Cuma, Ocak 11

Varmısın Yokmusun Saçmalığı


Son aylarda reyting rekorları kıran acun ılıcalının hazırlayıp sunduğu varmısın yokmusun adli yarışma programı benim fena halde sinirlerimi bozmaya başladı..Yarışma bilindiği üzere tamamen şans üzerine kurulu..Ancak yarişmacilarin kutu açilirken elele tutuşmaları,sinerji,pozitif enerji vs..saçmaliklara başvurmasi sinirimi bozuyor..Ya kardeşim O kutunun içinde ne olduğunu yapimci ve noter biliyor.siz istediğiniz kadar elele tutuşun sarilin o kutunun içindeki değişmeyecek..Yok sana küçük açacam,yok bişey hissediyomusun vs..vs..Adam büyük açıncada yok bana kizma özür dilerim :) ya kardeşim o kutuya senmi koydun büyük parayı..

İşte ülkemizdeki para hırsı,rating hırsı sahte mutluluk pozlarina böyle saçma sapan olaylara sevk ediyor..

Varmisin yokmundaki ilginç diyalog

- peki o zman ben 7 numara şemsettin kutusunu açsın istiyorum..
-öncelikle birkaç şey söylemek istiyorum.
-seni çok seviyorum kalbinin güzelliği yüzüne yansımış (yalana bak)
-ben bundan önceki haftalarda hep büyük açtım
-ama şimdi ben odaklandım bu kutunun küçük çıkması için pozitif düşüncelerimi yoğunlaştırdım
-şimdi bu kutudan sana, umarım 1 ytl çıkar
-peki o zman kutuyu açıyoruz.

(kutudan 250.000 ytl çıkar)

-lan ..mua .oduum şemsettini nasıl yoğunlaşmak lan bu!!!! :))
-abi işte ben kendimi para içinde düşünmüştüm.... pozitif manasında yani....
-senin ben...

70 Yorum var:

MaFiAMaX dedi ki...

Hislerime çok güzel tercüman olmuşsun. Gözlerinden öperim :-)

ersines dedi ki...

Ne demek teşekkür ederim..İnsanın bunları görünce yorum yapmaması elde değil :)

PeLinS dedi ki...

hakLısın ya ama ßunu ßizimkiLere(anneme ve ßaßama) anLatamıorum.önceden haßerden ßaska ßişi izLemesLerken Simdi Haßer ßitsin die ßekLioLar!Tv'den sogudum vaLLA:(:(:(:(

Adsız dedi ki...

haklısınız oraya çıkıyolar his diyolar kendileri yarışınca fısssssssssssssss

cabbar dedi ki...

hocam ne güsel dile getirmişsin ya! bende o gün aynı şeyleri evde düşünüyordum. saçmalık senmi koydun lan o kağıdı o kutuya? ne özür diliyon? herhalde bu işten en karlı çıkan standupcılar olacak ii malzeme oluyor :D

Adsız dedi ki...

eskiden bir çocuk programı vardı adı galiba TELETUBİES di. onlarda el ele tutuşup pozitif enerji verirlerdi. tabi ben kanalı değiştirmemişsem o saniyeye kadar

Adsız dedi ki...

ya harbiden bide 20 den geriye falan sayıyorlar...izlerken orada yapılanlardan utanıp kanal degistiriyorum...son yıllarda sınerjı,pozıtıf enerjı,empati vs vs gıbı ıcı bos kelımeler ne cok yer aldı hayatımızda..eskıden ne kadar guzledı ya severdık yada nefret ederdık simdi araya birsuru abuk sabuk sey gırdı toplum olarak kaypaklastık..ask kaypak dostluk kaypak..yasasın sınerjı...

hallloo dedi ki...

şu kutu açma muhabbetine de hastayız zaten alilecek kesin bunun kutusu güzeldir yok bunun kutusu kötüdür diyerekten :)

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle çok beğenerek seyrediyorum ama yarışmaya katılanların hisleri kuvvetli ve aç gözlü davranamamalılarrrrrrrrrr

psikoterapist dedi ki...

Var mısın Yok musun'u yerden yere vurmuşsunuz ama,birlik ve beraberliğin,dayanışmanın,kaynaşmanın,olduğunu,oraya önemini belirtmemişsiniz.Yani toplumumuzun uzun süredir özlediği şeyler bunlar.O yüzden yarışmaya çıkan yarışmacının kazanmasını tüm seyredenler istiyor.Yarışmada zaten halkımızın bilinç altındaki özlemlerinden dolayı bu kadar tuttu.Ben Acun Ilıcalı'ya teşekkür ediyorum.

ersines dedi ki...

