Pazar, Aralık 30

Anında Görüntü Show


Şu aralar ne yazikki tv de kaliteli programlar bulmak çok zor..Hepsi rating amaçli yapilmiş programlar..Çoğu duygu sömürüsü yok kadının sesi,şunun sesi bunun sesi hepsi saçma sapan yapımlar..Ancak son zamanlarda Cumartesileri gece yarısı Fox tv de yayinlanan Anında Görüntü Show dikkatimi çekti yaklaşik 1 aydir izliyorum..Altı tane tiyatrocunun doğaçlama oynadiklari skeçler gerçekten beni gülmekten kırıp geçiriyor..Herkese tavsiye ederim..

burdan performanslarindan örnek izleyebilirsiniz..

137 Yorum var:

eFe dedi ki...

çok güzel bir program hakikaten..
1-2 yıldır var anindagoruntushow.com da siteleri...
her hata da kendı programlarını yapıyorlar tiyatroda ama onun tam yetını bılmıyorum

Adsız dedi ki...

anında gdruntu show super ben daha 13 yasındayım sıze cooooooook ozenıyorum.asla kaçırmıyqrum ozellıklede dileği çok sevıyorum türkıyenın en guzel yarısmasi sizsinız

Adsız dedi ki...

dılek abla sızı cok sevıyorum

Adsız dedi ki...

BEN EN ÇOK AYHANI SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

Evet Ayhan en komiği..Çok hazırcevap..

Adsız dedi ki...

merhaba ben sizleri çok beğeniyorum cumartesi günlerini sabırsızlıkla bekliyorum büyük dileğim sizi canlı olarak yerinizde izlemek süpersiniz hepiniz tebriklerrrr

Adsız dedi ki...

bende cok seviyorum anında görüntü show cok güzell cok egleniyorum ya hepinizden allah razı olsun

Adsız dedi ki...

cok seviyom anında görüntü showu cok komik ve eglenceli bir program

Adsız dedi ki...

hepiniz bir harikassınız sizi severek izliyoruz dilegi cok seviyorum bitanedir ohepinize bol şans allah yardımcınz olsun

Adsız dedi ki...

hepınızı cok sevıyorum özellıkle dılekcım senı hıc sınır tanımıyorsun sızlerı denızlıde gormek ıstıyorum

Adsız dedi ki...

sızı cok sevıyoruz dılekcım ozellıkle senı lutfen denızlıyede gelın

Adsız dedi ki...

ya süper oynuyolar en çok da (dilek,ayhan ve özlemi) seviyorumm inşallah buluşuruz bi gün ya hayranlarınım onların. inşallah bir gün doya doya öperim onları

Adsız dedi ki...

sizi coooooooooook seviyoooooooooom
AYHAN ÖZLEM DİLEK

ebo dedi ki...

AYHAN ÖZLEM DİLEK YİĞİT sizi çok sewiorummm

eda dedi ki...

dilek abla özlem abla maynaksınız yaaa bayılıorum sizee... her cumartesi annemden azar işite işite sizi izliorm... çocuğum yat bu saatte kötü şeyler war kanallarda diyip duruo walla:D

Adsız dedi ki...

ya inanınki çok tatlısınız hepiniz.çok seviyorum bu programı.hep böyle devam edin lütfen.iyikivarsınız ve doğaçlama tiyatroyu bize sevdirdiğiniz için teşekkürler..başarılarınızın devamını diliyorum.yeliz gemici

Adsız dedi ki...

ya aslında bn bu programın olduğunu bile bilmiyordum bana alaplı anadolu lisesinde öğretmenlik yapan hakan tüzün hocamın önerisiyle izlemeye başladı şimdi beyeniyle izliyorum çok teşekkür ederm :)

Adsız dedi ki...

anında görüntü show süper ben 9 yaşındayım.ayhan yiğit ve burakı çok seviyorum süper bir program

Adsız dedi ki...

sizleri çooooookkkk seviyorum hatta bayılıyorum hepiniz birbirinizden başarılısınız hiç birinizi ayırd etme gereği bulmuyorum inş karaman da gelirsiniz siz benim herşeyimsiniz...

