Pazar, Şubat 10

Msn Şifresini Değiştirme

Msn şifre değiştirme çok basit..Öncelikle Messenger Hotmail hesabımıza giriyoruz.Girdikten sonra sağ taraftaki seçenekler kısmına tikliyoruz.Açilan sayfada Kişisel bilgilerinizi görüntüleyin ve düzenleyin bölümüne basiyoruz..Tekrar açilan sayfada Parola sifirlama bilgisi adı altında parola değiştir bölümünden parolamızı değiştiriyoruz..

Not: Şifreyi değiştirirken internet explorer de sorun yaşarsanız,Firefox tarayicisindan sorununuzu halledebilirsiniz..

Benzer Başlıklar

Msn de engelleyenleri bulma

Msn de Silenleri Bulma


98 Yorum var:

Adsız dedi ki...

ya çok güzel bir site ben bu sitede şifremi değiştirmeye uğraşsamda değiştiremiyorum msn şifresi değiştireceğim.

Adsız dedi ki...

yaa birisi beni hekled, de.. ark.lar lütfen yardımcı olun.. off nası şifremi deiştirebilirim..

Adsız dedi ki...

ben çok gençim19 yaşşındayım

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa ablam msn me girio şifremi nasıl değiştiririm

Adsız dedi ki...

yah bhen yhapmadm yhaaaaaaaa:((((

Adsız dedi ki...

la bak msn me şifremi nası deiştircem lannnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ya benim msn bazı ipneler giriryor bu şifreyi nasıl degiştirim ya ...

Adsız dedi ki...

ya bn gizli yanıtımıda unuttum nolur yardım edin gizli yanıtsız nasıl deişçemm

Adsız dedi ki...

gizli yanıtıda unuttum deişemiyom yardımm edinnnnn

Adsız dedi ki...

yaa bi düzgün anlatın anlamıyomm yahhh

Adsız dedi ki...

degiştirmeyi bilmiyonuz acmayın msn.hayret bişiiiiii.

Adsız dedi ki...

benim msn ye bazı piçler giriyor arkadaşlar ben onların amına koyum .

Adsız dedi ki...

msn şifremi degiştiriceğim olmuyo nasıl yapmam gerekiyo hotmail.den seçeneklerden yapıyorum nerdeyse 1 saat bekledim

Adsız dedi ki...

arqLar şiFre deişTirmei ben biLiorum yardım olım dedim msn penceresini açın orda parolamı unuutum yaZar onu tıklayın vee cıKan ilq seçeneği işarEtleyin ondan sonraaSı beLLi saDenn nesee msn adresim b_rambo16@hotmail.com eqLerseniz pasLaşırız byyy...xD

Adsız dedi ki...

ben girdim değiştim bazıları msnme giriodu şimdi girsinde göreyim herkese öneririm çok güzel site yapmış ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

msn sıfremı kız arkadasım bılıyo ben degıstıressem o degıstırecek offffffffff

Adsız dedi ki...

ben nasıl yapılacağını değil hemen değiştirmek istiyorum.

Adsız dedi ki...

yukarda yazıo işte nasıl yapcanız yapsanıza geriler

Adsız dedi ki...

:):):):):):):):):)çoooooooook komikk

Adsız dedi ki...

yaa çok salakca ve çok sıkıcı bir site amına godum

Adsız dedi ki...

Uyanıklar..
Yanlış şifre girin Değiştirin..

Adsız dedi ki...

ya ben sifremi nasıl değiştirebilirim söylermisiniz

ZerO dedi ki...

üst tarafta yazmiyomu ?

Adsız dedi ki...

yha rk hepiniz nie şifre değiştirmeyib blimiosunuz ben anlamdım -giittt haaaaaa

Adsız dedi ki...

isimsiz sen ne biçim konuşuyon öleeeeee

Adsız dedi ki...

ya bu şifre değiştirme nasıl oluyo yaaaaaaaaaa yardım edin lütfennnnnnnnnn.

Adsız dedi ki...

nası değişiyo doğru düzgün anlatın yaaaa

Adsız dedi ki...

yorum yapacaksanız adam gibi yapın ne o öyle bilmem biyerine dıttt tövbe tövbe

Adsız dedi ki...

ne biçim konuşuyosun öyle geri zekalı herif

Adsız dedi ki...

ya ne ben şifremide parolamıda unttum yardım edin yaw..ben msn enmsiz yapmam yaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

slm.ben alew bana yardım edermısınızzz:????:(((((yapamıyorum yaw.msn sıfremı deıstıremıyorummm bıraz acemıyım de:())))

Adsız dedi ki...

ya sıfremı deıstırmek ıstıyooommmm yardımmm edınnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ben beğendim isteyen bu sayfaya girsin

Adsız dedi ki...