Nerde birlik ve kardeşlik var anlayamadim doğrusu bana göre hepsi sahte mutluluklar..Ordaki yaşananlar para kazanma arzusunun getirdiği mutluluk oyunu,dostluk oyunu...Orda para kazanilmasaydi ayni şeyleri diyebilecek miydiniz??

Adsız dedi ki...

Acun Ilıcalıyı ve her yaptığı işi çok seviyorum.Bu yazıda yazanlar ise birlik ve beraberliğin simgesini yalanlıyor.o kutuda değil 1 ytl,500bin bile çıksa yine de onlar birbirlerine destek vererek örnek oluyor.tabi bunu yazan kişi sevgiyi,kardeşliği,dostluğu,en önemlisi birlik ve beraberlik kavramının ne demek olduğunu bilmiyorsa o yazan kişinin vicdanına kalmış birşey.Orda küçük para açmak diye yapılmıyor bütün bu knouşmalar yazdığın gibi.O kişiye destek vermek,kaybetse de kazan sa da her türlü duygusunu paylaşmak için konuşuyorlar öyle.tabi bu yazıyı yazan kişi de bunların tüm bunların yani dostluğun ne demek olduğunu bilmiyorsa artık gerisi vicdanıyla,insaniyetiyle başbaşa bırakıyorum.bence bir daha böyle vicdansız,acımasız ve nefret dolu haykıran bu yazıyı yazmasın o vatandaş.Vatandaş diyorum ama tabi o kişi bunalrı anlıyorsa.Anlıyana tabi...!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Ben bu uzun yorumu yazan kişiyim.bu yarışmayı beğenmiyen arkadaşlar,siz herşeyin sadece para arkdaan vurma,sahtekarlık olduğunu düşünüyorsunuz.zaten bunları düşündüğünüz için,böyle yanlışlar yaptığınız dostluğun ne demek olduğunu bilmediğiniz için memleketimiz bu halde.Gerçi böyle yapmanız normal.başımızdaki iderlerden ne gördük ki sizden bunu bekleyelim.

Adsız dedi ki...

yha ne aLaka ßirLikmiş ßeraßerLikmiş sacmaLık sadece yha yaLandan seni cok seviorum dısarda görüsürüz zor kuzum nerde görüscekLer yalandan konusuoLar'pozitif enerji,sinerji vart zırt' :S adamı ßayıyoLar yha Laf oLsun die konusuoLAr ßide kutudan cıkınca öZür diLemioLAr mı hahahahhahaa komedi sanki kendiLerinin ßi hataLArı war :D:D:D git yha sacmaLıktan ßaska ßişi diiL ama ii para verioLAr o iii ßişi acun ıLıcaLıda hos yaptıkLArı işLeri faLAn idare eder yani...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
günay bildik dedi ki...

hayatım da bu kadar eğlenceli bir program görmedim günay bildik

günay bildik mersın dedi ki...

var mısın yok musun bir numara

günay bildik mersın dedi ki...

acun bey ben mersin den günay bildik ne olursunuz programa çıktığınız da bana selamlarınızı yollayın yollarsanız çok çok çok çok çok çok sevinirim lütfen ne olursunuz sizin çok büyük bir hayranınızım sizi çok seviyorum

GoogleBoy dedi ki...

@günaybildik: haha diye gülüyorum sadece :)

Adsız dedi ki...

olumsuz düşüncedeki arkadaşlarım bence biraz daha anlayışlı olsak ve saygılı olsak çok daha güzel olurdu bence.. hoşuna gitmiyorsa izlemezsin onlarca kanal var sen hoşuna gideni izle.. bırakta insanlar istediği şeyi zevkle izlesin...

Adsız dedi ki...

kardeşim kimse kimseye zorla izletmiyor zaten tv ailede ortak kullanılınca saygı duyuyosun bazen bizler sadece eleştiriyoruz...
ben sadece sonlarını izliyorum bayıyo çünkü........

Adsız dedi ki...

