Cuma, Temmuz 6

pitbullar ve pitbulların özellikleri

Pitbull özellikleri
Amerikan Pitbull Terrier

Kökeni: Bu savaşçı köpek 19. yüzyılda İngiltere’nin Staffordshire bölgesinde Bulldog ile çeşitli terrierlerin çiftleştirilmesiyle elde edilmiştir. ABD’ne getirilen bu cins burada onun ağırlığını arttıran ve başının daha güçlü hale gelmesini sağlayan Amerikalı yetiştiriciler tarafından mükemmelleştirilmiş ve şu anki durumunu almıştır.

Tanımı: Erkekler 44-46 cm, dişiler ise 40-42 cm yüksekliktedir. Ağırlıkları 17-20 kg kadardır. Güçlü, kaslı bir gövdesi vardır; aynı zamanda çok çeviktir. Kısa kuyrukludur; yatay duruşlu kalın, kısa, parlak tüyleri vardır. Her renk olabilir. Ancak erkeklerin %80′i beyazdır. Amerikan Köpek Kulübü tarafından American Staffordshira, İngiliz Köpek Kulübü tarafından ise Amerikan Pitbull Terrier olarak 2 grup olarak sınıflandırılmışlardır.

Kişiliği: Çok eski savaş köpeklerinin de genetik özelliklerini aldığından çok cesur ve çok canlı bir köpektir. Düşmanıyla öldüresiye savaşır. Ancak, asgari bir eğitimle yabancıların niyetini anlayabilmesini sağlayacak kadar yetenekli, sakin, iyi huylu ve itaatkar bir köpek haline gelebilir.

Özelliği: Mülk bekçisi olarak çok iyi sonuç vermiştir. İnsana eşlik eden köpek olarak da değerlidir. Sonuçta her şey pitbullunuzu nasıl eğittiğinize bağlıdır.



Bunlara da Göz Atın..


91 Yorum var:

Adsız dedi ki...

pitbullar hakikatten sald1rgan köpektir ama sonuçta onlar1 iyi yeti_tirseler böyle olmazlar

HOBİ SAATİ dedi ki...

bendede 1,5 yasında bitane var bana geldiğinde 9 aylıktı ama pitt demeye 1000 sahit lazım benimki aynı kaniş gibi yetiştirilmiş hiçte saldırgan değil ama bi sorunumuz var bizim onla cok kemirgeniz 1 haftada banyonun kapısının yarısını yedi şimdi bi arkadaşımızın çiftliğinde duruyo dairede beslemek cok zor ama yinede vedat arkadaşımızın dediğine katılıyorum önemli olan yetiştirmek bir insanada sürekli katil muamelesi yapılsa o insanda bi zaman sonra kendini katil sanabilir

ZerO dedi ki...

Öncelikle pitbull sahiblerinin bilinçli olmasi gerekir..Rastgele sokaklarda dolaşatirilmamasi gerekir.Yoksa aşağidaki manzara karşiniza çikabilir..Dua edelimki o bir kediydi..Bebekte olabilirdi !!!
Pitbull Böyle Kediyi parçaladı..

unal dedi ki...

ben adanadan ünal adanadan pitbull dişi 7 aylık syahbeyaz satılıktır

msn:hayat_hayat1989@hot...

Adsız dedi ki...

AKIN . ben kadirliden akın pitbul arıyorum ve pitbulları çok seviyorum onlar insankadar akıllı ve cesaretli

Adsız dedi ki...

elimde 8 aylık erkek pitbul var çok akıllı ve çok uysal satılıktır cehennemin_prensi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

pitbullar vahşi hayvanlardır ve onları vahşi yetiştiriyorlar bir pitbulum var siyah beyazlardan daha 7 aylıkken mahalleden bir çocuğu prcaladı 45 dikişattılar ve şu anda 1 yaşında bir rotveiller cinsi köpekle kapıştı ve hırsını alamadığı için kavga ettiği köpeği öldürdü bende kavgalara soktum 3 alman kurdu ve 1 rotveiller birde baxer öldürdü ono haşlanmışetle çığ kemikli etler veriyorum çenesi de oldukca kuvvetli

