Perşembe, Mart 5

Nothing else matters türkçe sözleri-Metallica


çok yakın, ne kadar uzak olsa da...
nasılsa kalbimden uzak değil ya
güvenelim her zaman kim olduğumuza
ve her şeyi boşver bunun dışında!


hiç açmamıştım kendimi bu kadar...
hayat bizim! herkes kendince yaşamak zorunda!
bütün bu kelimeler ağzımdan çıkmasa da...
sen her şeyi boşver bunun dışında!

seni arıyordum ve buldum, inan bana!
bize yeni bir başlangıç her gün nasıl olsa
aç zihnini farklı bakış açılarına...
ve her şeyi boşvwer bunun dışında!

ne yaptıklarını takmadım asla!
ne bildikleriyse değil umrumda!
biliyorum ama...

çok yakın, ne kadar uzak olsa da...
kalbimden uzak değil ya nasılsa
güvenelim her zaman kim olduğumuza
ve her şeyi bosşver bunun dışında!


ne yaptıklarını takmadım asla!
ne bildikleriyse değil umrumda!
biliyorum ama...

hiç açmamıştım kendimi bu kadar...
hayat bizim! herkes kendince yaşamak zorunda!
bütün bu kelimeler ağzımdan çıkmasa da...
sen her şeyi bosver bunun dışında!

seni arıyordum ve buldum! inan bana!
bize yeni bir başlangıç her gün nasıl olsa
aç zihnini farklı bakış açılarına...
ve her şeyi bosver bunun dışında!

ne dediklerini duymadım bağırsalar da!
hiç katılmadım zaten oyunlarına!
ne yaptıklarını takmadım asla!
ne bildikleriyse değil umrumda!
biliyorum ama...

çok yakın, ne kadar uzak olsa da...
kalbimden uzak değil ya nasılsa
güvenelim her zaman kim olduğumuza
ve her şeyi bosver bunun dışında!

1 Yorum var:

Adsız dedi ki...

dünyanın en iyi rock grubunun en iyi şarkılarından biri... rock müziği sevmek istersen metallica dinlemelisin... ;)

Yorum Gönder