Perşembe, Temmuz 5

Hafıza kartı şifresi bulma

Hafıza kartı şifresi bulma
Hafıza kartınızın şifresini unuttuysanız

1-fexplorer tarzı dosya yöneticisi program ile "C" ye gir.

2-"seçenekler" den " ara " (eğer fexplorer kullanıyorsan dosya dan ara çıkar)

3-" MMCSTORE " diye ara

4- çıkan "MMCSTORE" yi bluetooth ile bilgisayarına yolla.

5- bilgisayarında " MMCSTORE " yi " MMCSTORE.TXT " olarak değiştir adlandır.

6- dosyayı notdefteri ile aç şifre karşında.

6 Yorum var:

Adsız dedi ki...

ama fexplorerı bulamadım?yardım???????????????????????????????????????????????

Adsız dedi ki...

ben aradıgımda mmcstore dıe bısı yok ama telefomn kapanıp acıldıgında sıfre ıstıyo yardımcı olur musunuz?

Adsız dedi ki...

telefonumun hafıza kartı sifresini unuttum her seferinde sifre soruo bana yardımcı olun

Adsız dedi ki...

sayfa görüntülemiyor {cep internetten]

Adsız dedi ki...

hafıza kartının şifresini nasıl bulabilirim bana bi yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

şifreyi kaybettiysen yarrağı yemiş durumdasın en iyisi yenisi al millet acmı kalsın

Yorum Gönder