Salı, Temmuz 31

Bloggum Blogcunun Tahtını Sallıyor



Son yıllarda dünyada blog çılgınlığı hızla artiyor tabiki de ülkemizde de..Türkiyede blog deyince akla ilk gelen ücretsiz blog servisi veren blogcu.com dur.Ancak blogcu.com'un yillardir kendini yenileyememesi blog servisi açmak isteyenleri başka servisleri yöneltti bunların en başında türkçe hizmet veren blogger türkiyede çok ilgi gördü.Ancak onunla benzer teknikte hizmeti veren bloggum da çok yeni olmasına rağmen çok kaliteli tasarımı ve özellikleri ile blogcu.com u geçeceğe benziyor..Temalarınızı html editörü ve şablon editörü ile editleyebilmeniz çok büyük kolaylığı..

Kullanıcılarının birbirleri ile iletişim halinde olabilmesi ve en iyi blog yarışması düzenlemeside bu servisin ayırt edici yönlerinden biri..

bloggum ile yapılan blog örnekleri;
vepa.bloggum
amatoryasamak.bloggum
okanyuksel.bloggum

7 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Wordpress gibisi varmı ya ben sevmedim valla

ZerO dedi ki...

evet Wordpress 1 numara ancak ben..ücretsiz blog sağliyicilarini karşilaştirmıştım..

Adsız dedi ki...

http://damacana.bloggum.com herkesi beklerim :)

Adsız dedi ki...

Bloggum bence gayet iyi...Kullanımı ve şablon üzerinde değişikliklere fazlasıyla izin vermesi ister istemez daha iyi blogların ortaya çıkmasını sağlıyor.

http://maximum.bloggum.com

WamqireS dedi ki...

Artık Bloggum serviside malesef sansürlü siteler arasında:=(mahkeme kararı uyarısı ne kadar acı bir durum.onca emek sarfettiğiniz kendinize yer edindiğiniz neredeyse zamanınızın yarısını harcadığınız sayfa bir kaç kişi yada kişiler yüzünden güme gitmesi üzüntülü bir olay:=(elbetteki telif haklarının ihlali için bir çalışma yapılacak ama neden hepsini kapsıyor bu durumu çözemedim:=(onuda geçtim bir haber ya da uyarı verilmesi lazımdı.üstelik bloggum yöneticileri bu konuda çok titiz olduğunu biliyorum.zaten açıklamasında da yapmışlar.umarım bu durum en kısa zamanda düzelir.ve bloggum’a geri dönmek istiyorum.her ne olursa olsun..ayrıca eğer bloggumun kapatılmasına neden olan bloglardan biri benim blogsa derhal kapatılsın.kurunun yanında yaşta yanmasın.buna gerek yok.işin içinden kökten çözümle çıkmak haksızlık..elbette bildikleri vardır ama en azından biraz daha adalet istiyoruz.bu yazı bir nevi isyan niteliğindedir.çünkü yavrusu elinden alınmış bir ana gibiyiz.emeklerimizin boşa gitmemesi adına yazıyorum.lütfen artık sadece ilgili kişilerin yayımları yasaklansın.herkese saygılar..

Ro??? dedi ki...

Bloggum.com da yasaklandı Tüm Bloggum Ailesini Bu Konuda Devletimizin Büyüklerine Mail Atmasını İstiyorum birlik olursak sesimizi duyurabiliriz

Adsız dedi ki...

What do you think about WIKILEAKS?
Thank you

Yorum Gönder