Adsız dedi ki...

dilerim ki birgün karamanada gelirsiniz hepinizi çok seviyorumm...başarılarınızın devamını diliyorum!

sunay dedi ki...

ayyyyyyyyy fevkalade bi proğram ya bayıldım dinleniyorm gülüyorum ayyyyyyyy daha ne olsun başarılarrrrrrrr

sunay dedi ki...

biz yurtta kalıyoruz programınız 12 de olduğu için izliyemiyorz ya ne yapacağız buna bi çözüm bulun tekrarlarını yayınlıyormusunuz ya biz size bitiyoruz

Adsız dedi ki...

ben sizi çok beyeniyorum we persembe gunleri we cumartesı gunlerı hep ızlıyorum ben 11 yasındayım bende tiyatroda oynadım kurban tiyatrosunda we su anda konservatuara gıdıyorum

Adsız dedi ki...

basarılar diliyorum we sizi çoooook seviyorum

Adsız dedi ki...

hepinizi kocaman kocam öpüyorum:))

Adsız dedi ki...

dılek abla san bayılıyorum ben ya senın hastanım ya bı yakından gorsem olsemde gam yemem ya elını tutsam bı coktalısın 23subat ta tanısmanız mumkunse slm soyluyorum gizem özene de yeter ben tanısmaygelemıyorum cunku ailem ızınvermıyor senıcoksevyorum dılek abla

Adsız dedi ki...

dılek abla basılarının devamınıdılıorun senı cok sevıyorunya tabı dıyer arks.sevıyorum ama senıdaha cok

Adsız dedi ki...

slm ben gülsüm sizi her hafta izliyorum ve çok beyeniyorum ancak sizden iki istegim var birincisi neden saat 1200 da yayınlanıyo bence 10 10.30 da yayınlansa daha iyi olurbide her sehre gidiyosunuz da niye nigde ye gelmiyosunuz gelmenizi çok istiyorum ayrıca bende dörtlü dönmede oynamak istiyorum

Adsız dedi ki...

mahşeri cümbüş sizi çoooooooookkkkkk seviyorum hastayım sizeee :) hiç kaçımadan izliyorum bazen kaçırdığım bölümler oluyo izleyuemediğim için ağlıyorum gerçekten. kaçırdığım her bölüm için ağlamaya başladım artık bağımlılık yaptı bana sizleri seyretmek :):)

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle harikasınız dilek sana bayılıyorum yaaa

Adsız dedi ki...

süpersiniz süper sizi izlemeye doyamıyorum..... cumartesi gününü sabırsızlıkla bekliyoruz.6 yaşındaki kız kardeşimde size bayılıyooooo sizi çoooooook seviyorum yaaaaa

Adsız dedi ki...

bizi şu kirlenmiş televizyon proğramlarından kurtardınız ya nekadar teşekür etsek azdır türkiyenin size ihtiyacı vardı tam zamanında da yetiştiniz valla tam çığrından çıkmaya başlamıştı yoksa, bu arada DİLEK sen süperötesisin ya hayatımda gülmediğim kadar güldürüyorsun beni seni çok ama çok seviyorumm :(((

Adsız dedi ki...

AYHAN BEN SANA AŞIGIM SENİ İZLEMEK İÇİN HİÇ KAÇIRMIYORUM BÖLÜMLERİ SANA ÖZEL OLARAK NASIL ULAŞABİLİRİM LÜTFEN YARDIMCI OL SENİ SEVİYORUM VE SAKIN O DİŞLERİNİ YAPTIRMA ÇOK YAKIŞIO SANA

Adsız dedi ki...

DİLEK SEN Bİ HARİKASIN YA SENİNLE GÖRÜŞMEYİ ÇOK İSTİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM SÜPERSİN SÜPER.......... HEPİNİZ HARİKASINIZ

Adsız dedi ki...

arkadaslar sapka turuna nasıl cumle gonderceğiz bilen varmı

gökhan dedi ki...

merhaba hepinizi çok seviyorum özellikle dilek ablayı çok seviyorum her ile gidiyorsunuz mersinede gelir misiniz çok istiyorum güle güle

Adsız dedi ki...

anında goruntu showu hiç kaçırmıorum hepınız çok guzel oynuorsunuz ama ben en çok ozlem ve ayhanı beğenıorum osamantanı da çok sevıyorum umarım bu program hiç bıtmez bıze bole bır program sunudğunuz içinde tşklr

mespaul dedi ki...

