Pazar, Ağustos 9

Göbek eritmek için diyet ve egzersizler

Vucudumuzda en zor çaliştirilan kaslardan biri karın kasıdır.Onun için kadinlarda ve erkeklerde göbek yağlari oluşur.Bunlari eritmek te zordur.Ancak çeşitli diyet ve egzersizlerle göbeğinizi eritebilirsiniz..Şimdi size göbeğinizi eritmek için diyet listesi veriyorum..

Kahvaltı: 1 adet kabuklu yeşil elma, 1 adet sert şeftali

Ara: 2 parmak taze dil peyniri yiyebilirsiniz.

Öğle
: 1 porsiyon ızgara tavuk derişiz, bol rokalı yeşil salata taze soğanlı.
Arasaat 15.00: 3-4 yulaflı bisküvi
Arasaat 17.30: 1 adet yeşil elma.

Akşam
: 4-5 kaşık zeytinyağlı fasulye az yağlı, 1 dilim tam ekmek, mevsim salatası.
Gece: 1 bardak şekersiz tarçınlı ılık light süt. 3-4 fincan rezene çayı, yeşil çay, mısır püskülü, kiraz, avakado yaprağı karışım çayı içilecek.


Göbek eritmek içinde çeşitli egzersizler yapabilirsiniz..


Mekik hareketi


Dizlerimiz bitişik ve ayaklarımız birbirine paralel şekilde tabanları yeri gösterirken iki elimizi enseye koyup hızlı hızlı, sık sık ve kesik kesik hareketlerle karnımız acıyana kadar sabah ve akşam ellişer kez bu hareketi yapıyoruz. Bu hareket özellikle karın bölgesindeki kasları kuvvetlendirir, yağ dokusunu harekete geçirir ve yağların yanmasına yardımcı olur.

Sopalı hareket
Bu harekette de bir sopayı ense kökümüze alıp iki elimizi geçiriyoruz. Ayaklarımızı yere sağlam basıp süratli bir şekilde sağa ve sola doğru daha çok kalçadan yukarısını hızlı bir şekilde döndürerek birkaç dakikada bu hareketleri yapıyoruz. Bu haraket karnın yan tarafındaki kasların şekillenmesi ve göbeğin erimesini sağlar.
Bel kasları için mekik

Bir taraftaki kolumuzu, bükülmüş olan diğer taraftaki dizimize doğru hafifçe, sık sık ve seri hareketlerle yakınlaştırmaya çalışıyoruz. Bu hareketi de birkaç dakika dayanabildiğimiz kadar yapmaya gayret ediyoruz. Daha sonra diğer taraftaki ayağımızı ve kolumuzu değiştiriyoruz. Bu hareket karnın yan tarafına doğru olan kasları çalıştırmak için yararlıdır

3 Yorum var:

elif dedi ki...

slm ben elif fransada yasiyorum evliyim ama hep kilo aliyorum ve esim bundan cok rahatsiz oluyor bu kilolari nasil vercem bana yardim edermisiniz eger ederseniz cok sevinirim lutfen

Adsız dedi ki...

Doğumdan kalan kilolarımdan şikayetim var bana nasıl yardım edebilirsiniz.

cihan dedi ki...

mrb arkadaşlar fazla kilolarınızdan kurtulmak için herbalife'i size önerıyorum faydasını göreceğinizden emin olun ve denemenizde fayda var tşklr...

Yorum Gönder