Perşembe, Şubat 14

Ne zaman adam oluruz ?

Daha önce wolkanca'yı taklit ettiğini söyleyen bu meczup kişilik bana iftira atarak içerik hırsızlığı yaptiğimi söylemiş..şaka gibi :))

http://www.damacana.org/2008/02/pilot-ve-pilotluk-kursu.html
http://www.damacana.org/2008/02/ucretsiz-forum-sitesi-acmak.html

http://www.bizdeniz.net/ucretsiz-forum-sitesi-acmak-isteyenler-buraya-t22810.html
http://netgunlugu.net/2007/07/pilot-kursu-pilotluk-kursu.html


kimin copy-paste yaptiği ortada..Ne yazikki ülkemizde çok büyük bir hazimsizlik sorunu var..Bu meczup kişiliğe bir tavsiyem damacana beyniyle her boka atlamasin..

Ne zaman adam oluruz ?

Damacana domaini satin almadan önce,damacana beynimizi kullanmayi öğrendiğimiz zaman..

7 Yorum var:

Adsız dedi ki...

ne zaman adam oluruz kısmını sevdim :-)

Adsız dedi ki...

"Ne zaman adam oluruz?" demişsin valla seni bilmem ama benim adamlık konusunda şüphem yok.

ZerO dedi ki...

Birden bi söz aklima geldi." Köpekler istedi diye atlar ölmez"

ZerO dedi ki...

henster denilen arkadaş büyük bir taraflilik örneği göstererek, cevap hakkimi yayinlamadi..Bana o kadar hakaret ve iftira edilirken gıkı çikmayan arkadaş ben yazinca sorun oluyo..galiba daha önceden link değişimi yapmamız gerekirdi :))

neyse benzer konulari yazdiğimi iddia edip sonra da link değişimini iptal ettiğini iddia eden zavalliya cevap...

@meczup yazmış..

Bu arkadaş mail yolu ile benden iki kez yardım istemişti, yardım ettik elinden tuttuk. Mailler durur. Link değişimi önerdi eyvallah dedik kabul ettik. Sonra biz benim konularımın benzerlerini yazıyor diye gerekçe göstermeden link değişimini kibarca iptal ettim.

Sonra bu nankör insan gelip email ile anneme küfür edecek kadar haysiyetsizliğe bürünüyor. Kendisi ile muhatap olmuyorum çünkü düşünceleri ve kendisi artık midemi bulundırıyor.


evet erdal bana yardim ettiğin doğrudur..ancak benim konularimin benzerlerini yaziyor onun için link değişimini durdurdum demen :)) külliyen yalan bunu sende biliyosun…Osmanli ile ilgili vb..yazilarini eleştirdiğim için ertesi gün link değişimini durdurdun bunu ikimizde biliyoruz çokta .ikime..bu arada son yazdiklarin baya duygulandirdi beni..Tipik bir duygu sömürüsü..kadinin sesi vb..programlara katilsan ii olur !!!..bu son yazilanlar bana iftira attiğinin kanitidir..

@beyn sana diyecek sözüm yok..link değiştirmeye devam edin..

Adsız dedi ki...

Lütfen sözlerinize dikkat ediniz. Okuma yazması olan biri ortada copy/paste olmadığını görecektir.
Ne pilotluk kursu ne başka bir konu ne bir haber benim, başkasının tekelindedir. Kelimeler de, Gogıl da kimsenin tekelinde değildir. Herkes dilediğini yazabilir. Ortada bir içerik hırsızlığı yoktur. Damacana'ya başarılar diliyor, size de teessüf ediyorum.

ZerO dedi ki...

@ avare sizi zaman zaman takip ederim..ancak sizde tarafli davraniyosunuz..sanirim damacana tarafindan gönderildiniz..mademki sizin deyiminizle gogıl kimsenin mali değil..bana popüler başlıklari çaliyor diyen meczup kişiliğe neden eleştirmiyosnuz..

msn şifre değiştirmeyi meczup kişilikten yillar önce yazan var..sonrada ben yazdim ve daha sonra yazacak olanlar elbet olacak..sanirim bu şerefli insan !!hitlerinin bölünmesini istemiyor.sonrada kişisel çirkefliklerini iftara atarak bastirmaya çalişiyor..

son olarak bende sizi tesüf ediyorum..sizde tarafli davrandiğiniz için..

Adsız dedi ki...

Kimse tarafından gönderilmiş değilim. Ne birilerini takip eder ne de birilerinin sözcülüğünü yaparım.
Benim icraatımdan dolayı birilerine hakaret edilmesine sessiz kalmadım sadece. Bu birisi siz de olabilirdiniz. Dediğim gibi hiçbir konu kimsenin tekelinde değildir. Eğer Damacana ile bir alıp veremediğiniz varsa buna başkalarını bulaştırmayınız.
Selametle...

Yorum Gönder