Cumartesi, Şubat 23

Vodafone (Telsim) Gizli Numara engelleme

Vodafone Gizli Numaraya Kapalı servisi ile gizli numaradan gelen çağrıları engelleyebilirsiniz.

Gizli numaralı çağrıları almamak için My Vodafone, IVR ve SMS üzerinden işlem yapabilirsiniz.

Gizli numaradan gelen çağrıları engellemek için:GIZLI AC yazıp 7046'ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046 yı arayabilirsiniz..

Gizli numaradan gelen çağrıları kabul etmek için:GIZLI KAPAT yazıp 7046'ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046'yı arayabilirsiniz.

-"Vodafone Gizli Numaraya Kapalı" servisini aktif hale getirmiş olsanız bile; analog santrallarden, PBX'lerden ve yurtdışından numarasız olarak gelecek çağrılar engellenememektedir.

-Roaming'te "Vodafone Gizli Numaraya Kapalı" servisi aktif ise gizlenmiş çağrılar (analog, PBX ve yurtdışı çağrıları hariç) engellenir.

Ücretlendirme:

Vodafone Gizli Numaraya Kapalı servisi, tüm Vodafone abonelerinin ücretsiz yararlandığı bir servistir.

benze başlık:

Turkcell gizli numara engelleme

Avea Gizli nuamra engelleme

Cepte numara taşıma

32 Yorum var:

Adsız dedi ki...

slm beni gili nodan arayanın telefon nosunu bulabilme ihtimalim varmı varsa yazarmısınız nasıl öğrenebilirim

Adsız dedi ki...

yok bulamazsın.operatör yapar ancak.onlarda svcılık istemeden vermezler

Adsız dedi ki...

var kardeş de unuttum ehehehehehhe :)))))))

Adsız dedi ki...

evet öle bi şey var bnim arkadaş buluyo ama nasıl bulduğuu göztermiyo :(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar numaramı özele kapatmıştım tekrar açmak için ne yapmam lazım

Adsız dedi ki...

ya bunee bee habıre kontor yıyoo allahım yaa yanlıs gonderım fln dıok anasını yaaaa

Adsız dedi ki...

bu ne be kntler gitti işede yarasa bari yok işede yaramıyo kardeşim yok aktif hale getir falan ne ya buu

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Gizli numaradan gelen çağrıları engellemek için:GIZLI AC yazarak 7046 ya yolladım ancak arayan gizli nolar hala beni arayabiliyor?? nasıl oluyor??

Adsız dedi ki...

yha bnde GIZLI AC yazdım 7046ya gönderdim ancak karşıdan gelen çağrıları kabul etmiyor bu işten bişi anlamadım

Adsız dedi ki...

ben denedim oldu

Adsız dedi ki...

ben de denedim oldu...

Adsız dedi ki...

ben gizli noyu açmak istedim ama ozamanda telefonum bana kimse ulaşamıyor neden türccel gibi değil illa tükccellemi geçelim

Adsız dedi ki...

yaa kardeşim ben memnunum da şu 100 kntr aldıgmda 100 sms de gelse daha çok olucam oparetürlere sesleniyorum şu işi halledi verin beee :( de yüzümüz gülsün:))))

Adsız dedi ki...

var kardesim ögrenirsin ama hukuk sektöründen biri masela bi avukat calisani rahatlikla tüm noların kimlik bilgilerini bulundugu adresi rahatlıkla öğrenebişlir ben gibi :D:D:D

Adsız dedi ki...

sen gibi nasıl

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gizli olmayan herhangi bir numaraya kendi numaramı kapatabilir miyim

Adsız dedi ki...

daha denemedim umarım işe yarar. Gizli numara icat oldu ismler artık hep özel oldu tükürürüm böyle telefonun içine lan

Adsız dedi ki...

gizliye kapanmıyor numaram ayrıca sapıkca mesaj atanlarada kapansın

Adsız dedi ki...

Bncede gereksiz msj atanLara da kapansın numaramız.. Rhatsiz oLuyorum bn şahsen.. Rica ediyorumm öLE bişide oLsunn da bizde rahat edeLim artıkk.. Hayatımızda çok gereksiz insanLar var zaten onLardan bi şekiLde uzakLaşmak Lazım..

Adsız dedi ki...

yav arkadaşlar beni sürekli geceleri 3 defa gizli no arıyor... bunaldım be bu ne yav... başlıcam bu işi ya... ben denedim bakalım işe yarıcakmı? inşallah yarar da kurtulurum ya:)

Adsız dedi ki...

hepinize slm lar ben geçenlerde kendi numaramı özel çağrılara kapamıştım ama bu gün yine özel numaradan açğrı aldım ve bir kaç kez meşkule attım üçüncü kez arayınca açtım ama benimle dalga geçiyor gibi hiç konuşmadı.

Adsız dedi ki...

yanlışlıkla bir yere abone olmuşum, nasıl iptal edebilirim?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar saten bu servıste (vodofonda) cep telefonu hatlarından gelen gızlı noları engelleyebılıyosunuz...aramak isteyen az muheterm kişiler ankösörlü telden gızlıde arayabılıyr vodofonu böle bı durum söz konusu şimdi kapadınız x vatandaştan bılınmıyen numaralı cagrı alıyosanız ankesörden arıyodur :)))))))

Adsız dedi ki...

gizliden gelen numarayı ogrenmek için 12345*54321#yapıp okeyleyim sonra teli sallayın

Adsız dedi ki...

birader telefonu aşağı yukarımı yoksa sağa solamı sallıcaz ben onu anlamadım

Adsız dedi ki...

118 80 i ara :)

adsız dedi ki :) dedi ki...

benide eski kız arkadaşım arıyo gizleden bende bilerek kapatmıyorm ama iyice gına geldi 2 günde 1 arayıp duryo bu kızlar hep mi böle beyinleri küçük düşünyrlar ya :)))

nesli dedi ki...

siz sanki çok büyük düşünüyosunuz ya siz erkekler araryınca bişey olmuyo ama bizde size bu erkekler ne keder yapışık diyoruz arama dediğimizden mi ne ara anlıyosunuz heralde. ayrıca kızlar deme bazı kızlar de( yaram yok gocunmadım genel konuşmanıza sinir oluyorum):))

Adsız dedi ki...

ya arkadaşLar engeLLme oLmuyor. yardımcı oLur musunuz? .s

Adsız dedi ki...

gizliden arama olmasın dıye msj gonderıorum ama gecersız servis kodu dıyor yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

Telsım zamanında daha vodafone turkıyeye gelmeden bende annenı sallamıstım sen cıkmıstın hatırladınmı yavrum ben baban

Yorum Gönder