitter ve facebook paketini iptal etmek istiyorum?

Adsız dedi ki...

vodafone facebook ve twitter paketi nasıl iptal edilir

Adsız dedi ki...

Twitter ve Facebook internet paketini iptal etmek istiyorum.. Ayrıca ilk ay bedava diyorsunuz ücretlendirme oluyor bu nasıl bir iş hala anlayamadım...

Adsız dedi ki...

Ya haftalık iptal olmuyoor

Adsız dedi ki...

yaw dakgalik net iptal olmuyur nörecez bilmem.bakale bi yardım idig guzum

Adsız dedi ki...

Mesaj gonderillemedi diyor..

Adsız dedi ki...

günlük net nasıl iptal oluyor acaba bileniniz varmı

Adsız dedi ki...

aylk net iptal olmuyor msj atyrm eksik weya yanls dio.

Adsız dedi ki...

ya internet paketim iptal olmuyor. işleminizi şuan gerçekleştiremiyoruz. lütfen daha sonra tekrar deneyin mesajı geliyor .. dünden beri deniyoru. kafayı yicem !!!

Adsız dedi ki...

1GB nsl oluyor bilen varsa cvp yazabilir mi?

Adsız dedi ki...

ABONE NET1 IPTAL NET1 YAZIP 3636 GÖNDER

Adsız dedi ki...

Büyük harfle
IPTAL CEPNET250 yazın
3636 ya gönderin

Boşluğa dikkat edin sadece iptal'ile cepnet'in arasinda boşluk bırakın.

Adsız dedi ki...

Ya haftalık paketimi iptal edemiorm

Adsız dedi ki...

olmuyo lan.Hatalı mesaj dio

Adsız dedi ki...

aynı benimde öyle.ayrıca interneti kullanamıyorum bile.ayarları falan da yüklü fakat giremiyorum.vodafone bayisine de gittim tekrar ayar yaptılar fakat düzelmiyor.bir sürü tl gitti.ayrıca bu vodafone,kendi kendine liraları alıyor her kontör yüklemem de.bu şekilde giderse hattımı değiştireceğim.aboneliğimi iptal etmek istiyorum!!!!!!! yoksa hukuki yönden hakkımı aramaya başlayacağım .

Adsız dedi ki...

arkadaş bu nasıl internet paketi anlamadım facebookta bir 40 mb alanı kullandım ondan sonra 5 tl üyelik ücreti o önemli değil ondan sonra 10 tl bi aldı 2 tl bi ekstraları saymadım onlarda bi 900 kuruş vardır iptal etmeye çalıştım iptalde olmuyor ben ne yapcam o 310 mb lık alanı kullanamadıktan sonra ben napayım internet paketini girincede ücret alıyor sonuçta yine olcak ben haber paketi aldığımdaki kesilen paralar gibi buda para sıfırlanana kadar çekecek ben bu internetin varya lanet olsun ya bu paketi aldığım güne lanet olsun ağrımaz başıma çorap ördüm :DD

Adsız dedi ki...

bende yapıyorum olmuyor yaa

Adsız dedi ki...

"İsleminizi su an gerceklestiremiyoruz. Lutfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Vodafone" olmuyor bunu diyor.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar *7000# i tuşlayın ordaki işlemleri yapın iptal oluyor bende sonunda yapabildim :))

inci dedi ki...

Vodafone facebook ve twitter paketi 5 Tl'lik Paketimi Nasıl İptal edebilirim ?

Adsız dedi ki...

Ne bu ya dalga gecer gibi ! Iptal etmek icin msj at diyolar atiyoruz iptal etmiyo dalga mi geciyorlar bzmle!!!

Adsız dedi ki...

Lan yeter be bi isi de adam akilli yapin paket iptali olmuyo her ay yeniliyo aciklama yapar misiniz lutfen basiniza bela olucam valla yeter be

Adsız dedi ki...

Arkadaslar 3 aydir ABONE 250MB internet paketini iptal etmeye calisiyorum ne yaptiysam olmadi bi yardim edin

beren dedi ki...

Ya lanet olsun Tl gıttı sureklı altı Tl alıyor bu vodafone kullanmayacak haram olsun kontörlerim bıktım adam akıllı ınternet dört gün dayanmadan bıtıyor

Unknown dedi ki...

Ewet doğru

Adsız dedi ki...

biktim baska hatta gececem yardim sifir kintor aliyom hepsini abine etmis kendilinden aliyisunuz direk ona gidiyo dakkama gitmiyi cok akilli vidofon iptal edincede yardim yok iptal onayo hic yok aboneler de bol bol haram olsun

Adsız dedi ki...

250 internete 17 lij tarifem 19 oluyo ne is kontor alincada rarifem yenilemiyo internete devlete gidiyo direk lan serefsizler direk tarifeme gecin yik enayimi vodofon

Adsız dedi ki...

*700#den nasıl yapılıyo açıklarmısınız burdanda olmuyoki

Unknown dedi ki...

Hocam iptal için nasıl sıralama yaptın ben baktım bulamadım

Yorum Gönder