Ya aslinda ilk basta izledigimde cok hosuma gitmisti, insani resmen bagimli yapiyordu, bi ara o yarismayi bakamadan yapamiyordum.okulda evde heryerde resmen varmisin yokmusun konusuluyordu.simdi düsünüyorumda, cok büyük hata yapmisim.resmen vakit kaybi.onun yerine baska seylerde yapabiliriz.onlar para kazaniyorsalar bize ne.bizemi verecekler.pozitif enerji,ben kücük acarim,seni seviyorum sen kücük acarsin gibi sacmaliklardan gina geldi artik.bence bu tarz yarismalari bakip reytinglerini artirmayalim.
sadece sacmalik....

Adsız dedi ki...

çok haksısızsınız bence çok guzel bır yarısma beğenmiyenler izlemesin

kübra dedi ki...

acun abi sen çok haklısın çok abartıyolar nevmesi tam tersi nee tanıyorlar ne de bişe yalandan seni çok seviyorum güzelliğin yüzüne yansımış felen filan /istanbullllllll/

Adsız dedi ki...

Ya bEnCe çOk DoRu sÖlEmİşİn hAkLıSıN sAnKi sAyINcA VeyA El ElE TuTuŞunCa KuTUnUn İÇİnDEkİ RaKaM dEİşiP KüçÜK OLuO sAnA ÇoooooKkKkK tEşKüR İçiMdE SöYLeYEMedİklErİMi yAzMıŞSıN

Adsız dedi ki...

kutuların içindekini noterden başka kimsenin bilmediği söyleniyor.ama kutuda birşey yokken kutu değiştirme teklifi yapmıyor büyük miktar varken yapıyor.yanılıp değştirsin diye.ayrıca kutuda büyük para varken yaptığı para teklifinin üzerine tekrar yeni teklif yapıyor kutuya gitmesin diye.bu da en azından kutudakileri bankacının bildiğini gösterir.bu yarışma kurallarına ve ahlakına aykırı.

Adsız dedi ki...

yarışmayı izlemeye gerek yok takip etmek isteyenler dünün özetini izleyebilir.özeti dahi 45 dk. sürüyor bu bile tahammül edilemeyecek kadar uzun yani.

Adsız dedi ki...

yarışmaya yarışmacı olarak birbirine çok benzeyen aynı yaş grubu güzel(kendilerince) kızlar seçiyorlar.aylardır bir tek yakışıklı ve genç bir erkek yarışmacı olmadı.acun kendine rakip gördüğü için mi yakışıklıları yarıştırmıyor.yakışıklı erkeklere tahammülü yok mu acaba.

Adsız dedi ki...

yarışmaya hep birbirine çok benzeyen aynı yaş grubu genç ve güzel(kendilerince)kızları seçiyorlar hep
aylardır bir tek genç ve yakışıklı bir erkek yarışmadı.acun yakışıklı erkekleri kendine rakip gördüğünden mi yarıştırmıyor.yakışıklı erkeklere tahammülü yok mu acaba.

Adsız dedi ki...

yha bence cooook guzel yarısma acun abı senı aılecek ızlıyoruz yarısma basladıgı zaman hıc bı yere ayrılmıyoruz bence oradakı butun dostluklsr gercek

Adsız dedi ki...

varmısın yokmun iyice saçmaladı 150. 200 imza toplayıp yasaklanması için RDÜK e şikayet edeceğim

Adsız dedi ki...

Haydi arkadaşlar yasaklatalım şu REZALTİN SON PERDESİ VARMISIN YOKMUSUNU

naci dedi ki...

varmısın yokmusuna sinir oluyorum yasaklanması için elimden geleni yapacağım

Adsız dedi ki...

varmısın yokmusun elbette bu programı izlemek için yokum siz adamı sinir hastası yaparsınız lütfen kısaltın bu programın süresini

var mısın yok musun oyunu dedi ki...

teşekkürler

Adsız dedi ki...

acun kendini zorla seyrettirmeye calışıyor lütfen bir anket yapın kim izliyor kim izlemiyor diye hiç bir kanalda böyle rezil bir program yok

Eda dedi ki...

Dostluqmus para hırsıymıs bosverin size ne zararı var ki eqer sevmiyorsanız kanal deiştirin benim yaptıqım gibi .. adamlar yorulmadan para kazanıo bu da onlar icin ii bişi biz enqelleyemeiz ky izleyenleri..

Adsız dedi ki...

böyle kepaze bir yarışma daha görmedim vatandaşı kolay para kazanmaya teşfik ediyorlar hiç bir kanalda böyle rezil bir program yok RDÜK lütfen sizi göreve davet ediyorum.