ya hepinizi coook begeniyorumm bn mesut cumartesi gnlerini iple cekiyorummm sizden bi, recamm var sapka turunda hancı han getir sozunu kullunırsanı z coooook sevinirimmm sizii coooooooooo sevem mesut hepinizi teker teke opuyorummmmmmmmmm bnn size msn adresimi vericem biliyorum kabul etmeyeceksiniz ama bn genede deneyecegiimmm msn adresm mesut_cool@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya ben en çok yiğit ve dilek'i seviyorum ama ayrım yapmak imkansız.hepsi hariklar yaratıyor.izlemeye 6 ay kadar önce başladım ve daha önce izlemediğim için şimdi pişmanım:(

Adsız dedi ki...

ya eger bu mesajları osman tan abi okuyosa ben onu çok sewiyorum mahşar-i cümbüşe bayılıyorum adım sıla saraç bidahaki programda 12 yaşındaki kız her gece sizi isliomuş dersiniz lütfennnnnnn

Adsız dedi ki...

SALAK OSMAN KEL KAFA AY EBRU GÜNDEŞ SENLE SEWİŞMEK İSTEMİŞMİDİR ACABA IYYY İĞRENÇÇÇÇÇ SENİN GİBİ SÜMÜKLÜ Bİ ADAMLAMI

ZerO dedi ki...

hakaret yok !!!

Adsız dedi ki...

süperrr kesinlikle daha 12 yaşındaym fakat programlarınızı hiç kaçırmıyorum özellikle cıbırcad turunda nasıl konuştuğunuzu hiç bilmiyorum hepinizi çok seviorm en sevdiğim tur nesne turu bayılıorm o tura bn bihter kesinlikle herkese öneriyorum

Adsız dedi ki...

Anında görüntü show gerçekten mükemmel bir eğlence proğramı .en sevdiğim turlardan biri eurovision oynarsanız çoooooooook sevinirim.Sizi Boluya da bekleriz.Hepiniz muhteşemsiniz.Özellikle Osman tan Erkır abiye selamlar.

Adsız dedi ki...

Özellikle burak abi çok ilgimi çekti...Kilo bir insana bu kadar mı yakışır...Burak abi sakın yanlış anlama dalga amaçlı demiyorum..Çok sevimlisin.Hepiniz çok sevimlisiniz.Hepinize başarılar diliyorum..... BOLULU bİR hayranınız...

Adsız dedi ki...

benim sizden haberim bile yoktu cumartesi günü kanalları gezerken sizin programınızı izledim.nerdeyse4 aydır izliyorum.ben bütün oyuncuları ve osman tanı seviyorum

Adsız dedi ki...

ben sizi 4-5 aydır izliyorum.Sizin prğramınız çok güzelkeşke yakından görebilsem sizi hepinizi çok seviyorum.Ama dublaj turunu sevmiyorum

Adsız dedi ki...

selam arkaslar ben ve esim sizicok beyenerek izliyoruz yarinki performansinis cok seviniyorum

Adsız dedi ki...

ANINDA GÖRÜNTÜ ŞHOW BAYILIYORUM HEPİNİZE...YİĞİT ABİ ÇOK YAKIŞIKLISIN YAAA:) OSMANTAN ABİ SENDE ÖYLE ÇOK HARİKA Bİ İNSANSIN ABLALARIMI ÇOK SEİYORUM ÇOK BAŞARILILAR MURAT ABİM BURAK ABİM ÇOK KOMİKSİNİZ ...BİDE O GARİP SESLERİ ÇIKARAM ŞAPKALI ABİ YOKMU ALLAHIM GECENİN O SAATİ GÜLMEKTEN KIRIP GEÇİYORUM RESMEN...BİR GECE ANNEM KIZIM SENDELİMİSİN DEDİ NİYE GÜLÜYON TV SEYRETTİĞİMİ DUYMAMIŞ SESİNİ KISTIMM TABİ...SİZE ÇOK ÖZENİYORUM BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN İNŞALLAH

Adsız dedi ki...

biz konyadan zarife kamer beyza
anında goruntu showu severek ızlıyoruz
özellıkle yigitı cok sevıyoruz

Adsız dedi ki...

bence süperler hepsine bayılıyorum ve en çok özlem ablayla dilek ablaya bayılıyorum...:):)

Adsız dedi ki...

ben dilek ablanın hayranıyım osman tanı da çok seviyorum

Adsız dedi ki...

bayılıyorum bu show programına dilek abla,yigit abi,özlem abla,ayhan abi,ayça abla,burak bi hepinizi çok seviyorum özelliklede yigit abiye aşıgım çok sempatik bötle bir programa öncülük ettiginiz için çok teşekkür ederim.bizi kötü programlardan kurtardıgınız için...