çok güzel sayfa

Adsız dedi ki...

LÜTFEN DEĞİŞTİRMEMEM YARDIM EDİN

Adsız dedi ki...

selamlar ben msn şifremi degiştirecem ama başaramiyorum

Adsız dedi ki...

benim arkadasım msn şifersini degiştirdi bana verdi de bende degiştirecegim arkadasım acmasın die ama nasıl degiştirecegim bilmiyom

Adsız dedi ki...

bende başaramıyorum ne yapabilirim allah allah zaten sinir olmuşum

Adsız dedi ki...

ya benim arkadasım sifrenmi degiştir gıcık aldım sifermi degişltirecem bilmiyom

Adsız dedi ki...

bende değiştirmek istiyorum ama değiştiremiyorum

Adsız dedi ki...

bana yardim edin site Çok gÜzel ama şifremi değiştiremiyorum
LÜTFENNN YYYYAAAARRRRDDDIIIIIIMMM EEEEDDDDİİİİNN bY bY

Adsız dedi ki...

ben msn min şifresini unutum ve gizli yatıda unutum nasıldegiştircez sölermisiniz lütfen nolur

Adsız dedi ki...

bu ne yaa !!!!!!!!! bişey anlamadınm çünki : anlanıcak bişi yok yha

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gizli soruumu unnuttum bilen ler yazabilirlermi

Adsız dedi ki...

bundan baska yol yokmu yaaa?

Adsız dedi ki...

biris şifremy deiştirmşş onun için arıorum nasy bulcam qizli yanıtta bilmom :(

Adsız dedi ki...

slm ben bir karadeniz kadınıyımmm sakın silmeeyin kocamı aldatcam ama koca arıyomda görsün şapşal kocam

Adsız dedi ki...

bundan başka yol yokmuya ya herkz şifremi biliyorki

Adsız dedi ki...

yeter değişmiyor bu şifre deli oldum artık

Adsız dedi ki...

ya ben bi türlü kayıt olamıom

Adsız dedi ki...

ben değiştirdim paylaşım için teşekkürler

Adsız dedi ki...

saol ya iyi yardımcı oluyorsunuz

Adsız dedi ki...

güzellllll

Adsız dedi ki...

birisi şifremi değiştirmiş

Adsız dedi ki...

olamaz kardeşim herkese şifremi söylemiş herkes giriyor. kardeşimi dövücem

Adsız dedi ki...

ya bu site nasıl birşey ben anlamadım tanışmak isteyen olursa bu msn yi eklesin furkan-_-27@msn.com

Adsız dedi ki...

yha allah aşkına bn buldm nasıl deiqştreceğimi ama türkiyenin POSTA KODU ne yhaaa :@

Adsız dedi ki...

türkiyenin posta kodunu söylüyüverem 20031

Adsız dedi ki...

akadaşlar çokkk komiksiniz hakkatten şifre deyişmeyi bilmiyorsanız msn de ne işiniz var )))))

Adsız dedi ki...

tr posta kodu 90 ya bilmiyorsan google diye bişiy var aç yaz ve ören)))

ezgi dedi ki...

yag arkadaslar ben sıfremı nasıl degıstırcem ama eskı sıfremı blok etmısler yardımcı olun bı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben şifremi deiştirdim çok kolay bu sitede şifre deiştirmek fatih_sensizim04@hotmail.com ekleyin belki bi yardımım dokunur!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 18 yaşındayım çok gencim 2005 dogumluyum

rümeysa dedi ki...

ben 10 yaşın dayım şifremi nasıl değiştirmeliyi yardım edermisiniz

Adsız dedi ki...

rümeysa abla şifreni nasıl değiştirceniğe yardımcı olabilirim

Adsız dedi ki...

arkadas bana msn sıfre degısıklıgınde yardımcı olablırmısısnız??

