Pazar, Mart 2

Avea Gizli Numara Engelleme

Telefonunuzdan *100# yi tuşlayın ve arama tuşuna basın..
Karşınıza çıkan servis cevabı menüsünden İŞLEMLER(9) u seçin.
Burada GİZLİ NUMARA ENGELLE(4) yi göreceksiniz.
Burdan sonra yapmanız gerekenler gizli numara engelle bölümünü seçmek ve onaylamak..kOLAY GELSİN

39 Yorum var:

Deli Profesör dedi ki...

Hah Avea şimdi güzel bir "Oh Bee!"yi hak ediyor,engeli aktif ettim kurtuldum,sağol.

Adsız dedi ki...

Hala oglu ben ibrahim mustafa dayının oglu imeilim ile kayıt yaptım görüşürüz

Adsız dedi ki...

ben dolunay bu gizli numara engelleme super oldu manyaklar arayamıyor artık

Adsız dedi ki...

evet ama acayip kontorumu yedi

Adsız dedi ki...

daddd

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

gizli numaradan mesajı kapatabiliyormyz? bide bu aramaya kapatılınca hemen aktif oluyormu?

Adsız dedi ki...

ohh bee süpersiniz esma rahat ben rahat:P:D:D:D

Adsız dedi ki...

bencede süper bişi olmuş bu:)
ex sevgilim artık bana gizliden şarkı dinletemicek:):)

Adsız dedi ki...

yaptım ama olmadı:(

Adsız dedi ki...

ya neden bnde olmuo fikri olan varsa söler mi

Adsız dedi ki...

ya olmadı ama ya

Adsız dedi ki...

*253# tuşlarını kodlayarak arama yapınız.işleminiz gerçekleşecektir

Adsız dedi ki...

oluyo oluyo :)

Adsız dedi ki...

sen tanmiyorum

Adsız dedi ki...

9 varda 4 yok nasıl iş bu ... geceden sabaha gizli numara çağrısı alıyorum gizli numaralara kapalı olduğum halde numara geçişi yaptım şimdiden pişman olmaya başladım avea aynı avea

Adsız dedi ki...

merhaba bana sabh bı numaradan kontur transfer edıldı ama fakat hala gelmedı neden

Adsız dedi ki...

SLM MAVİ YEŞİL DİYO KİMANİTANLA AYRILDIĞINDA CESARET EDİPTE ARAYAMAZ DA ÖZELDEN ARAMAYA KALKARDA SON Bİ ŞANS DERSE SENİN NO DA ENGELLİYSE VE BİR DAHA O CESARETİ BULAMAZDA ARAMAZSA NAPICAN CNM COK RAHATSIZ EDİYOSA HAT DEĞİŞTİR KOMPLE KURTUL SENDE KEŞKE DİNLESEYDİM SENİ ARAYACAĞI VARSADA ARAMAZ Kİ ARTIK NAPCAM BEN YA

Adsız dedi ki...

YA NUMARANI DAĞITMA SAĞA SOLA ARAMASINLAR ÖYLE DE NEYSE YA O KADAR CESARETSİZ OLAMAZ Bİ BAHANEYLE DE DEĞİL Mİ ARAR YA MERAK ETME SEN NUMARANI ÖZEL NOYA KAPATTIM BİLE

Adsız dedi ki...

avea süper herkes gelsin avealı olsun yaşasın avea

Adsız dedi ki...

engelleme ucreti kac kontor? sürekli mi gidiyo yoksa tek seferligine mi?birileri yardımcı olursa sevinirim.

Adsız dedi ki...

yaa diger hattımda ypmıştım ama bu sefer gizli nolara kapatamıyorum hattımı yardımcı olur musunuz

Unknown dedi ki...

SELAM HARIKA BI OLAY İŞ YERINDEN ARAYAMIYORLAR BENI :)

Adsız dedi ki...

sayın avea yetkilileri numara gizleme işleminde 9 var 4işlemi yok bu sorunu giderirseniz seviniriz

Adsız dedi ki...

AVEA süpersin.. Bir de kişiye özel, arama engelleme ''arandıkça, ulaşılamıyor dese operatör (sadece seçtiğiniz kişilere)'' olsa.. her şey daha da güzel olacak...

Adsız dedi ki...

sonunda yaa.. kurtuldum gizliden arayan aptllardan

Adsız dedi ki...

iyide kaç kntr gidior acaba bu işleme

Adsız dedi ki...

cok teşekkür ederim bilgilendirme icin.paylaşım icin cok sağolun..

Adsız dedi ki...

krdşm çok saol çok işime yaradı yaw xD

Adsız dedi ki...

çokkk saolun ya off kurtuldum sonunda xD

Adsız dedi ki...

teşekkürler walla :):)

Adsız dedi ki...

arkadaslar avedan gızlı numara arama olaylarına son sadece tek yapmanız gereken*253# tuşlayıp yes lemenız yeterlı hiç bir ücret karsılığı yoktur

Adsız dedi ki...

Emelll.Nabar Gızım?
-Sen kimsin yha
İbraaam ben.
-Hangi İbrahim?
Gırmızı Fundayili İbraaam
-Hee tmm.O senmisin?
Hah u benim işte :)

aLi Yıldız dedi ki...

ya arkadaşlar avea hattım var bu gizli no engelleme ilk çıktığında aktifleştirdim..ve daha sonra bişeyler oldu şuan aktif görünüyo ama gizliden arayan arayana..*100# yapıyorum gizli no engelleye geliyorum fakat sadece iptal et seçeneği görünüyor ve iptal et dediğimdede işlem şimdi gerçekleştirilemiyor diyo internetten deniyorum gene olmuyor yardım lütfen :(

Adsız dedi ki...

valla bende yaptım oldu sefgilimde bende kurtulduk çok huzurluyuz :D

Adsız dedi ki...

*235# arama yapın ücretsiz olarak anında engelliyor.

Adsız dedi ki...

ohh ya gizliden arayanlardan kurtuldum :)

rüştü dedi ki...

*253#işlemini aynan yapıyorum yine de aramayı yapıyor özel numara arıyor yazıp telefon çalıyor

Adsız dedi ki...

ohbe oldu

Yorum Gönder