Adsız dedi ki...

YA BEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPİNİZ SÜPERSİNİZ YA.OSMAN TAN SENİ DE ÇOK SEVİYORUZ.BEN ŞAPKA TURU İÇİN SİZE CÜMLE YOLLAMAK İSTİYORUM
ADIM:ESRA DUMAN
CÜMLEM:BU KOKU SENDEN Mİ GELİYOR

Adsız dedi ki...

slm ben sizi kaçırmadan izliyorum. en çok ayhan ı seviyorum.cumartesi gününde kimseyi uyutmuyorum.cumartesi günü hep anında görüntü show diyorum... iyi günler

Adsız dedi ki...

merhaba nasılsınız ben de şapka turuna söz göndermek istiyorum alırsanız coooook sevinirim (şimdi sen olacaktın yanımda) benim adım ersin özmen kendinize iyi bakın okursanız sevinicem cünkü akşam size bakmadan yatamıyorum gözüme uyku girmiyor yemin ederim osman abi senide seviyorum mahşer ile cümbüşe slm ben en cok sevdigim aralarında dilek abla senle tanışmak icin nelerimi vermezbe abla başarılarınızın devamını dilerim bu programda okuyun nelorrr lütfen ?

Adsız dedi ki...

adım:sena kar

ben sizi çok seviyorum ya çok güzel eğlence programı her cumartesi kesinlikle izliyoruz ya ben sizi şapka turu için cümle yolluyorum ama siz hiç bi hafta almıyosunuz lütfen bu hafta alın cümlemi LÜTFENNNNNNNNNNN

cümlem:BU KOKU SENDEN Mİ GELİYOR

Adsız dedi ki...

hepiniz ayrı ayrı harikasınız ya denizliye geldiginizde biletleri 1 gunle kaçırdım ve agladım resmen gidemicegim için umarım bi gun canlı izleyebilirim sizi süpersiniz:)

özellikle özlem'e bitiyorum söylemeden geçemedim:))

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyorum. şapka turu için cümle göndermek istiyorum: benimle böcek yemeye gelir misin?

Adsız dedi ki...

ja cok güzel bir show cok beyeniyorum hepsi cok komik

Adsız dedi ki...

cumartesi günlerimin vazgeçilmezi oldunuz çok yeteneklisiniz gerçekten hepiniz çok iyisiniz ayrım yapanıyorum tv de sadece sizi izliyorum yolunuz açik olsun böyle giderse açik bence(ALLAH BILIR TABI)

Adsız dedi ki...

lise son ögrencisiyim gecenlerde dershanede tv prog ilgili bi
anket yapıldı ve anında görüntü show ankette yoktu digerleri kısmına herkez anında görüntü showu ekledi.Çok güzel bi program acayip eglenceli...keske saatını braz one alabılsenz...hepiniz çok eglendiricisiniz bunu saglayanda sizn de egleniyor olmanız bence:) iyiki mahşer i cümbüş var..... tesekkurler...

Adsız dedi ki...

ben burak abiyi çoooooooooooooook seviyorum.sen bitanesin burak abicim

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyorum
osmantan abi size cümlemi gönderiyorum

CÜMLEM:ne atom bombası ne başka bişey bir elinde ayna bir elinde cımbız umrundamı dünya

lütfen kullanın cümlemi

seRFat dedi ki...

hepiniz bir elin ayrılmaz parmakları gibisiniz;ama Dİlek ablacım senı o kadar cok sevıyorum kı anlatamam.

