Perşembe, Şubat 23

Can Bonomo Love Me Back Şarkısının Türkçe Sözleri

Can Bonomo'nun şarkısının Türkçe sözleri şöyle:

''Ooo, hey hey!
Bebeğim, bugün sen de beni sev
Batırıp gemilerimi

Yelken açma uzaklara

Oooo, aa!
Bebeğim beni geri çevirme
Sen bana bütün aşkını ver
Ben giderim uzaklara

Ben yalnız bir denizciyim
İçerek geçer gecelerim
Gemim umuttandır benim
arar durur senin denizlerini

Hadi sen de atla gemime
Ayaklarını yerden keseyim
Sen de beni seviyorsun bebeğim
Bana yalan söyleme/
Sen de beni, seni sevdiğim kadar sev ve söyle: na na na...

Oo, oooo!
Biraz rock'n roll'a ihtiyacımız var
Ruhumu ezme bebeğim ve beni düşünme

Bebeğim, bugün sen de beni sev
Batırıp gemilerimi yelken açma uzaklara

Korsanlar, açık denizler, tehlikeler, toplar ve iksirler
Bir denizcinin tutkusu, okyanusları fetheder
Benimle söyleyin çocuklarım.''


0 Yorum var:

Yorum Gönder