Salı, Temmuz 31

Barış Akarsu 'nun Hayatı Film oluyor..


Bodrum’da geçirdiği trafik kazası sonucu hayatını kaybeden Barış Akarsu’nun hayatı film oluyor.


Akarsu’nun Akademi Türkiye ile başlayan serüveni ve yaşadıklarını konu alan filmde 'Yalancı Yarim' isimli dizideki rol arkadaşı Merve Sevi de rol alacak. Barış’ın hayat hikayesinin konu edildiği filmde genç sanatçının hastanedeki günleri de beyazperdeye yansıyacak.

Barış Akarsu sevenleri için hazırlanan bu proje, çok yakın bir zamanda hayata geçirilecek. Filmde Merve Sevi'nin dışında Akarsu'nun Amasra'daki arkadaşları ve ailesininde oynaması planlanıyor.

25 Yorum var:

sevdalim dedi ki...

çok iyi düşünülmüş bir proje ama öncelikle barış akarsunundan bıze yarım kalan fılmın(YALANCI YARİM) devamını cekerlerse tabıkı barıs akarsunun yerını tutumıyacak oynuyacak oyuncu ama barıs akarsu hayranı olarak bu fılmı barıs nasıl bıtırecektı merak konusu oldu artık bunun ıcın RTÜK MSJ LARINIZ atmanız yeterlidir filmin devam ettirelim hepimizin bası sagolsun

Adsız dedi ki...

merve sevi nin neden oynadığını ve neyi oynayacağını anlamış değilim doğrusu. aradan bir ay altı gün geçmesine rağmen ben uzaktan biri olarak bu durumu atlatamadım. kaldı ki bodruma gidip orda tatil yapıyım. elbetteki atlatması lazım ama bunu bodrumda nasıl yapabiliyor. bence filimde bu bu sahnede olmalı...

Adsız dedi ki...

barış akarsu olmassa bu film olnamasın oynarsa beşiktaş taştaki rüştü oylasın
çünkü:BİRBİRLERİNE ÇOK BENZİYORLAR

Adsız dedi ki...

ben barış akarsuyu cok sevıyordum oldüğüne ınanmak ıstemıyuorum yuce rabım yerını cenet etsın ıns sızlerıde tebrık ederım cok guzel bırsey dusunmususunuz aslında barıs yerını kımse tutamaz ama ınanın van da ona benzeyen tıpa tıp onun ıkızı bırı var onu oynatırsanız bu flımın cok tutulacağinı dusunuyorum sadece gormeye calısın gorursenız kesın oynatırsınız ya cok benzıyor sıze sımdıden basarılar dılerım barsı abımın aılesınıde allahtan sabır dılıyorum

Adsız dedi ki...

ben barış ın öldüğünü duyunca çooooooooook üzüldüm ve bodruma gelmeyi düşündüm onu gerçekten çook sewiyorom onun öldüğüne hal inanamıyorum çünkü onun şarkıları ve kendisi çook ii bir insandi ve çoo yakışıklıydı

Adsız dedi ki...

lütfen allahım onu cennete gönder

Adsız dedi ki...

ben barış akarsuyu çok seviyorum ben barışın yani nasıl diyim o genç yaşta nasıl ölebilir ya.aklım hayali durdu.barışın gülümserken içi parıldıyordu.ben en çok nenesine üzüldüm.ben hayatımda torununu böylesine seven bir nene görmedem.ben buradan barışın anne ve babasına sabır diliyorum.allah rahmet eylesin.

Adsız dedi ki...

efecanufukcan@hotmail.com sabırlar diler

Adsız dedi ki...

ben barışı okadar seviyorum ki.bende barışın izinden gidip rock cu olmayı düşünüyorum sesim güzel.ama ben gayret edip ıslak ıslak şarkısını barış abime okuyacağım.barışım ölmedi,ölemezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
efecanufukcan@hotmail.com.sabır diler!
TECE/MERSİN

Adsız dedi ki...

barış akarsu ölmedi
yüreğimde yaşıyor
gene bizi çoşturacak
güldürüp ağlatacak

Adsız dedi ki...

ben barış akarsuyu çok seviyorum onunoynadıhı =YALANCI YARİMİ=ÇOK SEVİYORUM ve yayına girmesini istiyorum benim söyleyeceklerim bukadar

Adsız dedi ki...