Adsız dedi ki...

bence arkadaslar pıtbulllar hıc saldırgan degıl hepsı sahıplerını yetıstırme tarzı yuzunden saldırganlasıyor ve bu yuzden de yasklanma nuktasına geldıler bence butun suc sahıplerınde bende de var 3 yasında ama ben soylemedıgım takdırde kımseye zarar vermez onemlı olan yetıstrmektır egıtmektır ben kıbrısta yasıyorum.

emin dedi ki...

bende bir pitbul arıyom.adana pitbul köpegi olan vermek isteyen msnemde beni bul

sun.asagıy a yazıom burak_korkmaz01@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BENCE PİTBULLARLA HAŞIR NEŞİR OLMAYACAN HEPTE DÖVECEN SÖZÜNÜ DİNLEMEDİĞİNDE

Adsız dedi ki...

BENDE VEDAT ARKADAŞIMIZA KATILIYORUM BENDE 9 AYLIK 2 TANE PİTBULL VAR ONLARA NE DESEM YAPMIYOLLAR DÖVERSEM YAPARLARMI

Adsız dedi ki...

ben istanbuldan yavuz yavru pit arıyorum eger wermek isteyen warsa piti alıp beslerim emin olabilirsiniz adresimi weriyorum Y-W-Z_artist@hotmail.com lütfen warsa besleye bilirim hastasıyım o köpeklerin ilk beslemicem daha öncede 2 tane pit besledim ekleyin konuşuruz

Adsız dedi ki...

bende pitbul besliyorum ne desem yapıyor kücükkken eğitime gönderecek ti 1,5milyar istediler ben de gön dermedim kendim eğittim terrier2,5 ton basıyor bursaya yarımalara götürdüm bir kangal üçk k/9 iki rotvallır öldürdü sözümü dinlemeyincede poposu na vuruyorum sizde öyle yapın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bnm de daha küçük bir buçuk aylık pitbulum var sizce nasıl davranmalıyım ama inanıorumki o bir katil deil nasıl yetiştirirsen öle olur dediginiz gibi.bagırmam gerekmi ama annem korkuo yha bşy yaparsa die sizce ne yapmam lazım yardımcı olursanız sewinirim

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar pitbull sahibine birşey yapar mı pitbull köpek alıcamda

Adsız dedi ki...

ben ahmet5 aylık pitbulum var dişi almak isteyen olursa beni arasın izmirdeyim 05542449108 numaram ok

Adsız dedi ki...

ben pitbulları cok severım.labaratuarda ozel olarak tasarlanmis olan pitbulllar bu yuzden saldirgandir bence onlarında genetiginde tasarlanmis kopektir.bır tane kopekler ya cok tatli

Adsız dedi ki...

bnce gzl havhanlar birsey yapmazlarrr

Adsız dedi ki...

yoooo sizi gidiler yooooo

Adsız dedi ki...

hey seni başka sein sorunun ney pislik

Adsız dedi ki...

pitbull esleyenler insan deilleridri kesinlikle

Unknown dedi ki...

pitbull arıyorum yavruu ama asııl ve canavar gıbı olsunnn parası onemlı degılll delibaran1930@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bnde pitbull köpeği beslemek isteyenlerdenim adanada oturuyorumm erkek bir pitbulla kesinlikle hayır diyemeyenlerdenim exsoul_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bnde pitbull alcam cumartesi günü inş

Adsız dedi ki...

la ö köpeğide besleyenide ....

Adsız dedi ki...