CUMLEM: "Annnem unu eledi,finale çıktı." :)

Adsız dedi ki...

cümle:ona kalbimi verdim saklasın diye buzdolabına koymuş bozulmasın diye

Adsız dedi ki...

aninda goruntu showu cok begeniyorum hepside harika

Adsız dedi ki...

hepside super

Adsız dedi ki...

yıllar sonra işte program budur denecek bir program yapmışsınız HELAL OLSUN sizlere... Osman Tan senin yerine başka bir sunucu düşünemiyorum (((herbiriniz dört dörtlük insanlarsınız)))

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Sizi çok beğenerek izliyoruz. Eşim ve ben öğretmeniz. Öğrencilerimize de tavsiye ediyoruz ama geç saatte olduğu için izlemeleri mümkün olmuyor tabi. Gerçekten harikasınız. Şapka turu için nasıl not bırakabiliriz? Başarılar...
Burcu-Bülent ÖZÇELİK

Adsız dedi ki...

mrb çokgüsel bi program birazda erken olsa... süper olacak

CÜMLEM:seni seviyorum,sana yanıyorum,sakın inanma palavra atıyorum

Adsız dedi ki...

burayamı yazılıo bilmiorum ama cümle yazasım geldi

isim:dennis

cümle:satanist kesen psikopat kedi:)

gizem dedi ki...

içme aşk şarabından acıdır aman dikkat et kızım babası hacıdır

Adsız dedi ki...

ağzını kapa çabuk sinek girecek :D

Adsız dedi ki...

ağzını kapa sinek gireck

Adsız dedi ki...

bu program nasıl bi program ya süpper böle bişe yok inanmıyorum size neler yapionus öle süpersiniz devam edin sizleri çok seviyorum ve bir ricada bulunmak istiyorum n'olur erzurumada gelin ya ben oraya gelemiyorum ayağıma çağırmış gibi olmiim ama kesinlikle rica ediyorum gelin erzuruma lütfen kib dünyanın sekizinci harikaları :))bide cümle yaziim size ben,innşallah duyarım bunu programda teşekkürler


oldu canım dolapta kıymada var ıstıyımmı :):)

Adsız dedi ki...

Anında görüntü show bu güne kadar yapılmış eniyi en eylenceli program.En iyi program beyaz show zannederdim ama yanılmışım.Anında görüntü showu izlemek için cumartesi gününe kadar beklemek benim için ölüm demek.Ama program başladığında ise içime bir huzur bir mutluluk doluyor.Bu programda en sevdiğim iki oyuncu Ayhan ile Özlem buiki kafadatı sevi yorum.

Adsız dedi ki...

ANINDA GÖRÜNTÜ SHOWU İZLEDİĞİMDEN BERİ HEPİÇİMDE BİR MUTLULUK OLUŞUYOR BEN BU PROGRAMDA AYHAN İLE ÖZLEMİ ÇOK BEYENİYORUM ONLAR BİR NUMARA OYUNCULAR DİYERLERİNİDE BEYENİYORUM AMA AYHAN İLE ÖZLEMİN YERİ AYRI TABİKİDE.

Adsız dedi ki...

ya öyle müthiş ki bakmaya doyamıyorum.keşke hergün olsa hergün izlerim müthiş şahane yani babamın izini olsa hemen gelirim . bir kerede orda izlemek istiyorum...

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum.burak abicim sana bayılıyorum seni çok seviyorum.sen bir tanesin.dilek abla seni de seviyorum aslında hepinizi çok seviyorum.saygılarımla


cümle:anneciğim anneler günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

program çok güzel çok eğleniyoruz mahşer i cümbüş çok güzel özellikle özlem seni çok seviyorum çok uzun yıllar sürmesini istiyorum programın

Adsız dedi ki...

adı ayşenur:sizleri çok seviorum 12 yasındayım özlem ve dilek ablayı çok seviyorum siz bunu normal bir hayranınız olarak okuyucaksınız ama bn hayranlarınız arasında sizi en çok seveninizim

Adsız dedi ki...

Cümle : Alem buysa, Kral nerede?

Adsız dedi ki...

Cümle: alem buysa, kral nerede!

Adsız dedi ki...

Sizi izlemeyi çok seviyorum ama yazılılar başladığı için bu aralar çok izleyemiyorum
Ayhan seni çok seviyorum çok iyisin başarılarının devamını diliyorum

Adsız dedi ki...

ben özlemi çok seviyorum hem güzel hem ... güzel doğaçlama yapıyor

yağmur dedi ki...