Barış abi seni çok özledim ben hala senin öldügüne inanmıyorum
hep seni örnek aldım kendime yalancı yarimin tarık şöförü

Adsız dedi ki...

ben bar�s akarsuyu coooooooooooook sewiyorum ve cccoooooookkkk �zl�yorum denizlideki konserinde herkesi costurdu eglendirdi ama cookkkkk ta amans�z gitti �ld�g�ne inanam�yorum bence bu filmde merve seviii oynamamal� daha bar�s akarsu �leli 3 ay olmadan daglar delisi ad�nda ki dizide oynad� ama dizi tutulmad� dizi isi kabiliyet ister bence oynamas�nn

Adsız dedi ki...

ben barış akrsuyu çok seviyorum
tabi filmi ayrı bir güzldi
,tabi bu filmin devamını çekilmesini istiyorum
barış yerini tutacak ona benzeyen onn kadar başarılı olsun tabi

Adsız dedi ki...

ben barış akrsuyu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum
allah onu seven kullrından eylesin cennetine alsın onu yalancı yarim dizisi nasıl bitecekti merak ediyorum açıkcası ben barışı ççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiyooooorum...

Adsız dedi ki...

bencede muhteşem bir fikir.. ama yakın zamanda olsun ayrıca barış akarsunun hayatı konulu bir kitap yazılmasını çok isterdim.sanırım barış akarsunun babası selahattin bey tarafından yazılacakmış ama çabuk olsun lütfen onun özlemine dayanamıyorum.. barış seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook özledim.

Adsız dedi ki...

BARIŞ SANA GÜLMEK ŞARKI SÖYLEMEK O GÜZEL GÖZLERİNE SÜRME SÜRMEK ÇOK YAKIŞIRDI. AMA BÖYLE ÇEKİP GİTMEK HİÇ YAKIŞMADI BE BARIŞ...

Adsız dedi ki...

Barış abimiz hakkında konuşmak isterseniz buyrun gelin Barış Akarsu Chat'e http://www.barisakarsufans.tr.gg

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Tüm Barış Akarsu Sevenlerini Barış Akarsu Fan Club www.baris-akarsurockclub.tr.gg web sitemize bekleriz Üstelik sitemizde Tüm Yerli Rock Gruplarının Hayatlarını Resimlerini Bestelerini Bulabilirsiniz Ayrıca Barış Akarsu Temalı Resimli Chat Kutusunda Canınız Hiç Sıkılmayacak Radyomuz 24 Saat Online Dır... Herkesi Bekleriz... Seni Asla Unutmayacağız Barış Akarsu Savaşsız Bir Dünyada Tertemiz Akan Bir Su Gibi Barış Akarsu...

Adsız dedi ki...

SİTEMİZDE CHAT RADYO MÜZİK BARIŞ AKARSU RESİMLERİ VİDEOLARI DAHA NELER NELER VAR HERKESİ BEKLERİZ

Adsız dedi ki...

ben barış akarsu hayranıyım öldüğü zaman çok ağladım.kaza geçirdiğini duyduğum an hemen gittim internettene olduğuna baktım çok araştırddım.inanıyorumki yüce rabbim onu yanına almıştır.sınıftakilerle oturup onun şarkılaını söylüyoruz onu çok özledik.ama elimizden birşey gelmez.allah rahmet eylesin anasına babasına sabır versin

Adsız dedi ki...

Yha 2010 yılı bile bitcek nerdeyse ama haka izliorum onun yalancı yarim dzisini bayılıorum ALLAH mekanını cennet etsin barış akarsu hala yasıyor bunu unutmayalım

Yorum Gönder