Cuma, Ekim 7

Soru Sormak İçin Online Doktor Siteleri

Doktorlara internetten online soru sormak için bir sürü site var.Öncelikle bu tür siteler soru sormak için siteye üye olmanız gerekiyor.Üye olduktan sonra rahatsızlığınız hangi birime bağlı ise oradaki doktorlara soru sorabilirsiniz..Soru sorduğununuz doktorun en son zaman cevap verdiğini kontrol ederseniz..Geri dönüşümü kısa olacaktır..

20 Yorum var:

Doktor dedi ki...

Cevapsepeti.com var.

SİNAN gulsoy dedi ki...

Hocam merhaba otuz dokuz yaşındayım omzumda damar tümörü yani damar yumağı nedeniyle anjio yoluyla damarları tikadilar fakat ağrım hala geçmedi bir hafta olmasına rağmen artı siskinlikte geçmedi tedirginim bana yardımcı olun lütfen neyapmam lazım doktorum kontrole cagirmadi da görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

hocam arkadasımla ayın 23.03.2013 tarıhınde ilişkıye girdik ama anal yontemlerle vajinal birlesme hiç bi şekılde olmadı ama biz yınede norlevo ilacını kullandık 24 saat içide ve kız arkadaşım 26.03.2013 tarıhınde adet gordu ve 4 gun surdu daha sonra 01.04.2013 tarıhınde tekrar anal ılıskıye girdk ama yıne vajınal bi giri olmadı kesınlıke ve analda prezervatif vardı biz yine önlem olsun diye norlevo kullandık ve kız arkadasım 5 gun sonra lekelenme tarzında tekrar adet oldu hamilelik riski varmdır bizi aydınlatırsanız seviniriz en kısa zamanda(ilişkileriizde herhangi bi vajinal giriş olmadı 2 side anal idi ama ilk ilşkide prezervatif yok tu ıkıncıde kullandık)

HÜDANUR dedi ki...

Merhaba ben hüda henüz 13 yaşında olmama rağmen rahatsızlık geçirdiğimde kalbim sıkışıyor, nefes almakta güçlük çekiyorum, titreme ve üşüme geliyor. başım dönüyor ve kafam çok ağır geliyor. ayakta duramaz hale geliyorum. Kalbim çok hızlı atıyor. Ayrıca ben astım hastasıyım. küçük yaşta atlattım ve herhangi bir ilaç kullanmıyorum. bu durumumun sebebi panik atak olabilirmi? lütfen yardım eder misiniz? ve ne yapmam gerekiyor?

Adsız dedi ki...

Merhabalar,24.01.2014'de Erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdik,bakireyim.Benim üzerimde tayt,iç çamaşır ve günlük ped vardı.Onda hiç bir şey yoktu.Taytımın üzerine boşaldı,tenimde hissettim.Hemen içerden ve dışardan ıslak mendille sildik,sonra taytı çıkarttım başka bir şey giydim.O gün sabah az bir şey kanamam olmuştu. Olaydan 2 saat sonra yumurtam çatladı ve adetim 5 gün sürdü. Bugün de kokusuz,renksiz,koyu kıvamlı az bir akıntım oldu.Normalde hiç olmazdı. Ne yapmalıyım?Hamile olma ihtimalim var mı?

Adsız dedi ki...

Doktorum benim bogazin biraz altindan yemek borusu boylu boyunda agriyor 1 2 aydir doktorada gittim tum batim ultrason cektiler temiz cikti ama halen daha devam ediyor yemek yedikten sonra sanki ogutulemiyormus gibi kusma hissi geliyor ama kusmuyorum yani kan tahlili yapmadilar onemli birsey olabilir mi merak ediyorum nasil bir tedavi uygulanmali bi ilacta kullanmiyorum normal besleniyorum. simdiden tesekkurler. Onemli birseyse soyleyiniz.

Adsız dedi ki...

Bi kadinla beraber oldum www.aidstesti.com sitesinde okudugum bir cok aids belirtisini yasiyorum sizce aids testi olmalimiyim

Adsız dedi ki...

Vücudumda kırmızı kırmızı kabarcıklar var kaşıdıkça büyüyor hafif yanıcı his veriyor ani kaşıntılar bastırıyor gün geçtikçe vücudumu sarıyor ne yapmalıyım bunun ismi nedir ve nedeni nedir?

Adsız dedi ki...

S.a sayın hocam benim 1 sorum olucak adetime 4 gun var fakat göğüs uçlarımda acı var arada baş ağrım oluyor ve nere gelirse uyuyorum acaba hamile olma olasılığım olabilir mi beni aydinlatirsaniz sevinirim cevaplar için şimdiden teşekkür ederim hocam

Adsız dedi ki...