MRB HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA FAVORİLERİM=(AYHAN,ÖZLEM,DİLEK,YİĞİT)PROGRAMINIZIN HİÇ BİTMEMESİNİ İSTİYORUM BEĞENEREK TAKİP EDİYORUM AYRICA DA OSMANTAN ERKIRA HAYRANIM :)

Adsız dedi ki...

bende sewiyorım bir cumlem war şapka turu için qérçéqim warqén sahTémi qimsé önémsémés bide sen deli ettin beni

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyoruz çünkü bizi güllllldürüyorsunuz......

cümlemiz:hiç güleceğim yoktu,gittim bakkaldan satın aldım

Adsız dedi ki...

bezinlikte sigara içmeyiniz, hayatınız ucuz olabilir ama benzin pahalı

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyoruz çünkü bizi güllllldürüyorsunuz......

cümlemiz:hiç güleceğim yoktu,gittim bakkaldan satın aldım

Adsız dedi ki...

benzinlikte sigara içmeyin hayatınız ucuz olabilir ama benzin pahalı.

AYKUT dedi ki...

Vallahi program bir numara denecek baska bişey yok ama çok arştırdım şapka turu için cümle gondermeyi bulamadım galiba brdan gönderiliyo
Cümle:Olmaz olmaz deme, olmaz olmaz

AYKUT dedi ki...

Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın

AYKUT dedi ki...

Cümle:Bana karne notunu söyle sana babanın tansiyonunu söyleyeyim

AYKUT dedi ki...

GİRESUNDAN AYKUT
Cümle:Okusaydım adam olacaktım, şimdi milyarderim

Adsız dedi ki...

O kadar Cümle yolladım nolur birtanesini kullanın sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...k seviyorum:D

Adsız dedi ki...

AYKUT BIÇAKÇI
Cümle:Hayat güzel olsaydı doğarken ağlamazdık

AYKUT dedi ki...

Cümle:Çöpleri Yere Atmayın! Havaya Atın... Bırakın Sorumlusu NEWTON Olsun

Adsız dedi ki...

YHa nolursunuz kullanın artık bi cümlei hepsi cokkk güzel diilmi lütfn..
Cümle:Son gülen sen olacaksın, çünkü geç anlıyorsun

AYKUT dedi ki...

AYKUT BIÇAKÇI
Cümle:Hayvanları çok seviyorum,özellikle kızarmış tavuğu

Adsız dedi ki...

AYKUT BIÇAKÇI
Cümle:Benzinlikte sigara içmeyiniz. Hayatınız ucuz olabilir ama benzin pahalı

AYKUT dedi ki...

CÜMLE:Yazılıdan sıfır aldım ama, önemli olan katılmaktı.
AYKUT BIÇAKÇI

AYKUT dedi ki...

GİRESUNDAN AYKUT BIÇAKÇI
Cümle:Kafanı çevirip durma, aklından geçenleri okuyamıyorum

AYKUT dedi ki...

AYKUT BIÇAKÇI
Cümle:Senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım

AYKUT dedi ki...

Cümle:Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor

AYKUT dedi ki...

AYKUT BIÇAKÇI
Cümle:Beşbinkere söyledim; abartmayı bırak

Adsız dedi ki...

ben ve ablam ezgi anında görüntü show ekibine bayılıyoruz.. iyiki varsınız sizi hep ekranlarda görmek istiyoruz aralarında ayrım yapmak imkansız ama dilek bizim için ayrı samimiyetini ve doğallığını hiç kaybetmesin istiyoruz... sizi seviyoruz...:)))

Adsız dedi ki...

bn en chok burak ve dilei seviorm çk gusel sheyler yapıolar

Unknown dedi ki...

Selam Bu cümleyi Yayınlarsanız Sevinirim: Herkes Bana Varyemez Diyor, Vardamı Yemedim :)

Tuna ÇINAR ANKARA

Adsız dedi ki...

en süper ayhan sonra burak sonrada özlem

Adsız dedi ki...

slm ben kırşehirden kasım cümlem:adamın biri yolda yürüyomuş hala yürüyomuş

Adsız dedi ki...

1)Bunu yazan sinus, Okuyana kosinus...
2)haLa anLamadın.. 40 fırıN ekmeK yeSende kaR etmez.. HamuRunda yok deLikanLıLıK.
3)Güzellik Allah vergisidir, sivilce KDVsi.
4)Sarı kızın nazı, fordun ara gazı
5)sana değer verip aşkı bulacağıma x'e değer verir y'yi bulurum.

