Cuma, Şubat 8

Msn de engelleyenleri bulma

Daha önce msn de silenleri bulmanın mümkün olduğunu ancak engelleyenleri bulmanın o an için mümkün olmadığını yazmıştım..Ancak öğrendiğime göre msn de engelleyenler bulunabiliyor..Bu nasil oluyor derseniz Live Hotmail'in getirdiği bi özellikten kaynaklanıyor..Basitçe anlatayim

1-Msnde çevrim dışı olan bi arkadaşa sağ tuşla tıklayıp Görünümden > Profiline giriyoruz..

2-Kişiye ait space sayfasi açilacaktır..Sonra sol taraftaki Profil Ayrıntılarını Göster linkine tikliyoruz..Eğer kişinin messenger avatarı yada resmi varsa sizi engellemmiş demektir..Ancak avatar yada resim yoksa engellemiş demektir..Aşağıdaki resimlerden daha kolay anlayabilirsiniz..

not:Bunun yüzde yüz güvenilir olduğunu söyleyemem ancak yaptiğim deneme-yanilma yöntemi ile güvenilir olma ihtimali çok yüksek !!




46 Yorum var:

Adsız dedi ki...

bir yöntemi daha var arkadaşlar onu da sizinle paylaşayım:
durum ve nick değiştirmek içn girdiğimiz menüye giriyruz, en sonda seçenekleri tılıyoruz, alttan 3. sıradaki Gizlilik bölümünü açıyoruz..
izin verilenler listesindeki kişilerin üzerine sağ tuşla tıklıyoruz, eğer SİL butonu aktifse kişi sizi engellemiş, eğer SİL butonu pasifse kişi sizi engellememiştir..

%100 doğrudur arkadaşlar...

Adsız dedi ki...

HaRikA bİŞi Bu DefAlaRca DeNEdM dOğRu HeRSeY iÇİn TeSEkkR EdERm :)

Adsız dedi ki...

teşekkürler(=

Adsız dedi ki...

teşekkürler(=

Adsız dedi ki...

saoLun yha Çoq ihtiYacım waRdı bhunu öĞrenmeye ..
çoqk thanx..!

Adsız dedi ki...

süper bişey ya çok yardımcı oldun. saol. www.bayrampasaportal.com

Adsız dedi ki...

çok iyi ya benim de işime yaradı bu http://www.webtimi.tr.gg

Adsız dedi ki...

sağolasın kardeş 100 100 doğruymuş...çok sağol

Adsız dedi ki...

cok saolun valla cok ihtiyaım vardı denedim doru. cok merciii

Adsız dedi ki...

sacma

Adsız dedi ki...

valla çok işime yaradı saolasınız

Adsız dedi ki...

çok saol yha ii biimiş ayrıca saçma fln da diil çok denedim doğru çıkıo saol

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim daha kolay bi fikrim var hemde 100 100 kesin sonuc yukarıda nick yazan yere tıklayın orda seçeneklere girin ve gizlilik deyin orada size bi sayfa açılacaktır orda kişilisteleri var sag tuşla tıklayın eyer orda ki yazıda sil yazısı açıksa engellenmişsinizdir bideneyin de görün

Adsız dedi ki...

tşk arkadaşlar ihtiyacım wardı emeği geçen herkese thanx

Adsız dedi ki...

hayır ya ben denedim olmadı ben iki msn açtım kendimi engelledim nick yazılı yere de girdim ama sil pasifti nasıl oluo ben engellemiştim oysa kendimi diğer msn den. olmuyomuşşş

Adsız dedi ki...

msemin şifresinden memnun değilim nası değiştire bilirim

Adsız dedi ki...

o dediğiniz olay sadece sizi silenleri göstermektedir.ben defalarca denedim engelelyenleri göstermiyo.

Adsız dedi ki...

yalan bu ya bende denıorm nıye bende aynı şey cıkmıo o zaman benı herkes engellemıs engellemısse neden msn de hergun 60 kısı online anlamadım gitti bunun alakası yok

Adsız dedi ki...

windows live msn sürekli yenileniyor ve yeni live mesenger space çok farklı,şimdi kim engellemiş anlamak mümkün değil,eğer bilen varsa lütfen yorum yapsın,önce ben deneyeceğim

Adsız dedi ki...

profil ayrıntılarından kesin anlaşılıyordu engelleyenler fakat degişti,anlayamıyrm artık yeni çözümü nedir bilen varsa bilgilendirirse sevinirim...

Adsız dedi ki...

yooo ben denedim arkadasin dedigini ama oldu gerçekten isime yarad1 hemde çokkk

Adsız dedi ki...