BU KÖPEKLLER SÜPERDR VE BUNLARIN DİŞİLERİ ÇOK SALDIRGANDR TAVSİYEM DSİ ALMANUIZ

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bengazi antepliyim ben pitbull arıyorum ama bulamıyorum benim parayla alacak gücüm yok acıkcası ben arkadaşlara bakıom kimsede yok sizde varsa eger beslemiycek birisi varsa bana göndere bilir lütfen ben hayvan hastasıyım valla isterseniz msn nem sensiz277@hotmail.com isteyen burdan ulaşabilir lütfen arkadaşlar yardım edin ... kendinize iyi bakın bb millet

Adsız dedi ki...

bu hayvanları dovusturup dovenlerın allah ........ vbersın

Adsız dedi ki...

köpeklerinizi eğitmek dediğinizi yapmanızı istiyorsanız ceza vererek yani dediğinizi yapmadığı zaman onu cezalandırın örneğin:dört bir tarafı kapalı bir şeye atın.dediğinizi yaptığı zaman ödüllendirin örneğin: güzel bir mama verin

Adsız dedi ki...

böle bi tane köpeğim olsun bi trilyon borcum olsun::):)

ismet dedi ki...

slm ben ismet aksarayda yasıyorum 3 yasında boxer kırması siyah beyaz ben bu kopek kadar sadık olanını gormedim hiç bir egitim almadı ve geldinde 1 haftalıktı kafasında ur vardı olecek dıye verdiler ama simdi tam 3 yasında yanımdan bir adım goturebilene ne bana dokunmak isteyenlere karsi buyuk bi zaafı var ve belki inanmayacaksınız ama bu kopek adamına gore muamele yapıyo kopek kavgasını sevmem rastgele bir kangal ve kurt bogdu arkadaslar kopeklerinize sakın soguk kanlı et vermeyin tavsiye hasretim6890@hotmail.com

BÜTÜN AVATARLAR BEDAVA dedi ki...

pitbul alıcaksan yada kangal alacaksan köoyde besliceksin olm şehirde öle köpekler adam bırakmaz

Adsız dedi ki...

slm ben 16 yaşın dayım pitbul beslek mek istiyorum bana pitbul hakkında bilgi ve nasıl eğitmem gerektiği hakkında bana bilgi verirmisinz eger vermek isteyen olursa msn mi eklesin gfb_sait_1994@hotmail.com hepinize teşekür ederi

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar bende 3.5 aylık erkek pit var altın sarısı ve gövdesinde beyaz kimligi ve gençlik asısı yapıldı pitler o kdr da kötü hayvanlar degil biraz inatçı oldukları dosru onuda egitim ile aşılıyo bnde ki daha 3,5 aylık ama otur kalk yürü dediginde komutları yapıyo :) egitim sart

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar pitbullardan sakın korkmayın öyle sölenildigi kadar zararlı bir köpek deiller ayrıca egiticisiyim ama sakın köpeklerinizin canını küçükken yakmayın ileride saldırgan olma ihtimalleri yüksek msn adresim (yarock_yarap_w@hotmail.com) herkeze egitim için yardımcı olabilirim

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben manisa alaşehirden tamam tamam hayatımı anlatmıcam:D hobit ve akın dıorum bizimde 4 tane saf kan ingiliz pitimiz var iki kanka yetişdirdik iki dişi iki erkek sırf üretmek icin yetiştiriyoruz iyi eğitmen olduğumuzu gururla söyleyebilirim korkulacak kadar katil sizinle dertleşecek kadar candandır ve hisederler ayrıca kin tutma özellikleri yüksektir yane binevi adamına göre muamele yaparlar cok seridirler kısacası fidan nasıl yetişirse öle büyür herşey sizde biter herkese iii akşamlarrr..

ahmet dedi ki...

ben dogustan pitbull beslıoyorum bı kere adamına gore muamele yapmazlar bunu bole bıl pitbul sadakat nedır bılmezler sevgı hosgoru nedır bılmezler cunku bu bır hayvanda degıl onuda solım halk dılınde kopek dıorus ama tam 7 hayvanın dnası eklendı o kopek dedıgımız pitbula

Adsız dedi ki...

Allah'ın işi belli olmaz.uyusal demeyin onlar belirli bir yaştabn sonra kafayı yiyorlar eğer nereden bilio diosanız çünkü bernizde vardı kafayı yiyince gözü hiç birşeyi görmüo.

