Çarşamba, Şubat 20

Blogger blogunuza arka plan ekleme

Siz de benim yaptiğim blogunuza arka plan eklemek istiyorsanız aşağıda verecğim kodlari blogunuzda uygulayın..

öncelikle blogger temamizin Html düzenle kismina giriyoruz..Arka plana resim eklemek için..

body {

yazan yerin altina

background-image: url(arka plan linki);


ekliyoruz..

eğer yandaki kolonlarin arka planina resim eklemek istiyorsanız ayni şekilde

#sidebar-wrapper {

kodunun altina

background-image: url(arka plan linki);


kodu ekliyoruz..

yazilarinizin olduğu yere arka plan içinde;

#main-wrapper {

kodunun altina

background-image: url(arka plan linki);


kodu ekliyoruz..Kolay gelsin..

10 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler, lazımdı bu bana :)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler, ben bir şey sormak istiyorum arka planım sizinki gibi olsun istiyorum nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olur musunuz, programla mı yoksa kendiniz mi yaptınız?

ZerO dedi ki...

Burdaki logomaker adlı siteye üye olarak logo yapabilirsiniz..iyi günler..

Adsız dedi ki...

ya ben sayfama üst resim eklemek istiyorum hani vardır ya, her sayfa açıldığında çıkan ana sayfa resmi nasıl olacak

Editor-Octopus dedi ki...

çok teşekkürler.. dediğini yaptım süper oldu..

Dizi dedi ki...

Teşekkürler, Ellerinize sağlık olsun
Hayırlı Ramazanlar

Unknown dedi ki...

peki birden fazla arkaplanı herseferinde değişik seçmesi için ne yazmak gerekiyor?

kubi dedi ki...

sağol çok yardımcı oldun. şunu öğrenmek istiyorum,sence varsayılan temaları mı kullanmalıyım yoksa şablon sitelerinden mi indirmeliyim?
hangi şablon sitelerinden indirebilirim?yardımcı olursan sevinirim. microalem@gmail.com

Enes dedi ki...

Kendi blogspotumda sidebarın arkaplanını konu arkaplanıyla aynı yaptım ancak reklamları bölüyor hala sanırım arada bir çizgi v.s var sizin sitedeki gibi en üstteki reklamları menü gibi üste yaymak istiyorum enes_gundogdu@hotmail.com adresinden bana ulaşırsanız çok sevinirim.

Yorum Gönder