Cuma, Mart 6

Kurtlar Vadisi Pusu Saçmalıkları

Yıllardır ilgiyle izlediğim kurtlar vadisinin son yayinlanan bölümünde iyice saçmalamaya işin suyunu çıkarmaya başladılar..Ekşi sözlükte dizinin son bölümü ile ilgili eleştiriler artmaya başladı..Bende bu eleştirilerden derleme yaptim..Eminim sizde benimde kopacaksınız..


 

polat'ın evi falan yok mu ben merak ediyorum. dizmiş takım elbiseleri masaya, orada giyinip soyunuyor meczup gibi. evinde giyinip gelsene ulan. sen pantolonu değiştirirken zart diye gamze giriverseydi içeri, don paça yakalansaydın ne olurdu bi düşünsene. zira girerken kapı falan çaldığı yok kimsenin.

polat'ın yeni kırığı olarak ortaya çıkan abla, hanım hanımcık helal süt emmiş bir anaokulu öğretmeni rolüyle lanse edildikten sonra, son bölümde yaptıkları ile tezat oluşturmuştur. ses tonu değişmiş, amerikanvari taksi ile izleme sahneleri yaşanmış, sana 500 var helalinden gibi acayip replikler görülmüştür. bakalım bu ilişkinin sonu nereye varacak. nişanlanmaya karar verip "dur ben iskender amcacığımı da arayıp davet edeyim" derse şaşırmam artık.
arkadaşım bu ne lan? dizinin yayında olmadığı birkaç ay boyunca türkiye'de neler oldu, "vay anasını kurtlar'a bir sürü malzeme çıktı. oh oh yayında değilken iyi bi senaryo toparlarlar, bomba gibi döner" dedik. heyecanla bekledik. sonunda yayınlandı. o da ne? kendisinden önce kanal d'de yayınlanan aşk-ı memnu'dan hiçbir farkı yok. ergenekonmuş, gözaltına alınan paşalar, gazeteciler, yazarlar, aydınlarmış, gömülü cephaneliklermiş, gönderme yapılabilecek milyonlarca şeymiş. hiçbiri yok. hepsini geçtim*, ismi dışında kurtlar vadisi konseptinden eser yok. bildiğin dandik aşk meşk dizisi olmuş. koskoca bir buçuk saat boyunca elle tutulur, kurtlar vadisi konseptine uygun olarak 1. polat ve iskender abdullah gül'e benzetilmiş bıyıklı bir adamın karşısında (köşk dendi, devletin başı dendi ama kesinlikle cumhurbaşkanı lafzı geçmedi) barıştırılmaya çalışıldı, 2. polat j2 11 denilen kişiye ulaşıp buluşma ayarladı ve buluşamadı. bunların toplamı bakışmaları ve karşılıklı kasılmaları aradan çıkarırsak 5 dakika sürdü.


müstakbel yenge de bir acayip. hani o kadar "farklı bir kız" tipi yaratılmaya ve zorlanmaya çalışılmış ki, bir ara "aha lan j2 11 bu kız" dedim içimden. diğer yandan "500 lira kazanmak ister misin?" süprizi ise caba. taksicinin mallığını bir kenara bırakırsak, ben dacia markasının bir yetkilisi olsam, dava açarım bu diziye. ufacık dokunuşla araba dağıldı lan? ne tampon kaldı ne panjur
5 mart 2009 tarihli bölüm sonunda silah şarjörüyle üstüne vurulan usb nin sadece kapağının kırıldığı dizi. sadece kapağı kırılan usb nin içindeki veriler silinmez, bozulmaz, okunabilir. o yüzden diğer bölümde iskenderin kadrosuna ulaşılacaktır diye tahmin ediyorum. eğer senaristlerde o verileri silindi diye gösterirlerse, bill gates çarpar.
kaynak




kurtların kocadığı ve kadınların maskarası olmaya başladığı dizi.

1 Yorum var:

amanhem dedi ki...

bill gates çarpar,
koptum burda yav :)

Yorum Gönder