Pazar, Kasım 18

Turkcell İnternet-Wap Ayarları

Turkcell WAP - GPRS - İnternet Ayarları

· Anasayfa: http://wap.turkcell.com.tr

· Oturum modu: Sürekli

· Bağlantı güvenliği: Kapalı

· Veri taşıyıcısı: GPRS

· GPRS Bağlantısı: Gerektiğinde

· GPRS Erişim Noktası: wap

· IP Adresi: 212.252.234.168

· Doğrulama (KİMLİK KONTROL TİPİ): Normal

· Oturum türü: Otomatik

· Kullanıcı adı: gprs

· Şifre: gprs

SMS İLE AYAR İSTEME: WAP TELEFON_MARKASI yazın 2222'ye gönderin. Örnek: WAP NOKIA TURKCELL Müşteri Hizmetleri: 444 0 532

28 Yorum var:

Adsız dedi ki...

süper bişi ama benım tel uyumsuz :D::D

mehmet dedi ki...

ben internet pakedine üye olmuşum nasıl iptal edebilirim
acele cevap

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim telefonun markası lg kg290 ben buna ikik tane msn yükledim ama internet ayarları olmadığı için açamıyom nasıl yapcam internet ayarları lütfen yardım !!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya benim tele format atılınca tüm ayarlar sıfırlandı.şimdi tekrar ayarları yaptım ama bağlanamıyorum :((

Adsız dedi ki...

Bnde C10 Telefon Var ama Baglantı yok turcellde bedava degilmi ?

Adsız dedi ki...

süperrrrr ::))

Adsız dedi ki...

ARKİLER BENCE MÜSTERİ HİZMETLERİNİ ARAYIN ONLAR SİZE SOLUYO NUMARASI (4440535) ARAYINN...

durusu dedi ki...

yha benim tel nokia 2700 ama nete grmym bi trlü bi yrdm acil

nurrr dedi ki...

bnm tel markası nokıa 5250 ama bi türlü internete girmiyr ayarlarınıda yaptm olmyr yardımcı olrsanz sevnrm..

hürkan dedi ki...

faceden ulasın yardım cı olayım arkadaslar hürkan yeniyapan ptrofıl sapka.:O
wap yaz 2222 gonder msj gelıcektır ayarları kaydet yap otama,tık olarak yenıleyedcektır kendını

oguzz dedi ki...

arkadaslar bnde lg kg290 vr net sorunu ne dediyseniz yaptım gene baglanımyom (YaRdIm)
,

x-men dedi ki...

Turkcell internet ayarları'nı yaptım teşekkürler..

muamer dedi ki...

benım telım dıss ülkeden geldı ayrlarım vardı sılındı yapamıyorum nasıl yapabılırım samsungs5600

ela dedi ki...

nokıa c300 telefonum var ama internete bağlanmıyor bir türlü turkcell kullanıcısıyım bana acil cvp verebilecek olan var mı ?

bilal dedi ki...

samsung c8800 telefonum var ama ayarlar gelmiyo nasıl internet ayarlarını yaparım

Adsız dedi ki...

ya yardım edin c 8800 telim var fiyatı 900 tl ama ayarları istiyorum gndermiyo türkcell

Adsız dedi ki...

sony ericsonn c510 internet ayarları var mı?

Adsız dedi ki...

yaa benim telefon formatlandı bunu dededim ama yapamadım naıl yapıcamm?

rsnBK dedi ki...

internet ayarlarını tekrar isteyin wap yazıp 2222 gönder

kemal dedi ki...

Merhaba Arkadaşlar Tel Markanızı Yazın 2222'e Gönderin. Teşekkürler TÜRKİYE, Teşekkürler TÜRKCELL.

Adsız dedi ki...

turkcell wap ayarlarını almak için wap yazıp 2222'ye gönderin..gelen mesaja 1234 onay kodunu girin..ve onaylayın..hepsi bu..kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

wap yazıp 2222ye gönderdim gelen mesaja 1234 yazıp kaydettim ama olmadı hala giremiyorum internete yardımcı olur musunuz ?

Adsız dedi ki...

mesajla ayarları kaydettim fakat olmadı açılmıyor sebebi ne yardım eder misininz ?

rsnBK dedi ki...

telefonunuzun markası ne acaba?

Adsız dedi ki...

Samsung GT-C3300K nın internet ayarlarını ve Gprs Ayarlarını bile warsa facede msj atsın (AZAT CAN)Adım. Ne olur bulun yaa

Adsız dedi ki...

Benim tel t20 zaten bende bile sorun yasadım boyle.hemen anlatsyım.ilk 2222 ye buyuk harfle wap yaziyoruz
Sonra turkcel den mesaj gelcek bise isticek 1234 yazin.iste bu kadar.
Bn turkcellde calisiyorum..

Adsız dedi ki...

Bende Samsgun GT3350 var onu nasıl yapıcam bana ulaşmak için optik_clandestek@hotmail.com mesaj atın yeter !!

Adsız dedi ki...

Genceler Nolur Bana Yardım Edin Bende Olmuyor Telefonum Nokia 8210 Yardım Edin Nolur :):):)

Yorum Gönder