Adsız dedi ki...

benimde amekan staff ım var ve satıyorum 4 aylık bir dişi siyah ebyaz renge sahip oldukça hareketli bi yavru aşılarının hepsi tamam ve nufusuda vardır ext_-_roj_-_sinan@windowslive.com msn adresime ulaşabilirsiniz

Adsız dedi ki...

bende 1 tane yavru pitbul var ne yaparsam yapıyın bi yolunu bulup kaçıyo

pitbul dedi ki...

arkadaşlar pitbulu döverseniz sırsıllasır hiç söz dinlemez bende 4 tane var hiç kızmıyom bile dediğimi yaptırıyorum yaparsa ödül veriyom benimkiler büskiviyi çok seviyo büskivi veriyom sözümü dinletiyom dövmeyin benim gibi yapın ilgilenemyen yada besleyemeyen varsa dj.sasa_58@hotmail.com yada 0546 225 38 39 bu numaradan ulasabilirsiniz

koRsann dedi ki...

bnde 6 yaşında pit war istiyen warsa atalımmm

Adsız dedi ki...

arkadaslar benımde 45 gunluk bı pıt ım var ankaradayım almak ısteyenler olursa uygun bı fıyata satıyorum ulasmak ısteyenler msn my_emre88@hotmail.com

eren dedi ki...

arkadaşlar pitbul da diyerhayvanlargibidir cehennem zebanisi değil her hayvan azda olsa sahibinin kişiliğini taşır yani sahibi ılımlı biriyseılımlı olur sahibi saldırgan olursa oda onun gibi olur bir kuşu bile veya dahada ilginci bir karıncayı bile kızdırır sanız o da size vereceği tepki bellidir pitbul küçük cüsseli olmasına rağmen çok güçlü olması nedeniyle köpekdövüştürücüsü kişiler tarafın dan bir canavar haline getirildi bütün amaç para karşılığı hayvanları dövüştürmek insan oğlunun yaptığı kötülüklerden biride bu bende pitbul besliyorum çok uysal ve çok akıllı
diyer köpeklerden artısı var eksiği yok

Adsız dedi ki...

ben pitt arıyorum full sişyah erkek olsun daha çok küçük olsun el kadar olsun

Adsız dedi ki...

Satılık 1,5 aylık yavrular var şekilli meraklısına duyrulur amerikan 0534 659 52 98

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar lütfen buadar acımasız olmayın türkiyde binlerce köpek saldırısı oldu pıtbull dan bahsetmıyorum baska kopek saldırıları hıc kımse azını acıpta bu kopekler katil canavar demedi . ama pıtbull saldırısı olduqunda pıtbull un adı canavara katıle donustu burdakı yorumların cogunu okudumda yarısından fszlsdı kulaktan dolma laflarla konusuyorlar arkadaslar her kopek sahıbının kısılıqını tasır nasıl eğitirsen öyle davranır hayvanı karanlık odaya kapatıp çiq et verırsenız tabıkıde vahsı olur bu sadece pitbull ıcın gecerlı değıl hangı kopeqı karanlık odaya kapatıp cıg et verırsenız vahsı olur onun ıcın kulaktan dolma laflarla konusmayın ben 8 senedır pitbull beslıyorum donupte kımseye havladıqı bııle olmadı tabı benım ısteğım dısında ama ne olursa olsun tasmasız gezdırılmemelıdır etraftakı her hangı bir insan köpekte değişik hisler uyandırırsa oda sahıbını korumak ıcın saldırır . arkadaslar pıtbull katıl değılir bunu kafanızdan sılın artık ne ekersenız onu bicersınız . en sadık kopeklerden bırıdır pıtbull ve aynı zamanda en rahat eğitilen hayvandır . smdı aklınızdan cıkartın pıtbull dakı canavar kımlııqnı dedııqım gıbı ne ekersenız onu bıcersınız.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar böyle kulaktan dolma laflarla hareket ederseniz yapamazsınız bikere şu katil lafını kafanızdan silin arkadaşa katılyorum.ne ekersen onu biçersin bend bi pitt vardı kahve beyaz onu aldığımda anne sütünden yeni keesmişti şu anda 2yaşında ama ben ona ne çiğ et verdim ne karanlık odaya kattım bucins köpeklere sevgiyle şefkatle yaklasacaksın kı o zaten hisseder ilk 3 ay kucagımda büyüttüm hiç dövmedm petshap larda gofret tarznda mamalar var egitm yapın lafınızı dinledinde ensesini oksa afern flan konusun emin olun o sizi insanlardan daha iyi anlıyor hissdyor onu sevdgnızı söz dnlemyorsa poposuna yavas vur ac bırak ama sözunu dinledgide mutlaka onu ödüllendrin benim pitt adı paşa 2 yaşında bana ve aileme çok sadık sizden ricam onlara bukadar yan gözle bakmayn sizde denesenız emınımkı çok seveceksenz okadar sadıkkı anlatamam yanmda gezdirirken yanıma yaklasın hiç bişe yok yeterkı yuksek sesle ve el kol sakası yapmadık muddetçe ondan çok memnunu allah izin verirse yasadığm müddetçe onu asla bırakmaya nıyetim yook:))

