Pazartesi, Aralık 15

Lahana Çorbası ile Zayıflama

LAHANA ÇORBASI DİYETİ

Hedef kilo : 1 haftada 3-4 kilo
Hedef kalori : 800 Kcal
Lahana çorbası malzemeleri:
6 tane yeşil soğan, 2 yeşil biber, 1 tane rendelenmiş domates , 1 demet kereviz, 1/2 lahana 1 paket tavuk ya da dana bulyon, isteğe göre, tuz, karabiber, sarmısak ve maydanoz.
1. Gün
Öğle: İstediğiniz kadar meyve ve lahana çorbası
2. Gün
Öğle: İstediğiniz kadar çiğ ya da haşlanmış sebze ve lahana çorbası.

3. Gün

Öğle: İstediğiniz kadar meyve, çiğ ya da haşlanmış sebze ve lahana çorbası.

4. Gün

Öğle: En fazla 4 tane muz, kaymaksız süt ve lahana çorbası.

5. Gün

Öğle: Bir porsiyon biftek, bir tane domates, en az 6 bardak su ve lahana çorbası.

6. Gün

Öğle: İstediğiniz kadar biftek, sebze ve lahana çorbası.

7. Gün

Öğle: Bir porsiyon pirinç lapası, meyva suyu ve lahana çorbası.

Önemli Uyarı : Doktorunuza danışmadan diyete başlamayınız!

16 Yorum var:

Adsız dedi ki...

valla bugün basladım öhhhh midem bulanıo ama mecbur zayıflaMAM LAZIM OOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFF

Adsız dedi ki...

ya gercekten 1 haftada o kadar zayiflatiyor mu? Deneyen var mi?

Adsız dedi ki...

çorbayı içiyorum ama diğer besin gıdalarındanda alıyorum ekmek hmen hemen yok hayatımda ama baş dönmesi yapıyor o nedenle bazen ara veriyorum sanırım işe yarıyacak haftada 2 kilo verdim denemeye devam.

Adsız dedi ki...

ben denedim 3 kilo verdim.tavsiye ederim.çorbaya bol limon sıkınca tadı daha güzel oluyor. suna

Adsız dedi ki...

sadece lahana suyu içsek olmazmı

Adsız dedi ki...

bende bugun başladım bu diyete ama 7 gunluk süreç bitince tekrar ne zaman başlanabılır bilen varsa yazarmı lutfen

Adsız dedi ki...

bende bu gun basladim tadi cok kotu midemi bulandiriyor ama zatiflamam lazim mecbur neniyecem bakalim faydasi olcakmi.

Adsız dedi ki...

işe yarıyor ben denedim

Adsız dedi ki...

arkadaslar gercekten verdiriyosa yapım fakat ben 15 yasındayım zararlımısır acaba :(...

Adsız dedi ki...

Peki sabah ve akşam ne yiyeceğiz,,sadece öğlen menüsü yazılmış,cevaplarsanız sevinirim..

canan dedi ki...

arkadaşlar baya bir zaman geçmiş yorumlarınızdan ama belki başka merak eden vardır ben yaptım 5gün ve 7kilo bi küsür verdim aslında 7 günde veriliyodu ama ben çabuk verdim sevinciyle bıraktım ve normal rejime başladım ve şu an 15 kilo verdim formumuda korumaya başladım umarım geri almam not: ben fransada yaşadığımdan aynı rejim mönüsü sadece et veya suyu veya bulyon yoktu bence sizde çıkarın sası olur koyarsanız bu benim fikrim ve bir şey daha ben çorbama karabiber,tuz,limontuzu ,veya limon ,ve tozbiberde koydum acıyı sevdiğimden ve sonucu hoşuma gitti lahana kokusu kalmadı nerdeyse vede çabuk vermemin nedeni kilolardan okadar bezmiştimki diyetin yanında verilen uygulamaları yapmadım bunlar :(daha iyi anlayın diye )1.gün sabah ,öğle,akşam,bir kase çorba ve yanında meyve serbest muzdeğil tabi 2.gün sebze serbest kuru tahıllar degil ......... gibi

Adsız dedi ki...

yha ben daha başlamadım etkili olucandan eminmisini? boşuna içmeyelimm:D

zayıflama hapları dedi ki...

arkadaşlar baya bir zaman geçmiş yorumlarınızdan ama belki başka merak eden vardır ben yaptım 5gün ve 7kilo bi küsür verdim aslında 7 günde veriliyodu ama ben çabuk verdim sevinciyle bıraktım ve normal rejime başladım ve şu an 15 kilo verdim formumuda korumaya başladım umarım geri almam not: ben fransada yaşadığımdan aynı rejim mönüsü sadece et veya suyu veya bulyon yoktu bence sizde çıkarın sası olur koyarsanız bu benim fikrim ve bir şey daha ben çorbama karabiber,tuz,limontuzu ,veya limon ,ve tozbiberde koydum acıyı sevdiğimden ve sonucu hoşuma gitti lahana kokusu kalmadı nerdeyse vede çabuk vermemin nedeni kilolardan okadar bezmiştimki diyetin yanında verilen uygulamaları yapmadım bunlar :(daha iyi anlayın diye )1.gün sabah ,öğle,akşam,bir kase çorba ve yanında meyve serbest muzdeğil tabi 2.gün sebze serbest kuru tahıllar degil ......... gibi

özlem dedi ki...

ya bu beyaz lahana mı kara lahana mı?????

Adsız dedi ki...

ya ben bu diyete başadım 1 hafta olacak neredeyse ama hiç kilo vermedim herkes de kilo verme süresi ve sayısı farklı mı oluyor bilgilendirir misiniz yiyiyorum ama hiç vermiyorum çok moralim bozuluyor.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gerçekten işe yarıyo. 3 günde 3 kilo verdim . bugün 4. günüm devan edecegim çorbanın tadı pekde iyi değil ama denemeye değer,sonunda kilo vermek var.Herkese kolay gelsin.

Yorum Gönder