Adsız dedi ki...

acun abi ben bu pogramı çok seviyoruz ailece izliyoruz babam bu programı çok seviyo babannem biz başka kanal açtımız için kiziyo.

Adsız dedi ki...

acun abi bence bu yarışma çok güzel ben ve ailem her akşam izliyoruz deşke hergün çıksa çok güzel bir yarışma

behice dedi ki...

bu yarışma bence çok güzel devam etmesini istiyorum.nurçinide çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

DÜNYANIN HİÇ BİR TELEVİYONUNDA BÖYLE REZALET BİR PROGRAM YOKTUR SHOV TV ZARAR VERİYOR BU VARMISIN YOKMUSUN.

Naci dedi ki...

RTÜK RADYO TELEVİZYO ÜST KURULU LÜTFEN SİZLERİ GÖREVE DAVET EDİYORUM TOPLUMUMUZA KÖTÜ ÖRNEK OLAN VARMISIN YOKMUSUNU DURDURUN.

Adsız dedi ki...

Varmısın yokmusuna sinir oluyorum bu program insanı televizyondan soğutuyor

Naci dedi ki...

Acun aynı hıyara benziyon bir tas yoğurt dökelide cacık ol.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çok hoş bir yazı bu,bayıldım.beni kahkahalarla güldürdü.yorumlar da çok ilginç.

Namina dedi ki...

SALAM TURKIYE BAKUDEN NAMINA. BIZ SIZIN PROQRAMI HER DEFE IZLEYIRIK OZDE SEVE SEVE. COK GUZEL BIR PROQRAM TESHEKKURLER SUNDUGUNUZ ICIN..EVDE BUTUN AILEMIZDE HAMI IZLEYIR YARISHMACILARLA KAZANANDA SEVINIB KAZANMAYANDA AGLAYIRIK. COK MARAQLI BIR PROQRAM HAKIKATAN. ACUN BEYI COOOOK SEVIYORUM COK SAMIMI BIR INSAN BUYUK KALBI VAR. ACUN BEY NAMINA HANIMI OYUNUNUZA DAVET ETMEYE VARMISINIZ YOKMUSUNUZ?????????????

naci dedi ki...

acun kendini güzel göstermeye çalışıyor fakat boşuna

Adsız dedi ki...

YARIŞMAYI ÖNCEDEN SEVEREK İZLİYORDUM ARTIK SEVMİYORUM.ÇÜNKÜ DOĞRU DÜRÜST İNSANLARI SEÇMİYORSUNUZ.ŞIMARIK ZENGİN İNSANLARI ALMAMALISINIZ.BU YARIŞMADA YA 20 YAŞLARINDA PARAYA İHTİYACI OLMAYIP OKUL MASRAFLARINI ÇIKARTMAYA ÇALIŞAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİ YA DA KOCASI ZENGİN KADINLARI GÖRÜYORUZ.BU TİPLERDEN ARTIK BIKTIK.AYRICA KUTU AÇAN BAZI YARIŞMACILARIN CIVIKLIKLARI SEVİYEYİ DÜŞÜRÜYOR.SİZDEN RİCAM LÜTFEN YARIŞMACILARI SEÇERKEN DAHA ÖZENLİ DAVRANIN VE 25 YAŞIN ALTINDAKİ İNSANLARI ALMAYIN.SAYGILARIMLA.

ZerO dedi ki...

@ 06 Ekim 2008 Pazartesi 20:52 sana tamamıyla katiliyorum..

begüm dedi ki...

evet bencede resmen yarışma yalan sevgi üzerine kurulmuş birde yabancı ülkeden gelen insanların yarıştırılmasına sinir oluyom bu cumartesi günü acun adriana lima denilen modeli yarıştırcakmış onları yarıştırana kadar bir fakir bulup onları yarıştırsınlar ordaki zengin ve şımarık yarıştırmacıları yarıştırmasınlar zaten bizim gibi paraya muhtaç insanları yarıştırmazlar nerde zengin onu yarıştırırlar birde neden yarışmaya başı örtülüler alınmıyor bu sorunun cevabını çok merak ettim

Adsız dedi ki...

acun seni çok seviyoruz.ailece seni zevkle izliyoruz.bizim için çok kaliteli birisin.sen süpersin acun.kızlarıma selam söylersen sevinirim.adları da burçin ve ırmak.
İSTANBUL PENDİK
DAĞ AİLESİ

Adsız dedi ki...

ya bence de ya çok güzel anlatmışsın kardeş ya benim (de) annnem bunu izliyo babamla biz diğer televizyona gidiyoruz

Adsız dedi ki...