Adsız dedi ki...

selam beni m18 tane çeşitli ebat ve boylarda pitim var ama hepsinin de davranışları farklı genelde onlarla domuz avına gidiyorum yetiştirmek le ilğili sözlerinizi okudum bir şeyde ben ilave etmek isterim nekadar için dekileri bastırır sanız bir şekilde dışarı cıkıyor en ii si bol yürüyüş ve oyun oynayın böylece için deki ener şiyi atarak cok uyumlu bir hale geliyor selamlar izmirpitbull@

uğur dedi ki...

bende çok ilgileniyorum ama bitürlü bulamadım dişi veya erkek ama erkek olması daha iyi yavrusu olan arkadaşlardan rica etsem ucuz vereblrmsnz 05064644481 bu nodan ulaşablirisnz

Adsız dedi ki...

pitbull dediğin tehlikeli hayvandır tut dediğinde tutucak bnce pit. dediğin öle olmalıdır.
her türlü pit bulunur siyah beyaz kahverengi ; daha 1 aylık üçüde erkek no; 05542864985

Adsız dedi ki...

benim 8 pit 4 tane sibir 5 tane kangal hepsi saldırgan kangalın birni köpek dövüşüne soktum parçaladı hemde piti

emre dedi ki...

bende 40 gunluk ve 60 gunluk 2 tane pitbull var. pitbullara laf edenler önce duyduklarını konusucagına beslesinler sonra konuşsunlar. tv de cıkan saldırı haberlerinin yuzde doksanını sokaktaki kırma köpekler yapıyor koyuyolar alta pitbullun resmini manşetini neymiş pitbull çocugu boğdu bok boğdu. sokakda bası bos pitbull gördünüzmü hiç. yavrusunun tanesi 300 dolar kim bası boş gezdirir bu köpeği mantıklı olun biraz

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar en iyileri k9 sibilya kangal ve pitnull.Bende 2 buçuk yaşıda Mary (Meri adlı bir pit var ve ben ondan iyi bir kopek bilmiyorum insan canlısı ve iği eğtım verildiği için kimseyi ıısırmıyor piti yetiştir de ole bir bak.

Adsız dedi ki...

1-Benim hayatım 10-15 yıl sürer. Senden ayrılığım bana acı verir. Beni almadan önce bunu düşün.

2- Bana, senin benden istediklerini anlayacağım bir süre ver.

3- Benim içimde sevgi duygusu uyandır ben bununla yaşarım.

4- Bana hiç bir zaman uzun süreli darılma ve cezalandırmak için bir yere kapatma.
Senin hayatında iş, eğlence ve arkadaşların var. Benim hayatımda ise sadece sen varsın.

5- Arada sırada benimle konuş. Sözlerini anlamasam bile bana yönelttiğin sesini anlarım.

6- Bana daima nasıl davranılması gerektiğini bil. Ben hiç bir zaman unutmam.

