Perşembe, Eylül 18

türkçe-ingilizce çeviri programları

Yabancı Medya Siteleri, Gazeteler, Dergiler, Televizyonlar

English Fast Dictionary 2005 1.02 396.000 kelime ve deyim içeren kullanımı kolay çok başarılı bir Türkçe İngilizce sözlük. Dictionary 2005 396 bin ingilizce türkçe kelime ve deyimi çevirir, kelime ezberletir, Pro Çeviri programı gibi toplu kelime çevirebilirsiniz. Program bazı benzer devamı... İşletim Sistemi: Win 2000/Win 95/Win 98/Win Me/Win XP Boyut: 3.100 KB Lisans: Freeware


Talking Dictionary 7.1.0 Talking Dictionary, İngilizce kelimelerin ne anlama geldiğini yine İngilizce olarak size açıklayan Türkçe ile yakından uzaktan ilgisi olmayan bir Konuşan Sözlük. İyide bu programı neden tanıtıyorsunuz diyenleriniz varsa, nedenini açıklayalım. Türkçe devamı... İşletim Sistemi: Win 2000/Win 95/Win 98/Win Me/Win NT/Win XP Boyut: 7.120 KB Lisans: Freeware



Babylon-Pro 5.0 İngilizce, Almanca, Fransızca daha bir çok dilden Türkçe'ye çeviri yapabilirsiniz. Programı bilgisayarınıza çekip kurun daha sonra üreticinin web sayfasına gidin ve insanların sizin kullanmanız için yaptığı sözlükleri çekip başlayın devamı... İşletim Sistemi: Win 2000/Win 95/Win 98/Win Me/Win NT/Win XP Boyut: 3.420 KB Lisans: Shareware



Şifalı Bitkiler Sözlüğü 2.5 Birçok kaynaktan faydalanılarak hazırlanmış; şifalı bitkiler, hastalıklar ve tedavi, ilk yardım, bitki resimleri, ideal kilo hesabı ve program içi arama kategorilerinin bulunduğu şifalı bitkiler sözlük programıdır. devamı... İşletim Sistemi: Win 2000/Win 95/Win 98/Win Me/Win NT/Win XP Boyut: 1.100 KB Lisans: Freeware




ingilizce-türkçe cümle çevir

15 Yorum var:

Adsız dedi ki...

YAAAA........LÜTFEN TÜRKÇE İNGİLİZCE OLAN BİR SİTENİZ VARSA BURAYADA EKLEYİN.VAR DİYE GİRDİM AMA YOK!VAR DİYOSUNUZ SONRA GİRİYORUZ BAKIYORUZKİ YOK ÖDEVDEN GERİ KALIYORUZ.......VARSA VAR.....YOKSA YOK DİYİN...YETER BEEEEEEE SİZİNLEMİ UĞRAŞÇAM...........................

ZerO dedi ki...

ingilizce-türkçe cümle çevir

Adsız dedi ki...

ya hani türkçe ingilizce çeviri .şu hemençevir.comun bide türkçe ingilizce çeviri yapanını koysalar o pğrogram süper valla

Adsız dedi ki...

sen bilemezsin ne çektıgimi

Adsız dedi ki...

yaa lütfen adam gibi varsa var diyin aöınca iki saat arıyoz ama yok

Adsız dedi ki...

yavalla ya 2saat arıyorum yok yoksa yok diyin sizinlemi uğraşcam ben ya!!!

Adsız dedi ki...

off bunaldım yaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ödewm wr saatlerimi yedinzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

ARKADAŞ BU NE YA HİÇ BİŞİ YOK NAPACAZ BÖLE BARİ DOĞRU DÜRÜST BİŞİ KOYUN

Adsız dedi ki...

bune böyle ya insan aradığını bulamıyor kaç saat tir arıyorum bulamdım

Adsız dedi ki...

ii ama bana ders ver tony

Adsız dedi ki...

adsız sana katılıyorum ingilizce ödevim var casper ın hayatını ingilizce yapamıyom

Adsız dedi ki...

milleti kandırmaktan vazgeçin kardeşim yaa var diye saatlerce uğraşıyoruz ama elde ettiğimiz sonuç sıfıra sıfır elde var sıfır birşey ya vardır yada yokturr olmayan şeyi var gibi göstermeyi hükümettenmi öğrendiniz sayın yetkililerr

Adsız dedi ki...

LÜTFEN ÇOK RİCA EDİYORUM ŞU İNLİZİCE TÜRKÇENİN,BİDE TÜRKÇE İNGİLİZE ÇEVİRİSİNİ KOYUN YAAA. GÜNLERDİR ARIYORUM İNLİZCEYİ TÜRKÇEYE ÇEVİRİYORUMDA,TÜRKÇEYİ İNGİLİZE YAPAMIYORUM. LÜTFEN İNTERNETTE ARADIĞIMIZ HERŞEY OLSUN. ÖZGÜRLÜĞÜMÜ SINIRLAMAYIN. TÜRKÇE İNGİLİZE HEMEN ÇEVİR İSTİYORUZ. YOKMU BU SİTENİN SORUMLUSU.DUYSUN ARTIKK..

ingilizce sözlük dedi ki...

bence en iyisi google translate

Yorum Gönder