Koray KÜÇÜKALİ inş bu kadar söz arasında bi tanesi o şapkanın içine girer :D:D girerse sevinirm :)))))

Adsız dedi ki...

her hafta izliyorum cok seviyorum bu programı mahseri cümbüştende en cok sevdiğim kişi ayhan:d

Adsız dedi ki...

ayça ve burak sizi hiç sevmiyorum ayhan senide dilek belki ama özleme ve yiğite bayılıyorum

Adsız dedi ki...

HEPİNİZ kendi DALGANIZA bakın DİKKAT edin BENİM dalgamda BOĞULMAYIN

Adsız dedi ki...

bana hava yapıcam diye kendini kasma, damarlarındaki kan bile bana hasta!

Adsız dedi ki...

Meteligim kalmadi, eve bir hirsiz girse de soysam...

Adsız dedi ki...

dün gece bir rüya gördüm sırat köprüsündeydik ben geçtim sen geçemedin onun suçu ne diye sordum onun suçu yok kilosu çok dediler

bence komik yollıyım dedim Özge Çetin/ İZMİR

Adsız dedi ki...

selam osman abi ben erzurumdan sefa
CüMleM: Kıyamet gelsede hepberaber kopsak .
Aşk bir şarap içmesini bilmeli son durakta inmeli.
Dün seni çok aradık toplu resim çektirmek için seni bulamayınca topsuz resim cektırmek zorunda kaldık.

Adsız dedi ki...

BeN MevLana DeyiLim...Adam Olda GeL!...

Adsız dedi ki...

Durumu çevrim içi\Bynim meşgul\Ruhum Hemen dönecek\Aklım dışarda\Elim Telefonda\Kalbim Çevrim DIŞI.....

Adsız dedi ki...

Bi uçurum KenaRında düşsem ve Tek Dalim seN olsan Düşmemek için Seni KöKünden SöKeRiM....

Adsız dedi ki...

benim kafamı bozma seninde kafanı bozarım

Adsız dedi ki...

kafam karıştı bana format atarmısın?

Adsız dedi ki...

bir gün beni bırakıp gidersen ben de senle gelebilir miyim

Adsız dedi ki...

mbr ben cemre

cümlem -beni hiç düşünmüyorsunuz

Adsız dedi ki...

menekşe

ye beni yiyim seni
ayça ve özlemi çok seviyorum cumartesi günü yapın pazartesi okul olduğu için izleyemiyorum
lütfen osman tan erkır

Adsız dedi ki...

slm ben programınızı çok seviyorum cümle yollamak istiyorum cümlem:BİLİYORUM SEN BENİ UNUTTUN...BİLMENİ İSTERİM SAHİP OLDUĞUM -TEK- UMUTTUN...

mehmet dedi ki...

merhaba ben mehmet anında görüntü show süper diğer programlara hic benzemiyo bende cümle yazmak istiyprum cümlem= yaşamak güzel yaşamayı bildikçe.

Adsız dedi ki...

BEN İSTANBUL İKİTELLİ DEN EMRAH CÜMLEM:BU GÜN HİÇ TUVALETE GİTTİN Mİ?

Adsız dedi ki...

ben ankaradan kadriye dilek ve özlemi cok seviyorum cumartesileri iple cekiyorum sizleri cok seviyorum neden ankaradaki üniversitelere gelmiyorsunuz dedikten sonra cümlem kutumda büyük hissediyorum...

Adsız dedi ki...

ben istanbuldan mihriban korkmaz cümlem:'yaşayanlar için umut vardır;umutsuzluk ölüler içindir'

Adsız dedi ki...

ben istanbuldan mihriban korkmaz cümlemi düzeltmek istiyorum "yaşayanlar için umut her zaman vardır;umutsuzluk ölüler içindir"

Adsız dedi ki...

SAMSUNDAN MEHMET ÖNCÜ ŞAPKA TURU İÇİN YAZIM ''ALTIN ATEŞLE KADIN ALTINLA ERKEK KADINLA ERİR''

Adsız dedi ki...

şapka turuna nasıl cümle yolluyoruz bilgilendirirmisiniz...
çok iyi cümleler var elimde
su.esra.balacan@hotm...

Adsız dedi ki...

gerçekten çok süper bi program yaa çok seviyorumm şapka turu için cümlem(seni seviyorum sana tapıyorum sakın inanma çünkü atıyorum)döndü kaymaz malatya)

Yorum Gönder