7- Beni dövmeden önce aslında dişlerimle kemiklerini un ufak edebileceğimi, ancak asla böyle bir yola başvurmayacağımı düşün.

8- Beni "isteksiz, tembel ve inatçı" diye azarlamadan önce düşün: Belki yediğim yemek dokunmuştur, belki güneşin altında uzun zaman kalmışımdır veya halim kalmamıştır.

9- Yaşlandığımda benimle ilgilen, bir gün sen de yaşlanacaksın.

10- Her zor anımda yanımda ol, "benim içim kaldırmaz" veya "ben görmeden olsun" deme, çünkü benim için her şey seninle birlikte daha kolay.

adsız dedi ki...

Pitbull cinsi saf ırk olmadığı için psikolojilerinde yaş ilerledikten sonra değişmeler oluyor. Her pitbull cinsi köpek saldırgan olacak diye birşey yok. Fakat bilmem kaç K9 bilmem kaç rottweiller bilmem kaç at inek eşek parçaladı diye buraya böbürlene böbürlene yorum yazmış olan pitbull sahiplerine aynı şekilde o hayvanları parçaladığı gibi köpeğinzn sizi de parçalamasını yarım yamalak hayata öyle devam etmenizi sürünmenizi canı gönülden bastıra bastıraaa istiyor ve dua ediyorum....Çoluğunuzu çocuğunuzu parçalasın diyeceğim ama yazık onlarn günahı yok. Bi daha görecek gözleriniz olmasn inşallah. Yok etsn gözlerinizi o beslediğinz pitbullar. Madem bişey parçalaması için besliosunz sizi parçalasın. Hayır işlemiş olur... sevgilerle...

Adsız dedi ki...

hiç bişe bilmez hayvan bunlara iyi beslenmiş 1 kangal getir pitbullun soyunu kurutur

tayfun dedi ki...

ben ankaradan tafyun bende 2 tane pitbull var fabrikada geldiklerinde yavrulardı geceleri fabrikada dururken birini gördükleri anda direk havlıyarak bana işaret veriyolardı benden başkasına sadık değillerdi çünkü köpek dediğin sahibine sadıktır başkasına değil o yüzden bence süper bir koruyucu köpek yani bir şey daha söyleyim köpeği yetştirenden yetiştirenede değişiyo yani

Adsız dedi ki...

bence pitbulllar saldırgan değiller bir golden retrievere pitbulla nasıl davranıyorsan onada öyle davran o da saldırgan olur demek istediğim köpeği nasıl eğitirsen öyle olur

Adsız dedi ki...

adsız arkada$ım pitbulu sen dövemezsin o seni iyi bi benzetir akıllı ol gel beni dinle

irem yayla dedi ki...

evimizin yanındA PİTBILAr hemen çöpünyanında onları çok severdim onlara et veeya su verirdim o pitbullar yavruydular yani 4 yavru pitbull bide anneleri 3 yavuyu ve anneyi sakat diğerinide sağır baırAKMIŞLAR birgün evime giderken aniden peşime takıldılar beni ısırıcaklardı ama hemen kaçtım ve eve girdim gasteyi okuduğumda pitbulların zararlı olduğu yazdı televizyonlarda yayınlandı o an pitbull sevgim kalmadı bitbulların özeliklerini bilgisayardan en vahşi olduğunu görür görmez daha da sevgim azaldı ve bu güzel hayvanın böye olabileceğini tahmin bile edemez oldum ve göz yaşlarıma boğuldum o hayvanlar canım ciğerimdiler onları çok seviyordum ama boşuna çaba verdiğimi o zaman anladım ve bir daha onları sevmeme kararı aldım ve rtık birdaha et su vermeyeceğim .....

