Cuma, Temmuz 6

Burun Ameliyatı Önce Sonra Resimleri

Estetik yada sağlık amaçlı burun ameliyatı olmak isteyenler aşağıda verdiğimiz resimleri inceleyebilirler.Bu fotoğraflardaki ameliyatları Op.Dr.Yakup Avşar ve ekibi yapmıştır.


Burun estetiği ameliyatı

Burun ameliyatı önce ve sonrası

Burun rahatsızlığı ameliyatı

3 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Bende burun estetiği ameliyatı geçirdim. Ameliyatı Doç.Dr. Nazım Çerkeş'e yaptı. Çok başarılı bir ameliyat oldu. Burnum gayet doğal bir görünüme kavuştu. Ameliyat olmak isteyenlere Nazım Bey'i kesinlikle tavsiye ediyorum.

Adsız dedi ki...

Benim de burun estetigimi Dr.Nazım Çerkeş yapti.Ameliyattan sonra yamuk ve burun ucu orantisiz bir burna sahip oldum.Kesinlikle tavsiye ETMIYORUM.

Adsız dedi ki...

Benim de burun estetiği ı Ahmet Aşçıoğlu yaptı, Denizli Devlet Hastanesi herkes gibi ben de çok memnunum çok şükür

Yorum Gönder