Perşembe, Aralık 6

Avea İnternet Ayarlari

Avea WAP - GPRS - İnternet Ayarları

· Anasayfa: wap.tt-tim.com.tr
· Bağlantı tipi: Geçici bağlantı
· Bağlantı güvenliği: Kapalı
· Veri taşıyıcı: GPRS
· GPRS erişim noktası: wap
· IP adresi: 213.161.151.201
· Doğrulama (KİMLİK KONTROL TİPİ): Normal
· Oturum açma türü: Otomatik
· Kullanıcı adı: wap
· Şifre: wap

AVEA Müşteri Hizmetleri: 500 (Sadece cep telefonunuzdan)

AVEA GİZLİ NUAMARA ENGELLEME

19 Yorum var:

Adsız dedi ki...

ya benim telefonum samsung internete bağlandım ama iptal etmek istiyorum nası yapcam yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

arkadaşım avea müşteri hizmetleri (500) ü ararsan onlar sana yardımcı olacaktır

adsız dedi ki...

ya benım telefonum m620 internete giremiyorum profilinizi kontrol edin diyor ne yapa bilirim ?

Adsız dedi ki...

yha bnim hattım avea ama internete girilmiyor ayarları yapılmamış heralde naıl yapılır acaba ayarları

Adsız dedi ki...

yha bnm telefonum genoa ama internete girerken şebeke hatası diyor napabilirim ama önceden hatasız giriyordu bu telefonlara güven olmaz yha

Adsız dedi ki...

Benem telefonumun markası vodafone v840 ama hattım avea ve internete giremiyorum..lütfen yardımcı olur musunuz?

Adsız dedi ki...

ben telefonumdana faceye giriyorum çıktığımdı hesap kapatılmış oluyor

Adsız dedi ki...

yha bnm telm f480i internete grmiyor servs ayarlarını yapn dior nasl yapablrm ltfn yardmcı olrmsnz

Adsız dedi ki...

benim telefon nokia 5130 ama bedava face giremiyorum avea temsilcisini de aradım fakat olmuyo lütfen yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

telefon nokia 5130 ama bedava face giremiyorum avea temsilcisini de aradım fakat olmuyo lütfen yardımcı olursanız sevinirim

ZerO dedi ki...

Nasil bir hata veriyor..Avea internet ayarlarınız tamam mı? o.facebook.com şeklinde girin..

Adsız dedi ki...

benim tlim cin malı nokia e 5 internet ayarlarını nası yapabilirim

mücahit dedi ki...

benim avea numarası hem mesaj göndermiyor hemde aveadan internete giremiyorum

yagmur dedi ki...

yaa artık yardm edin bana off . tlfnumun modeli c3303k hattım aveaa 0,facebooka grmk istiorm ama giremiormm.şebeke hatası dio yardö edinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

ADISZ dedi ki...

YA benım telim 5130(nokıa) ihattımı daha yenı aveaya tasıdım t.ceLLken grıordum ama artık gremıorum bna yardımcı oLurSaNıZ SeViNiRiMmM..

Galle dedi ki...

Benim telde nokia 51.30 ama 0.fceye grmyrum napmam lazım

Adsız dedi ki...

nokia 500 ile internete giremiyorum

Adsız dedi ki...

nolur bna yardım edin . telefonum x2-01 eskiden internet paketim vardı ama bitti . şimdide kendiliginden internete giriyor ve tl gidiyor . bana yardım edin telefonumu nasıl internete kapata bilirim?

rsnBK dedi ki...

Avea Müşteri Hizmetlerini arayın bence 444 1 500

Yorum Gönder