Cumartesi, Mayıs 9

Bir tek annem olsun bana bir şey olmaz - Pınar çocuk sütü reklam filmi


- For more of the funniest videos, click here

annedir yüreği fazla dayanamaz
herkes bıksa benden annem bana doymaz
öper besler beni unutur kalbinde
annem burda olsun
bana bişey olmaz
hergün bakar bana
kusurumu görmez
günler gece olsa
o ışığı sönmez
ellerim büyüdü avuçlarında
bi tek annem olsun bana bişey olmaz..

4 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Oğlum ve ben bu reklamı çok seviyoruz. Her seferinde ben oğlum bana sarılıp şarkıyı söylüyor ve ben hep ağlıyorum.
Çokkkkk duygulandırıyor insanı.

Adsız dedi ki...

ÇOK SEVİYORUM BU ŞARKIYI GERÇEKTEN GÜZEL

GÜLNUR dedi ki...

GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL SÖZLERİ VAR İNSAN ANNE OLUNCA DAHA Bİ SEVİYOR ANNESİNİ OĞLUMUDA ANNEMİDE ÇOK SEVİYORUM

BasaK dedi ki...

meraba bnde annemi çok seviyorum onsuz olamıyorum bu şarkı da çok güzel olmuşş ...

Yorum Gönder