Perşembe, Nisan 26

Aile Profili Kaldırma İptal Etme

Aile Profili Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından İşletmecilere gönderilen aile profiline ilişkin listedeki alt alan adı,alan adı, İP adresi ve portlara abonenin erişiminin sağlanmadığı profildir. 


BTK Aile Profili Kaldırma
Kumar, uyuşturucu, fuhuş,  dolandırıcılık,  şiddet, terör, müstehcenlik, zararlı yazılım gibi kategorilerdeki siteleri engelleyen profildir. Çocuk profiline ek olarak kişisel sitelere, forum ve paylaşım sitelerine erişim sunar. 


Ayrıca sosyal medya, oyun ve sohbet kategorilerini ise ayrı ayrı seçme imkanı sunar. İnternet güvenlik profilinizi görüntülemek, değiştirmek, 6 ay içerisinde yapmış olduğunuz profil değişikliklerini görüntülemek için TTNET Online İşlem Merkezi' ne girmeniz yeterlidir.


Not:Aile Profili uygulamasının kaldırılmaması önerilir!!

 Bir sitenin Güvenli İnternet Hizmeti kapsamına girip girmediğini, girdi ise hangi profil kapsamında olduğunu www.guvenlinet.org sayfası üzerinden sorgulayabilirsiniz.

21 Yorum var:

Merve Yüksel dedi ki...

Teşekkür ederim ttnet aile profilini kaldırıp iptal ettirdim..

Adsız dedi ki...

ben aile profilini iptal etmek istiyorum yardımcı olabilirseniz sevinırim şimdiden teşekkürler

selvet dedi ki...

nerden kaldırdınız

Adsız dedi ki...

bende aile ve cocuk profilini iptal etmek istiyorum yardım eder msnz ACİL

Adsız dedi ki...

Nasıl yaptın

Adsız dedi ki...

bende aile profilini kaldırmak istiyorum

Adsız dedi ki...

aile profilini kaldirmak istiyorum

Adsız dedi ki...

ben lokman acil aile profilini kaldirmak istiyorum

Adsız dedi ki...

Nasil kalkar guvenli internet

Adsız dedi ki...

3399'a IPTAL yazarak gonderiyorsunuz gencler

Adsız dedi ki...

hiçbirşeye giremiyorum yardım eder misiniz?

Adsız dedi ki...

ya arkadaslr aile profilini kaldirabilen oldu mu yardimci okun lutfen

Adsız dedi ki...

nasil yaptin bunu

Adsız dedi ki...

ama olmuyo

Unknown dedi ki...

Sanirim yok bilen varsa soylesin herkez koruma istemiyor

Unknown dedi ki...

Ben TTNET kullanicisi DEĞİLİM! mobilden gidiyorum. Ama bende de aile kisitlamasi var. Nazil kaldiririm??

Unknown dedi ki...

Ben TTNET kullanicisi DEĞİLİM. ama bende de kisitlama var. Bu nazil is kardeşim. Nasil kaldiracagim?
Lütfen bana ulasin
m.cankayar@gmail.com

Adsız dedi ki...

değişen bir
şey yok iptal edin
gitsin...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ttnet kullanıcısı değilim nasıl olcak bu iptal işlemi yardımcı olbilirmisiniz

Adsız dedi ki...

Aile profil iptal etmek istiyorum lütfen yardımcı olun teşekkürler

Adsız dedi ki...

Güvenli interneti yapanlar ölür acılar içinde inş amin

Yorum Gönder