Perşembe, Mayıs 17

Ask.fm Kayıt Olma Ve Hesap Silme Kapatma

Arkadaşlar şimdi size Sosyal Paylaşım sitesi Ask.fm de hem kayıt olmayı hemde hesap silmeyi birlikte anlatacağım.Aslında ikiside çok basit..Önce Ask.fm üyelik açmayı yani kayıt olmayı anlatıyorum.

ask.fm kayıt olma hesap kapatma


Hesap Açma


Öncelikle ask.fm sitesine giriyoruz.
Ana Sayfada yazan Kayıt ol butonuna tıklıyoruz..
Açilan sayfada bilgilerimizi doldurup en altta kayıt bubtonuna tıklıyoruz..
İşlem bu kadar basit..
Eğer dilerseniz sağ tarafta bulunan diğer sosyal paylaşım sitelerine üyelikleriniz varsa oradan da kayıt olabilirsiniz..


Hesap Silme


Şimdi Ask.Fm hesap silmeyi anlatiyorum bu bdahada basit üye girişi yaptıktan sonra sağ üste Ayarlar sekmesine tıklayın..Açilan sayfada en altta Hesabı devre dışı bırak linkini tıklayıp hesabı kapatabilirsiniz.Ask.fm sayfanı kimse bulamayacak ya da ziyaret edemeyecek.

20 Yorum var:

Adsız dedi ki...

ask.fm de begendigimiz begenmekten vazgecemiyomuyuz

Adsız dedi ki...

TŞK ederm :)

Adsız dedi ki...

ama hesabı devre dışı bıraktığımızda yine sayfamıza ulaşılıyor tamamen kapatma imkanımız yok mu

Adsız dedi ki...

Slm Cok guzel

Adsız dedi ki...

kapanmıyor. şifre istiyor.

Adsız dedi ki...

No robots allowed!
Your actions have been suspended.


ask.fm acılmıyo bu yazı çıkıyor

Adsız dedi ki...

Geri açabiliyor muyuz peki??

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
No robots allowed!
Your actions have been suspended.

Adsız dedi ki...

Ask.fme facebook ile bağlanıyodum. Ama artık giremiyorum ne yapabilirim ?

Adsız dedi ki...

Devre dışı bıraktım ama hep tam olarak gözüküyorum birine sormamam şeyi anonim olmadan sordum farketmeden , bi çözüm bulun abi ya

rsnBK dedi ki...

hesabını kapattıysan soru sorduktan sonra...soru yine gider ancak anonim olarak gider..

Adsız dedi ki...

kardeş benim hesaba girerken robot çıkıor o geçermi ?

Adsız dedi ki...

google de adımı yazınca direk o sayfa çıkıyor ne yapabilirim yaaa lütfen yardımcı olunn :((

rsnBK dedi ki...

hesabınızı silin sizde:) silmesini bilmiyor musunuz?

Adsız dedi ki...

Ama devre dışı bıraktıktan sonra bile istediğin zaman açılabiliyor. Ne zaman tam olarak siliniyor bi bilginiz var? Mesela twitter 30 gün sonunda tamamen kaldırılıyor onun gibi :)

Adsız dedi ki...

hesabımın şifresini değiştirip çaldılar şimdi bno hesabı nasıl kapatabilirm :((((

Adsız dedi ki...

Hayr yardm edin lütfen

Adsız dedi ki...

Kaıt ola bastığımda hiç birşey yapmadan hemen kayıt işlemi başarısız diyo lütfen bana yardım edin bilen varsa yardım etsinnn

Adsız dedi ki...

tamamen silmek için ayarlara gelin ve en alttaki gizlilik ayarlarına tıklayın ve yine alt satırlardaki "here" yazan yere ve yine alttaki "here" yazan yere. en son "how can I cancel my account" seçeneğini tıklayın ve kutu içindeki harfleri yazarak onaylaya tıklayın. 30 gün içinde kalıcı olarak-permanently- hesabınız silinecek. Sorularınız anonim olarak gözükecek sadece.

Adsız dedi ki...

Benim hesabimi şikayet etmisler o hesabim geri acirlirmi? Biri yardim etsin bana

Yorum Gönder