Adsız dedi ki...

bence cok qomik hi hi hi kolay olma açısından tabi yyaaaaani

caonvic-_-baby dedi ki...

yha çok kolay be ben hemen yaptım elinize sağlık site güssell ama yapabilenler içinnnn:))))yapamayanlarında anlamasıı gıttır zatennn:)))

Adsız dedi ki...

hani o göz yaşların varya ağlatıyor beni bir yandan sen bir yandanda sevgin var

Adsız dedi ki...

arkadaslar nasıl değişiyor msn şifresini

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar çok basit bu

Adsız dedi ki...

ay işte hepiniz çocuksunuz
bu arada ben filimdeki cemre beşiktaşta otryrm dikili taşta süper bi ara gelin (cuma günü sizi a 101in orda bekliyorum)gelmezseniz darılırım bidaha konuşmam

Adsız dedi ki...

gizli yanıt annein dogum yılı

YELDAAA dedi ki...

şifremi kaybetim hükümsüzdür :D

Adsız dedi ki...

YA BEN DENEDİM YAPAMDIM YARDIM EDERMISINIZ YA BANA ???? :/

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENIMKİ PLUS ORDAN GELEN İLETİ POSTASININ YANINDAKİNE BASIN TERCİHLER&SEÇENEKŞLERE BASIN ORDAN YAPMIŞTIM GALİBA Bİ DENEYİN!

Adsız dedi ki...

hayır benım kı gıbı yapınca orda var değiştir diye hepsini ben değiştirdim!!

Adsız dedi ki...

benim msn şifremi okuldan gıcık bi kız kırdı nasıl yapcam sölermisiniz:(

Asıqım Sana dedi ki...

valla bu siteyi iyiki koymuşlar

Adsız dedi ki...

ben bu site sayesinde gıcık bir arkadaşımın şifresini değiştirdim ohhh çooook iyide oldu.::D:D:D:Dgülen yüz çünkü çoook mutluyum o.ç. arkadaşımdı hiç sevmiyom onu.

kalender okşan dedi ki...

yyyyyyyyyaaaaaaaaaaa hala değiştiremedim be bir kere üst tarafta seçenekler diye bir yer yok ve hemde her sitede ve hemde her başlık da bilede yok bir türlü açamadım bana biraz yardım edermisiniz allaaşkına bir türlü yapamadım hadi arkadaşlar sonradan yine görüşürüz her keze selamlarım ve herkeze sevgilerle..........

bihter ziyagil dedi ki...

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeter beeeee artık bir türlü açılmadı şu şey bıktım arkadaşlar sizde bana yardım edin..... hhhahahahahahahah kızlar bu aradada benim bir çantam var güzellikten yüzüne bakılmıyo yani çok çirkin hahahahahahahaha bir de beşyüzbeş liraya yeni vinksin çantasını alcam benim 4-c de bir arkadaşım var adı merve cadısı hahahah

Adsız dedi ki...

yhaa kısım sn salak mısın yhaa ada bk aşkı memnu dan çalmış salak koca kafalı bi daha bu siteye gir de ne yazdığımı oku ve aklın başına gelsin salak , aptal .bihter ziyagilmiş hahaha güleyim bale salak . sende kendini bihtere benzetmeye çalışmışsın ama salaklaşmışsın malesef öküz!...

ZerO dedi ki...

Arkadaşlar lütfen konu ile alakalı yorumlar yapalım

sinem dedi ki...

mrb ben sinem 15 yaşındayım msn şifresi çok kolay değiştirmek yardım edebilirim

Adsız dedi ki...

yardım edermisin

Adsız dedi ki...

yaa banim msn me bazı kişiler giriyor ve bana ileti gönderiyorlar ne yapıcam yardım edermisiniz!!!

Adsız dedi ki...

harika açtım

Adsız dedi ki...

ya gizli yanıtımı bilmiyom ve şifremi unuttum gizli yanıtsız nasıl bulabilirm şifremi

Adsız dedi ki...

ya of ben msn şifremi nasıl değiştireceğim lütfen bana yardım edermisiniz

Adsız dedi ki...

bu da ne ya insanı sinir etmeyin işte değiştirişn şu şifreleri ne zorunuz var bizimle

Adsız dedi ki...

msn şifremi değiştirmek istiyorum

tuğçem dedi ki...

ya ben şifremi değiştirmek istiyorum arkadaşım giriyo nasıl değiştirebilirim

gülçin dedi ki...

bbu niye açılmıyo anlamadım:(:(

Adsız dedi ki...

bende sıfremı degıstırmek ıstıyorum yardım edr msınz ???

okan yitim dedi ki...

evt herkes msn giro sonra knk bana küsüo

şifremi unuttum dedi ki...

çok güze l anlatmıssınız teşekkürleeer

KaRiZMaaaa dedi ki...

şimdi olduuuuuuu iştteeet yha 6 kez denedim olmadı nihayet oldu

Yorum Gönder