Cuma, Mayıs 18

Zoosk Hesap Silme | Üyelik Kapatma

Yine bir sosyal paylaşım sitesinde üyelik kapatma konusu ile karşınızdayım.Bu kez kapatmayi anlatacağimiz site zoosk.Zoosk bildiğimiz klasik bir arkadaşlık sitesi..daha çok Amerika da popüler..Türkiye de facebook reklamları ile beraber kullanıcı sayısı giderek artmakta..Sitenin Ücretli -Ücretsiz üyelik seçenekleri bulunmakta.Şikayetvar.com da bi çok şikayet yazısı okudum.

Zoosk hesap silme kapatma
http://www.sikayetvar.com/firma/detay/zooskcom


Bu kadar şikayet edilen bir bir sitede mutlaka üyelik kapatmak isteyenler kanısındayım.
Öncelikle siteye giriş yapiyoruz.
Ardından sol üst köşede ismimizin bulunduğu yere tıklıyoruz.
Açilan sayfada Personal Settings Kısmına basiyoruz..Solda ayarlar kısmında Hesap seçeneğine basiyoruz..Ardından en altta Zoosk Hesabınızı Kapatın linkine tıklayın..Açilan sayfada Kalıcı olarak hesabımı sil (Bu seçeneği seçmeniz durumunda Zoosk hesabınızı yeniden etkinleştiremezsiniz.) bu seçeneği seçtikten sonra Zoosk Hesabını Kapat'a basarak hesaptan kurtuluyoruz..Kolay gelsin..

5 Yorum var:

Adsız dedi ki...

teşekkürler bilgi için...

Kadirr Genç dedi ki...

Eyvallah çok yardımcı oldu...

Unknown dedi ki...

Zooks hesabimi kisisel bilgilermi degistirmek istiyom yardim edin

Unknown dedi ki...

Ya ben erkegim niye erkek ariyayim zoosk sorarim duzel sunu yada yardim edin

Unknown dedi ki...

Ben sadece ilgilendikleri bolumunu degistirmek istiyom zoosk erkeklerle degil bayanlarla ilgi duyuyom bunu duzeltemiyom yardimci olunp

Yorum Gönder