Adsız dedi ki...

pitbull ları nasıl eğitinize ve karakterine bağlı saldırganlıkları

Adsız dedi ki...

eğitim her şey beyler. pit saldırıya daha yatkın ama yinede eğitirsen süs köpeğinden zararsız edersin. yine eğitirsen silah haline.
hjer şey sana bağlı.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende yavru pitbull beslemek istiyorum bakmakta zorlanan arkadaşlar varsa lütfen 5379714222 bu numardan bana ulaşabilirler.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar konyada yaşıyorum.pitbull besleyen arkadaşlardan 1 tane yavru rica ediyorum.bu numaradan bana ulaşabilirsiniz.5379714222 tek istediğim 1 yavru...

enes dedi ki...

2 aylık pitbulum var çok tatlı güzel almak isteyenler msn eklersin pslik_jojuk_81.61@hotmail.com

furkan dedi ki...

Ankarada pitbul istiyorum fiyatı baya bi ucuz olsun msn-furkan19972009@hotmail.com

furkan dedi ki...

abiler amcalar yavru bir pitbulistiyorum varsa elinizde bana versinlet furkan19972009@hotmail.com

Adsız dedi ki...

asil köpekler bence bunun soyu Türk tür hiç geri vites yok nasıl davranırsan öyle gidiyorlarrr arkadaşlar ii davranın onlar iç güdüsel nasıl davranacaklarını ii bilirler

burak dedi ki...

bende 4 tane pitbul büyüttüm pitbulu doğru yetişitirir sen o kadar fazla saldırgan olmuyor önemli olan yetiştirme tarzına baglı ve eğitme

sedat dedi ki...

4bucuk aylık sıyah beyaz erkek bitbul var satılık ılgılenen sedat.myrose2@hotmail.com adresımı eklesın ıstanbuldan

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende 2 tane pitbull var rottweilerle takas yapılır altaki hesaptan banaulsabilirsiniz
http://www.facebook.com/DonsuzPhiic1

Adsız dedi ki...

MaşAllah arkadaslar ilk yorum 2007de şimdi hala yorum var pitbull sevdası bu olsa gerek bende almayı düşünüyordum ama anca gelecekte çünkü yeterli yerimiz yok ama hastasıyım bu köpeklerin bide bizim eniştenin varmış ama bi gun babası ona seslenmiş köpekte babasının bileğinden ısırmış oda vermiş ama bide pitbullarin sağır olduğunu duydum dogrumu?

Adsız dedi ki...

benim amcam pitbul köpeklerine düşşgün dün bana bas etti alkol kokusunu semezmiş bende istiyorum fakat babam saldırgan olduğunu düşünüyor

Adsız dedi ki...

bende şu an 2 aylık yavru erkek pit bull rednose var ne olur bu köpekleri vahşice yetiştirmeyin arkadaşlar ne anlıyorsunuz günahı suçu olmayan ınsanlara saldırdıpta onlara zarar verdırmekten anlamıyorum. kopegımı et ıle ve süt ıle beslıyorum ama sızın yaptıgınız gıbı sert ve can acıtıcı egıtımler vererek vahşilestırmeye calısmıyorum şu an bıle bazen ılgısını bana yogunlastırdıgı zaman otur komutuna ıtıat edıp oturuyor vurarak egıtmedım ve hıc canını acıtacak seyler yaparak onu canavar halıne getırmedım ustelıkte annesi ve babası bir kışlada bekcılık yapıyor ve ıkısıde cok asabi olmalarına ragmen ben kopegımı oyle bır yırtıcı canavar halıne getırmek ıstemedıgım ıcın onu daha sakın bır ortamda ve sıradaN egıtımlerle buyutmeye baskladım .. pıtbull ırkı evet yırtıcı ve cok guclu bır ırktır ama onemlı olan verılen egıtımdır nasıl kı bızler anne ve babamızdan ne gorup onları taklıt ederek aılemızı temsıl edıyorsak o kopekte aldıgı egıtım ıle sahıbını temsıl edıyor . ınsanlara saldırtmak amacıyla beslıyorsan besleme arkadas o pitbull'u !

gfbkursat1907 dedi ki...

