Cuma, Şubat 15

Eurovison 2008-Mor ve Ötesi Deli Şarkısı

MMor ve Ötesi grubu 20-24 Mayıs 2008 tarihlerinde Belgrad'ta gerçekleşecek olan 53. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi "Deli" isimli Türkçe parçayla temsil edecek.




kaynak

Doğrusu ben hiç beğenmedim..Mor ve ötesinden daha iyisini beklerdim..Bakalim başarili olacak mı bekleyip göreceğiz..umarim bu da fos çıkmaz :)

14 Yorum var:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bence şarkı çoooooooook güzel ama daha iyi olabilirdi ama yinede mor ve ötesine çoook teşekkürler inşanllah dereceye gireriz.Sizi çok ama çok seviyorum hastayım bütün şarkılarınıza

Adsız dedi ki...

Ben mor ve ötesi grubunu sevmiyorum. Bence mor ve ötesi grubu yerine ceza, sagopa katılsa daha büyük işler yaparladı diye düşünüyorum. Ama şarkıda pek kötü olmamaış. Umarım yağtığı sarkılarıyla ilk 5'e girerler.

Adsız dedi ki...

biz mor ve ötesi ile birinci oluruz.mor ve ötesi oleyyyyyyyy.kenen doğulu neymiş.

Adsız dedi ki...

yaşasın mor ve ötesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.sizi ailece seviyoruz

Adsız dedi ki...

ben mor ve ötesine hastayım helede haruna bayılıyorum tam anlamıyla şarkıları çok güzel nana göre harika

Adsız dedi ki...

bence çok güzel şarkıyı çok beyendim eyer yabancı şarkı yapsaydınız dahada güzel olurdu çünkü hepsi yabancı oldukları için daha güzel puanlar alıdınız

Adsız dedi ki...

mor ve ötesini tebrik ediyorum süper bir şarkı!!! 7. olmamalıydık
:( bayıldım

Adsız dedi ki...

bencede 7. den daha iyi olmalıydık.Öor ve ötesini seviyorummmmmmmmmmmmmmm:)

Adsız dedi ki...

hiç güzel eğil daha başarılı olabilirdi niz ok beğenmedimö kendğiadıma bybybybyb

Adsız dedi ki...

çök güzel bir şarkı güzel denemez gerçi müthiş denir

Adsız dedi ki...

bu şarkı süperrrrrrrrrr bence7. olmamalıydık en azından ilk beşe girmeliydik

Adsız dedi ki...

bence süper bir şarkı bu sıralamada 7.ci degil en köü ihtimal ilk 3 e girmeliydik/////tebrikler

Adsız dedi ki...

o kadarda güzel degildi ama mor ve ötesini seviyorum

Yorum Gönder