Pazartesi, Kasım 12

Kulağım Çınlıyor Ve Uğulduyor

Başlıkta yazıldığı gibi aynen ikisi de var bende..Kulak Uğuldaması yaklaşık olarak 10 senedir var.Ancak 1,5 senedir sürekli hale geldi.Kulak çınlaması da 1,5 senedir var. 

Kulağım Çınlıyor Ve Uğulduyor

Bundan yaklaşık bir buçuk sene önce sol kulağım tıkanmıştı kendiliğinden geçer diye bi kaç gün hiç bir tedavi uygulamadım.İki gün olmuştu ve kulağım hala tıkalıydı bu beni rahatsız etmeye başlamıştı.Bende kulak karıştırıcısını kulağıma soktum.Kulak kirini dibine kadar ittim yanlışlıkla ve kulağım tamamen kapanmıştı..Sol kulağım duymaz olmuştu..Bende doktora gittim bana gliserin verdi.Kulak kirini yumuşatması için..Bikaç gün denedim..Sonra kulağımdan ıslık sesi su sesi gibi sesler gelmeye başladı.Netten araştırma yaptım tıptaki tinnitus.Kafa içinden çıkan kulaktan duyulan anlamsız garip seslere deniyor..Henüz kesin bir tedavisi yok.Doktor ilaçlar veriyo ama ben bir faydasını görmedim.

İlk zamanlar psikolojim bozuldu o ses beni çıldırtıyodu geceleri uyumak mümkün değildi..Gündüzleri pek sorun olmuyordu çünkü dişaridaki seslerden dolayı kulak çınlamasını duymuyordum.Geceleri benim için kabustu..

Aradan uzun zaman geçti ve ben tinnitusla (kulak çınlaması) ile yaşamayı öğrendim.Öncelikle bu hastalığı beyinde yenmek gerekiyor.Kulak çınlamasını duymamaya çalışmak daha kötü yapiyor.Bir süre sonra beyin çınlamaya alışacak ve sizde duymamaya başlıyacaksınız.Gece yatarken o sesleri yine duyuyorum ancak beni rahatsız etmiyor ve alıştım..İlk zamanlar radyo dinleyerek tv açık uyuyarak duymamaya çalıştım..ama nereye kadar böyle devam edecekti ki..

1 Yorum var:

Unknown dedi ki...

kardeşim aynısı bende de var hem de 9 aydır çok çaresizim :(

Yorum Gönder