3aylık dişi ve erkek pitbull staff vardır erkek sarı beyaz kafa mavi gözlü 850tl dişi siyah korsan yine kafa beyaz 700tl

gfbkursat1907 dedi ki...

benim dişi pitbullum var çok iyi eğittim otur kalk bekle tut ve bırak bunlar çok önemli olan eğitimlerdir genelde tasmasiz sağ ayağımın hemen yanında yürür bir kedi görür yüzüme bakar:) hayır dersem yola devam eder tut dersem kediye gider ama hiç tutturmadim hep yarı yolda geri çağırdım hiçde sözümu dinlememezlik yapmadı ve geri geldi yavrularınida iyi şekilde eğitmeye çalışıyorum dişi yavrunun tuvalet eğitimi vardır ve ucuza çoluk çocuğa pitbull satılmasına karşıyım okullar tatil oldu öğrenciler boşda kaldı ve pitbull almaya başladı dikkat edelim pitbullari sattığımz kişilere ben 31 yaşındayım sen kaç yaşındasın diye soran olursa ıstanbul içi pitbull satışıda yapıyorum ilgilenenlere duyurulur bir dişi bir erkek dişi olan siyah vücutlu beyaz kafa ve korsandir göğüsde beyaz erkek sarı beyaz kafa ve mavi gözlüdür ilgilenen arkadaşlar bana bu numaradan ulaşabilirler 05442671653 pitbul bir yaşam tarzıdır eğer ulaşamıyosan korkuyosan saygı duy BÜTÜN KOTULUKLER INSANDAN GELIR unutmayalım;)

Adsız dedi ki...

La siz önce bi adam gibi yazı yazmayı öğrenin sonra yorum yapın ANKARA 12 ADET PİT SATILIK Faceden ulaşın oquzz han phaniqyhoq@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende 8 yaşında rednose dişi pitt var hayatımda bir çok köpek besledim ama ilk defa bir köpeğin daha doğrusu bir pittbullun bu kadar sakin ve bu kadar akıllı olduğunu gördüm . yaşlı olmasına rağmen hallen cevik ve hareketli . Köpekler sahibine benzer derler buna kessinlikle katılıyorum

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar pitbull lar çoğu köpek gibi sahibine bağlıdır tanımadığına saldırır ama sahibine saldırmaz ama 7 YAŞINA KADAR ondan sonra delirirler kimseyi tanımazlar o yüzden sahibini bile saldırırlar benim var çift kat zincirle bağlı 8 yaşında yaklaşık olarak 1 yıldır yanına varamıyorm kimse yaklaşamıyor

Adsız dedi ki...

benımde pitbull um var nasıl beslersen aynen öyle gider sadece çok inatçı köpek başka bi olumsuz yönü yok

Adsız dedi ki...

elimde 7 aylık yeni cifleşmis amerikan bluu var satlık düşünenler 0544 343 00 20 arayın görüşelim mersinden

Adsız dedi ki...

elimde safkan amerikan bluu dişi yeni cifleşti satlık ilgilenlerin 544 343 09 44 arayın konuşalım fiiatı da 800 tl

Adsız dedi ki...

ne saçma insanlar ya kopeklerinin öldürdükleriyle övünebiliyorlar ilginç.

Unknown dedi ki...

bende k9 pit kırması beslicem tavsiyelerinizi bekliyorum

Adsız dedi ki...

Kardesim buldun mu pitbulu bulmadiysan ulas bana 05544143359 satilik pitbull var 2 aylik

Unknown dedi ki...

Peki sen insan misin

Unknown dedi ki...

Sonuna kadar katılıyorum. Köpekler dost olarak yaşar. Sizi korur ve arkadaşlık eder.kopekler sizin tetikciniz ayda ego tatmini edeceğiniz varlıklar değildir...

Unknown dedi ki...

Sahibine birsey yapmaz ama sahibine zara vereni gorurse sadik oldugu kcin zarar verene saldirir

Unknown dedi ki...

Bende 2aylik erkek pitbul var egitim vermk istioruz gel otur yat kelimelrni ogrendi ama cok saldrgan oldu herseyi parcalarcasina isirio ne yapmam lazim

Adsız dedi ki...

Sen şerefsiz bir yaratiksin.

Yorum Gönder