Salı, Ocak 1

Bedava E-mail


Kullanıcıadı@k.ro uzantılı bedava email'i adresini burdan alabilirsniz..Mail uzantsının adı kısa olmasi güzel..

44 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Umarim beklemedigin kadar bereketli ve güzel bir yil gecirirsin.
Sevgiler

MeMo dedi ki...

Bedava e mail adresleri http:/www.bedava-email.com bulabilirsiniz

Adsız dedi ki...

ben HATİCE programınızı çok beğeniyorum. ama çok geç bitiyor. elimden geldiği kadar izliyorum.ŞAPKA TURU İÇİN CÜMLEM: AYY ŞİMDİ BAYILACAĞIM CÜMLEMİ YAYIMLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.

Adsız dedi ki...

selam ben BURSA DAN Hatice anında görüntü showu her hafta izliyorum çok seviyorum özellikle burak ve dilek hastasıyım bayılıyom onlara :D şapka turu için cümlem:kızım kendine gel kendine gelemezsen bize gel:d yayımlarsanız çoook sevinirim şimdiden teşekkürlerr!!!

Adsız dedi ki...

yha arad bi izliom her zamn izlemek isterdim ama babam bırakıo :D neyse sağlık olsun babamı kandırıp izlemeye çalışıom :D cümlemi hangi oyunda oynarsanız oynayın sefinirim =''ölürsem kabrime gelme sıkışırız '' onamasasnızda canınız sağolsun :D:D

ZerO dedi ki...

arkadaşlar iyi güzelde niye bu başlık altinda aninda görüntü şov programı hakkinda yaziyosunuz..

http://imecee.blogspot.com/2007/12/annda-grnt-show.html

Adsız dedi ki...

slm ben duygu çimen programınıza bayılıyorum özellikle dilek ve ayçanın hastasıyım çok tatlı ve çok şekerler. süpersiniz ya tv böyle programlar çoğalsa süper olur ya osman tan seni çok seviyoruz.süpersinizzzzzzzzzzzzz yA...ŞAPKA TURU İÇİN CÜMLE YOLLUCAM LÜTFEN CÜMLEMİ YAYINLAYIN
ADIM:DUYGU ÇİMEN
CÜMLEM:BU KOKU SENDEN Mİ GELİYOR.

Adsız dedi ki...

BEN SİZE BAYILIYORUM YA SÜPERSİNİZ TV PROGRAMLARINDA BÖYLE PROGRAMLAR ÇOGALSA SÜPER OLUR AYRICA DİLEĞİ ÇOK SEVİYORUM.ŞAPKA TURU İÇİN CÜMLE YOLLUCAM LÜTFEN YAYINLAYIN
ADIM:YASEMİN AL
CÜMLE:SENLE BEN ANNE KI GİBİYİZ

Adsız dedi ki...

ya okadar yolladım birini yayınlayın artık ama hhaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

harika yaaa

Adsız dedi ki...

slm ben HATİCE OKS öğrencisiyim. Cumartesi günü benim doğumgünümdü.YAVUZ SEÇKİN'in konuk olarak gelmesi,bana tam bir doğumgünü hediyesi oldu. İLERLEYEN VAKİTLERDE OSMAN TAN ın doğumgününün de olması beni ayrı mutlu etti. Ben şapka turu için CÜMLE yollamak istiyorum. LÜTFEN CÜMLEMİ yayaımlayın. CÜMLEM:SINAVDAN KÖTÜ NOT ALDIM;AMA ÖNEMLİ OLAN KATILMAKTI.

Adsız dedi ki...

geçtiğimiz hafta benim doğumgünümdü. Yavuz Seçkin in gelmesi beni çok mutlu etti. hele bir de OSMAN TAN ın da doğumgününün olması beni daha çok mutlu etti. şapka turu için CÜMLE yollamak istiyorum. LÜTFEN YAYIMLAYIN.
CÜMLEM: SENDEN NEFRET EDİYORUM DESEM.

Adsız dedi ki...

o kadar yolluyorum. neden hiç biri yayımlanmıyor acaba... şapka için cümle yollamak istiyorum: seninle konuşmak istemiyorum.

Adsız dedi ki...

BU CÜMLEYİ LÜTFEN YAYINLAYIN ARTIK COCO COLA GİBİSİN 4 KAPAK VERSEN BANADA VERİRMİSİN ?

Adsız dedi ki...

başın dururken ayağına taş
düşmesin

Adsız dedi ki...

Ben Bursadan Rümeysa Sizi Çokk Beğeniyorumm Şapka turu için cümlem:Karakol Merkez Fark Etmez Bursalı Kızlar Affetmez Yayımlarsanızz Çookk Sewinirimm

Adsız dedi ki...

