Perşembe, Nisan 26

Formspring.me Hesap Silme Kapatma İşlemi

Formspring.me bilindiği üzere üyelerin birbirlerine soru soru sorma birbirleriyle komik şeyler paylaşma ile ilgili bir sosyal ağdır.Nasil twitter,facebook gibi sosyal paylaşım sitelerinden sıkılıp üyeliklerimizi iptal edip siliyorsak formspring.me den üyeliğimiz iptal edip kalıcı olarak silebiliriz.

Formspring.me hesap kapatma

Formspring.me'nin dili türkçe olmadığından hesabı kapatmada zorluk yaşayanlar için şimdi üyeliğimizi nasil sileceğimizi anlatacam..Çok basit!!




  1. İlk önce siteye giriş yapiyoruz(Kullanıcı adu ve şifre)
  2. Sağ en üstte küçük resminizin üzerine tıklayın.
  3. Account Settings yazan yere tıkladıktan sonra..
  4. En allta şu linke tıklayın Disable your account
  5. Oradaki seçeneklerden birine basıp Yes, please disable my account diyoruz..İşlem bu kadar..


Not:Tekrar giriş yaptığınızda Yes, Restore my account dediğinizde hesabınız tekrar açılacaktır..

3 Yorum var:

cenkoo dedi ki...

Sayenizde Formspring belasından kurtuldum teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Ben dediklerinizi yaptim ama hala kapanmadi hesap

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben buna üye olmuştum şimdi fotoğrafim görseller de çıkıyor hesabı devre dışı yaptım silinir diye hala var ben tekrar hesabı nasıl açarım yada o fotoğrafı nasıl kaldırırım nolur yardım !!!

Yorum Gönder