Önüne gelen birşeyler saçmalayıp duruyor ve sonrasında %100 doğrudur diyor...ßeyler bırakın bu alevera daleveraları önünüze bakın...İlk yöntem doğrudur fakat görünüm şekli değiştirildiği için artık o yöntemde birşey yaramıyor.Yeni şeylere bakıp bir yolunu bulmaya çalışırız yine ve emin olmadığınız şeyleri yazmayın.

Adsız dedi ki...

MSN'de Sizi Engelleyenleri Görün, Programsız (MSN'de Sizi Engelleyenleri Görün)
Msn'de sizi engelleyenleri görmeyi bi çok kişi merak ediyor...
Güvenilir olmayan programlar yada internet sitelerinden öğrenilebildiği söyleniyor. Ama bunların hiçbirisine gerek yok.
WLM bunu bizim için gösteriyor.

Hotmailin ara yüzü ikince kez yenilendi ve yeni bir özellik daha eklendi. Bu özellik sayesinde engelleyenleri ikici bir yolla daha öğrenebilmemiz mümkün. Engelleyenleri nasıl göreceğinizin ikinci yolu;
Şimdi şüpheleniyoruz acaba deneme2 bizi engelledi mi?
Hotmail adresinizle oturum açıp mail kutunuza gidin
Sol tarafta yer alan İlgili Yerler başlığı altında bulunan Kişi Listesine girelim
Karşınıza çıkan kişi listenizin hemen yanlarında profil resimleri yer alıyor. İşte o resimleri bulunmayıp sadece klasik msn resmi olan kişiler sizi engellemiş demektir. Garanti olması açısında ctrl + f5 yaparak sayfayı bir kaç kez yenileyin ve sonucu görün.

Adsız dedi ki...

ya nasıl bulacam ben bulamadım beni engelleyenleri

Adsız dedi ki...

ewet kişi listesinden bakıldıgında anlaşılabilme olasılığı var ama herzaman kesinlik saglamıyor.. bi kaç denememde online olan ama messenger resmi cıkmayan arkadaslarım oldu.. yinede şimdilik tek yol bu ..

Adsız dedi ki...

boş laflara inanmayın asla engelleyeni görme diye birşey yok msnde.. sadece sizi silenleri aktif olarak sil seçenegi var.. ama engelleyenler yok forumlarda boşuna aramayın.. messenger ve windows tarafından zaten kişisel hak sözleşmesi vardır.. bu sözleşmede bu uygulamaya müsade edilmemektedir.. dileyenler windows live messenger sözleşmesini okuyabilirler.. hiçbir zaman o seçenek olmayacaktır.. forumlarda bilip bilmeyen konuşup duruyor... antalya kontejyan

Adsız dedi ki...

Evet, evet kesinlikle doğru arkadaşlar, ben de şimdi denedim arkadaşımızın yöntemiyle, hotmailden ilgili yerlerden, kişi listesini tıklayın, profil resminden anlaşılıyor evet... ayrıca arkadaşa çok teşekkür ederim, böyle önemli bir bilgiyi bizimle paylaştığı için... ama keşke öğrenmeseydim şimdi çok üzüldüm, çok hoşlandığım bir insan beni meğerse engellemiş... bende merak ediyordum neden girmiyor msn diye günlerdir... offf offf :(((

Adsız dedi ki...

kardeşim daha kolayı var messenger sayfamızı açıyoruz yani kimin açık kimin kapalı olduğuna baktığımız sayfada 2 tane nick bölümümüz varya ordan en üstteki nick bölümümüzün üstüne gelip sağ tıklıyoruz ve SEÇENEKLER sekmesini seçiyoruz daha sonra sol tarafta KİŞİSEL,DÜZEN OTURUM AÇ gibi şeyler yazıyo ordan GİZLİLİK sekmesini seçiyoruz ve karşımıza 2 tane liste geliyyo izin verenler listesi ve engellenenler listesi izin verenler listesinden herhangi bir msnin üzerine gelip sağ tıklıyoruz EĞER SİL YAZIYORSA BİLİNKİ MALESEF ENGELLENDİNİZ

Adsız dedi ki...

sizin bu yazdılarınıza malesef gülüyorum :) ama durun ben sizin derdinize care olacaım amrıkadan program geldi özel devrim yapacam DEVRİM<<<< artık kımse kımseyı kafasına gore engellemeyecek engellersede ..engelenlenecek...(H)

Adsız dedi ki...

ben beni sileni gizililkten görüyorum ama benim sildğiimi geri eklediğmdeeeeeeeeeee göremedimm

Adsız dedi ki...

