Cuma, Ocak 18

Diş Ağrısı

2 gündür felaket derecede dişim ağrıyor..Gündüzleri geçer gibi oluyo acak geceleri ağrıdan uyuyamiyorum..Ne yaptiysam ağriyi tam olarak gideremiyorum..En güçlü ilaçları denedim apramax,dişinol gibi..Yaklaşik 2 ay önce diğer dişime dolgu yaptirmiştim ancak şimdide diğeri ağriyo :(( Diş ağrisi o kadar kötü ki anlatacak kelime bulamiyorum resmen işgence..İnsanın kafasinı duvarlara vurmak,ağlamak,koşmak istiyo ama ne çare :( inşallah bu gece ağri duymadan rahat uyuyabilirim..

5 Yorum var:

Yasin Alıcı dedi ki...

Dünyanın kabul edilen en büyük ağrısıymış geçmiş olsun umarım geçer:)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim..Gerçekten berbat bişey..bu arada dün gece pek ağrı yoktu..inşallah tamamen geçer..

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun canım bu ara ya gerçekten herkes diş sorunu var yada Googleda diş kelimesi prim yapıyor diye herkes diş hakkında yazıyor :)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim ama ben onun için yazmadim gerçekten kötü ağrıyo..

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun dünde benim ağrıdı çok pis bir acı sırtıma bıçak saplasalar o kadar ağrımazdı sanırım.:)

Yorum Gönder