Bu yarışmada halktan bi tane insan olmaz mı? Nerde abuk subuk tip var onları buluyolar.

günay bildik dedi ki...

ben merisnden günay bildik acun bey yani size bi selam yollayın dedik bi selamı çok gördünüz hayranınıza bi selam yollamak çok mu geldi ama yinede sizi çok seviyorum sizin çok büyük bir hayranınızım bu sefer selam yollayın ama yoksa bu sefer hayrenlığımı bırakırım sizden bu sefer yolluyacağınızı düşündüğüm için öyle bir sorunum yok işallahta olmaz yani sizi çok seviyorum ayrıca ismime bakıp kız olduğumu düşünmeyin ber erkeğim

Var mısın dedi ki...

Var mısın Yok musun da kim ne kadar kazandı? ..hangi kutudan kaç çıktı?

cevaplar:

varmisin.db.umumi.bak


İçeriği birlikte oluşturuyoruz!

varmisin.db.umumi


Ayrıca sadece giriş yapanların düzenleyebildiği varmisin.db.hususi için varmisin.db@gmail.com adresine boş mesaj atın, sizde varmisin.db gönüllüsü olun!

Var mısın dedi ki...

Bugünkü yarışmada kim yarışacak? ..500binler hangi kutuda? Ankete katılmak için tıklayın.

Naci dedi ki...

Lan hıyar acun garibanları niçin çıkarmıyon programına Arkadaşlar inanmayın bunun kimseye para verdiği falan yok

asiye kabalaık dedi ki...

halkımın dıkkatıne

canlarım arkadaşlarım ablalarım abılerım garıbanlarım uyanın allah aşkına tarıkat gıbı acun hastalığından görüyorum okuyorum yorumlarınızı acunnnnnnnnnnnnnnn bızı al bızı çağır allah aşkına o sızın yazılarınızı ne görüyor ne okuyor kendınızı üzüp duruyorsunuz bınlerce insanları n ümıtlerıyle hayallerıyle oynuyor çağırdığı bır kaç kişi oda dıkkat edın hep tanıdığı yabancı rauf denktaşın yeğenıyle evlı kışı yok sıhırbazlar ıkı tanede garıban konuşma özürlüyüde mahsus gözümüzü boyamak için oraya koymuş ızleme rekoru kırdırmak için mılyonlarca form doldurtuyor insanlara acınacak hale geldık acunmudur macunmudur beyefendı yüzünden yetttttteeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr sabah akşam hayallerle yaşamak bız onu oralara getırdık aşağı almasınıda bılırız haftada 3 gün 3 kışı gıdecek 5 ayda ancak 40 kışı yarışabılır mılyonlar nerde kaldı ahhh hepınızı sevıyorum yalvarmalarınızı okudum hepınızı anlıyorum ben anlasam neye yarar bakın türkıyeden çok yarışmacı aldıda bırde dünyaya açılmış almanyalar özbekıstanlar sanamı kaldı avrupadanda yarışmacı almak kendıne renk katıyor reytıng uğruna yabancı sanatçıları mılyarlara getırıyor bızede bedava geldı dıyor o sanatçı senın baban kızı oğlumu sana bedava gelsın sade yarışmadan çıkanı almıyor yoksa onu mısafır edıyor yedırıyor parasınıda sıkıştırıyor sen yalvar dur bakın belkı sevıyorsunuzdur fanatıksınızdır acuna karşı ben bışe dıyemem ama uyanınnnnn sıze bışe yok ancak seyretmeyle kalırsınız olay başka ınanın bana hayın çekemıyor onun için böyle yazıyor demeyın bır düşünün kafanızı yoklayın bırde şap şup kızları öpmesınden mıdem bulandı arkadaş tamam yarışma bıterken öpersın uğurlarsın yarışmacıyı geçenlerde babası öğretmen bır kızın uzanıp uzanıp 3 kere vallahı saydım öpmesıde ne yanı ne alaka ne ayak şaştım sonra reytıng uğruna yarışmacılar saçmalıyor hatta yarışmacı ona anlayamadınmı dedıklerımı dıyor o kendını eşeklığe verıyor sevıyesız bır yarışma hepımıze hıtap etmıyor HEPINIZI SAYGI DUYUYORUM TANIMIYORUM YALVARIŞLARINI OKUDUM ONUN İÇİN BÖYLE YAZDIM SIZ BILIRSINIZ

Adsız dedi ki...