yanlış arkadaşlar sil butonu aktifse kişi sizi silmiş demektir ama engellemişse bunu anlayamazsınız bu yöntemle ben iki msn açtım engelledim kendimi sizin dediğiniz olmadı ama silince sizin dediğiniz oldu silme konusunda söylediğiniz doru

Adsız dedi ki...

arkadaslar engelledıgınızı dusundugunuz kısının space sayfasına gırın ordan fotograflar secenegını tıklayın eger kısın fotograflarını msn kısılerıyle paylasıyorda sızde gorunmuorsa emın olun engellısınız ama bunun ıcın kısının fotograflarını msn kısılerıyle paylasması gerekıyo herkesle paylasıyorsa engellese dahı sızde gozukecektır

Adsız dedi ki...

teşekkürler kardeş çok ğüsel.%100 ggercek

Unknown dedi ki...

gerçktn süperr!!! teşekkürlerr

snm dedi ki...

arkadaşlar bu söylenen yorumların çoğu doğru değil benim 2 msn adresim var ve bunu denedim eğer biri sizi engellemişse gizlilik bölümünden girip baktığınızda onu göremiyosunuz yani ismin üzerine gelip sağ tuşa tıkladığınızda sil butonu aktif olmuyorum sil butonu sadece biri sizi silmişse aktif oluyor ben bunu denedim ve gördüm.Eğer sizi aydınlatabilmişsem ne mutlu bana, bence sizi biri silmişse hiç dert etmeyin sizi silen kişinin zaten sizin hayatınızda yeri yoktur boşuna üzülmeyin benim gibi kafanıza bunu takmayın:))

osman dedi ki...

kardeşim paylaştığın için çok teşekkrler walla işime çok yaradı

Adsız dedi ki...

iyide bende web gorunumu messenger gorunumu diye bisey yok sayfamda:(
yardimci olun yaa
pfff
simdiden tskler

Adsız dedi ki...

ben denedim yanlış çıktı

Adsız dedi ki...

yha choq saolun denedim we buna choq ihtiyacm wardı choq qsL bişe..

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar görünüm diye bişey yok live msn kullanıyorum.beni engelleyen kişiye başkaları tarafından gönderilen notları görüyorum.nasıl oluyor.ve nasıl anlayacam engellimiyim,silindimmi yardım acil

Adsız dedi ki...

email sayfasındaki kişi listesinde ilgili kişinin msn resmi görünüyorsa kişi sizi engellememiş eger resim yoksa engellenmişsiniz demektir. bunu arkadaş çok güzel detaylı bir şekilde bizlerle paylaymış çok teşekkür ediyorum sağolsun , gizlilikten egnelleyenler görünmüyor arkadaşlar defalarca yazmayın

Adsız dedi ki...

selamlar bende dediginizi denedim ama bende beni engellemeyenlerde bile resim yokken engeldigini duusndugum kiside resim var bu nasil oluyor anlamadim...ayrica gizlilikden sdece sizi silenleri görebilirsiniz bloke edenleri degil onuda görmeniz icin sizin o bakacaginiz kisiyi engellemeniz gerekir..

msn indir dedi ki...

Eskiden bu işe yarıyordu ama sistemi değiştirdiler artık bu çalışmıyor başka yöntemler geliştirmek lazım
kolay gelsin

............. dedi ki...

arkadaslar dediklerinizi simdi uyguladım.. erkek arkadasımla yeni ayrıldık ama ben onun msn şifresini biliyorum.. girdim baktım engelli görünüyorum.. sonra ilk önce gizlilikten sağ tuş yaptım,sil tuşu aktif değildi; sizin demenize engellediyse aktif olması gerekiyordu:S sonra su an bende acık olanlarda sağ tuş yaptığımda da sil tuşu bazısında aktif bazısında değil :S bir diğer çözüm öneriniz; mail adresimden kişi listeme girdim, erkek arkadasımın profilindeki resmi görünmüyor yani engellediyse görünmemesi gerekiodu bu doğruladı, ama su an acık olanların da fotolarının bi kısmı görünmüyor :S sanırım sağlamıyor :S
bu arada bilen varsa bi sorum olacak, erkek arkadasım beni engellemiş ama ben de gıcıklığına engeli kaldırmak istedim,engelli işareti olmasına rağmen sağ tıkladığımda engeli kaldır seçeneği yoktu nedenn olabilir?
(ama kişiyi engelle seçeneği de engelli olduğum halde duruo)diğer engellediği kişilerde engeli kaldır seçeneği var :S bi cok kez denedim sonuç aynı :S

????? dedi ki...

ben denedim engellenip silindimmi diye ama bunu sürüm 2011 de yapamıyorum.. lütfen yeni sürümdede nasıl yapıldığını açıkça anlatırmısınız ??????

Yorum Gönder