Mrb hocam ben masturbasyon yaparken orta parmagimin hepsini kattim ama bi kanama olmadi simdide erkek arkadasimla iliskiye girdim kanama gelmedi tekrar iliskiye girmemize rahmen bisey olmadi 5 gun idrarimi yaparken kanama oldu ama cok az iki gun devam etti sonra adet oldum doktora gittim uroloji doktoruna olayi anlattim esnek olabilir dedi sorun yapmayin dedi enfeksiyon kapmis dedi idrar ve ultrasyon sonuclarima bakti bisey yok dedi sizce nedir durum kizligim gitmismidir kanama olmadi olduysada ben bilmiyorm mastusbasyon yaparkende hic kanama gelmedi bilgi verirsenoz cok makbule gecicek tskler simdiden

Adsız dedi ki...

SA HOCAM BACAK KASLARIMDAN BELİME KADAR EĞİLDİĞİMDE ACIYOR 3 GÜNDÜR DEVAM EDİYOR LÜTFEN ÇABUK CEVAP VERİN :D

Adsız dedi ki...

Annem mammografi çekildi.yaglanma dışı kalan meme para kimi pateni tip B ile uyumludur.bilateral cilt cilt altı ve nicole artılar kompleksler doğaldır.bilateral memede mikrokalsifikasyon kümesi izlenmesi.her iki memede yoğunluk artışı mevcuttur.US önerilir.henuz doktora gösterilmedi.merak ediyorum açıklama yaparsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

Merhabalar ben 4 gun once evlendim ilk gunde kizlik zarim patlar patlamaz ben banyoya kostum ve ogun uyuduk bitti ertesi gün iki kere denedik ama kanamam devam ediyordu dun hic dokunmadi ama yanma kasinma ve kahve kan geliyor bugunde denedik ayni sekilde hafif kan geldi ama kasinma devam ediyor ne yapmaliyim

Unknown dedi ki...

Sağlık kurulu raporu alırken kod numarası yazıyor Dr lar neden aceba teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhabalar ben 22 mart da beta verdim değerim 25.85 doktor hamilelik olduğunu söyledi dün akşam lekelenmem oldu kahverengi renkte tekrar gidip kan verdim ve değerim 22.26 olmuştu ne olduğunu bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz acilen

Mustafa Özcan dedi ki...

Merhaba hocam size bir soru soracağım.Uykuda sertleşme olduğu halde mastürbasyondan dolayı meni gelmeme sorunu olur mu? Yani bende uykuda sadece sertleşme oluyor fakat rüya da görmüyorum meni de gelmiyor.Televizyonda erotik film seyrettiğim zaman ise meni yerine mezi geliyor.Meni ise elle zorladığım zaman geliyor.Birde uykuda neden cinsel rüya görmüyorum?Yani cinsel hayatımda da bu sorunlarla karşılaşır mıyın?

Adsız dedi ki...

Ben nişanlımla ilişkiye girdim. Nişanlım içime boşaldı , ben ayağa kalktım ve gaz sesi gibi , vajinamdan ses geldi. Spermler dışarı aktı galiba. Bunun sonucunda hamile kalır mıyım ? Kalmak istiyoru. Lütfen bana cevap verin.

Adsız dedi ki...

bende aşırı agresiflik tahhammülsüzlük ve mutsuzluk var uzun zamandır. bütün yakın arkadaşlarımdan bıktım annem kimseyi sevmiyorsun sen sorunlusun diyor. en beteri kendimide sevmiyorum eksik görüyorum kendimi o yüzden hıncımı milletten çıkarıyorum. psikoloğa gitmeyi düşünüyorum ama üniversiteye gidiyorum üniversitenin bir psikoloğu var ama kararsızım şimdi ben ona dertlerimi anlatsam nolcak sanki çokmu işime yarıyacak?

Ahmet dedi ki...

Hocam merhabalar benim sorum şöyle
Hocam benim koltuk altı bölgemde o bölgeye çevreleyen yuvarlak genişliğinde yanık acısı gibi bir acı var acı tamamen içerde ve bu acı git Gide göğüs bolgeme kadar geldi 1 haftadır iyileşme olmadı ciddi bir sorunum olabilirmi bilgilendirirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

Sol kulagimda 3ay once cinlama oldu.doktorlara gittim bir sey yok dediler.kan deyerlerime baktirdim hic bir sey yok.beyin kulak mr cektirdim temiz cikti.5ay once dogum yaptim sezeryan ondan ola bilirmi?fazla kafaya takiyorum.mr net gosteriyor demi ne olsa

Yorum Gönder