1)Güzellik Allah vergisidir, sivilce KDVsi.
2)haLa anLamadın.. 40 fırıN ekmeK yeSende kaR etmez.. HamuRunda yok deLikanLıLıK.
3)Bunu yazan sinus, Okuyana kosinus...
4)BUgünü yaşıyorsam eğer Gelecek günlerin seni getireceğine inandığım içindir..
5)Sarı kızın nazı, fordun ara gazı

Koray KÜÇÜKALİ
bu sözlerden biri o şapkanın içine girerse sevinirimm:D:D inş girer :)))))))

Adsız dedi ki...

süper programm
onnlara cümlem hayat bir oyunsa bizde jeton çok

Adsız dedi ki...

adım nalan turan trabzondan cümlem:ay gıdıklada güleyim bari.. yayımlarsanız çok sevinirim.teşekkürler

şekerlik dedi ki...

aninda görüntü show harikaaaa
cülem:elektiriği edison buldu ama faturayı biz ödüyoruz
isim:sema didem kabataşlık

şekerlik dedi ki...

anında görüntü show a gerçekten bu cümleler gidiyo mu .Ya biz boş yere yazıyosak ya gerçekten oraya gitmiyosa ama nese ben yine yazıcam:d
cümlem:yapma be azrail marionun bile 3 canı var
isim:sema didem kabataşlık

şekerlik dedi ki...

inşallah bu cümleler gidiyodur yani ama yinede göndermek zevkli o başka hehe:d
cümlem:hey garson bana kalbim kadar yanık bi döner ,aklım kadar karışık bir salata ve duygularım kadar koyu bi kahve getir
isim:sema didem kabataşlık
giderse sevinçten patlarım

şekerlik dedi ki...

anında görüntü show harka bir program tabi cümllerim giderse daha harika olacağına eminim:d
cümlem:eskiden kendini beğenmiş biriydim şimdi kusursuzum
isim:sema didem kabataşlık

şekerlik dedi ki...

süper program.ama blog sahibinden cevap bekliyorum gerçekten bu cümleler gidiyo mu lütfen blog sahbi msn adresime yanıt göndersn
cümlem:tam göremedim ya arkanı bir daha dönermisim?
isim:sema didem kabataşlık

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrr bi proğram ama kıymetini bilene
cümlem evlat fazla bıdı bıdı yapma baba yorgun
ad:fatih çömez
:konya

Adsız dedi ki...

HAYAT BİR ŞÖLENDİR AMA BİR SÜRÜ ENAYİ AÇLIKTAN ÖLMEK ÜZERE :)

Adsız dedi ki...

CANSU DEDİ Kİ
İNSAN DÜŞÜNMEYİ REDDEDEN HARİKA BİR SALAKTIR

Adsız dedi ki...

BENİ ÇEKEMEYEN ANTEN TAKSIN :)

Adsız dedi ki...

GİDECEK OLAN YOLUNU KALACAK OLAN YERİNİ BELİRLEMİŞTİR ZATEN

Adsız dedi ki...

TEK FARKINIZ FARKLI OLDUĞUNUZU SANMANIZDIR

Adsız dedi ki...

AZRAİLE SÖZÜM VAR ŞEYTANA YEM OLMAYACAĞIM

Adsız dedi ki...

BENDEN İZİN ALDIN DA VİCDANINDAN ALDIN MI?

yusuf atan dedi ki...

BU PROGRAMI ÇOK SEVİYORUM ..CÜMLEMİ YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM... CÜMLEM: ZAMANSIZ BİR ZAMANDA SENİ NE ZAMAN ARAYACAĞIMI OZAMAN SÖYLERİM.
ŞİMDİDİDEN TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

Şapka turuna cümle göndermek istiyorum ama gönderemiyorum nasıl gönderebilirim?...

Su dedi ki...

Ayhan,Yiğit, Özlem, Dilek, Ayça, Burak msn adreslerini bilen varmı varsa yazarmısınız...

Su dedi ki...

Anında görüntü şhow'u çok seviyorum bir gün bile kaçırmadım. Anında görüntü şhow hiç bitmesin biterse ben naparım...

Adsız dedi ki...

BU PROGRAMI ÇOK SEVİYORUM.. BEN ÇORUM DAN YUSUF.. BU HAFTAKİ ŞAPKA TURU İÇİN CÜMLEM:'ETME EŞŞEKLE MUHABBET KÜSTÜRÜRSÜN,SİLME CAMLARI ELİNİ KESTİRİRSİN'EĞER YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM... TEŞEKKÜRLER...

Adsız dedi ki...

1.beni çekemeyenler kıçına anten taktırsınnnnnnnn
2.beni tanıyan tanır tanımayan randevu alır
3.

nalan dedi ki...

BEN MEVLANA DEYİLİM ADAM OL ÖYLE GEL!..CÜMLEM YAYINLANSIN LÜTFENNNN!!!!!!!!! ANINDA GÖRÜNTÜ SHOW İZLEYİCİLERİNDEN NALAN DOĞAN İSTANBUL BAKK Bİ DE BU VAR:''ACILARA TUTUNARAK YAŞAMAYI ÖĞRENELİ ÇOK OLDU...''BU PROGRAMA BAYILANLARDANIM.

layla dedi ki...

mrb ben leyla şapka turua bayılıyorum ve katkıda bulnmak istiyorum:D eğer mimar olsaydım aşkı inşa ederdim eğer yazar olsaydım aşka destan yazardım eğer mağlup olsaydım aşka yenik düşerdim amaben sadece BİR ÖĞRENCİYİM

medine dedi ki...

Oğlumun adını mafya koydum... Artık bende bir mafya babasıyım!!!

tuğçe dedi ki...

ben tuğçe şapka turu için cümlem:aşk yasak sevmek yasak neymiş efendim yaşımız ufak

elif gökçe dedi ki...

merhaba ben elif şapka turu için cümlem;Ağlamak derde deva olsaydı eczaneler soğan satardı.yayınlasanız da yayınlamasanızda şimdiden teşekkürler.

elif gökçe dedi ki...

Şapka turu için cümlem;İlk görüşte aşka inanır mısın?Yoksa dışarı çıkıp tekrarmıu gireyim?

Yorum Gönder