Cem yılmazın kutusundan çıkan 150 binin ellisini kendisinin tamamlıyacağına okadar emindikki sırıta sırıta bukadarı da iyi demesi bizleri hüsrana uğrattı. Yazıklar olsun ona . Gözümüzde devleşen kişi şimdi bizim için bir hiç . Bir nokta kadar küçüksün. Bunu okursun ınşallah yada duyarsın.
Reşide, İnci, Ülkü,Ayşe,Neşe,Meral,Bilge ve gurubu

Adsız dedi ki...

İznim olmadıkça alamazsın bendekini benden.
Eğer ki alsan hesap sorar bendeki senden.
Böyle sorgu-sual beklerken adliyetten,
Ne çıkar planladığın çirkin art niyetten.
Bu miskinlik keyfiyetten, hâli vakti yerindelikten,
Her şey güllük gülistanlık olacak olsaydı,
Gerçekten imtihan olmazdı.
Gelişigüzel doğar, büyür, ölürdük.
Âlimler olmasaydı biz şu anda kördük!
İnsan öyle yaradılış ki düşünür, taşınır, hamle yapar.
Sorgusuzca başına buyruk doğrularını savunuyorsun.
Yanlış fikirlerden yanlış bir sen yaratıyorsun.
Sen abartıyorsun rahat yaşamla sapıtmayı.
İstanbul üstünden geçmiş, bırak kendini korumayı.
İyiden iyiye bakıyorum da yoldan raydan çıkmışsın.
Tenine dokunan ellerden bir koleksiyon yapmışsın.
O yataktan bu yatağa yatıp takılıp sızmışsın.
Bu zihniyetle aşkı yorgan altlarında aramışsın.
Akrep ateş çemberinde harakiri yaptı sahiden.
Pozitif olana dek negatifim kuzen.
Erkek alana dek istediğini sanarsın ki romeo;
Ne diller döker de teslim olur kapana juliet.
Kadınlar hassas ve hisli, dilekleri içlerinde gizli;
Hatırla işi bitince kaç romeo gaddarca gitti?
Kadın olmak zor bu kadar acımasızlık sürerken.
Hemcinslerim abazanlıktan oduncasına yanarken.
Taksim fuhuş yuvası partiler karı-kız kazan ederken.
Koleksiyonuna yeni bir bebek ekle sabah güneşi doğarken.
El bebek gül bebek bu yaşına kadar geldin!
Düşünsene bir it heriften sertçe tekme yedin!
Geceye aşkla vardın! Sabaha yabancı uyandın!
Bil ki sonraki gün başka bir bayanla atılacaksın!
Kadını kandırmaksa amaç, alayınız yalancı!
Kapında köpek olan, işi bitince yabancı!
Tuzağa düşeni iplemez! Yeni bir avı kovalar avcı!
Sen karar ver! Bu olayda kim hâkim, kim savcı!
Erkeklerin elinin kiri, kadının boğaza geçirin ipi!
Var mı böyle adalet? Kesin ikisinin de boynunu!
Tez helâk edin! İblisin hile dolu bu oyununu!
Uyandırın dünden kalma uyuya kalmış yorgunu!

Adsız dedi ki...

bızler ıyı nıyetlı insanlarız canlarım kardeşlerım bılıyormusuz öyle bır oyunun içindeyızkı bunun farkına yavaş yavaş varmaya başladık pekı o kı haftada 3 gün yarışma yaıpıyorsun ve hazırana kadar ancak 30 40 yarşmacı yarıştıracaksın neden demıyorsunkı artık kontenjan doldu alamıyacağız mılletı üstüste bırıktırıyor hayal alemıne düşürüyor bunun cevabını hesabını nasıl verecek mılyonlarca insanlara .bırde şimdıde sobası olmayanlara marketten alışverış yapamayanlara heveslendırmek çabasında yarışmacılara arkada yağ çek abııııı soba ver marketten çek ver yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Adsız dedi ki...

yarışma fena sayılmaz aslında ama yarışmacıların açılan kutulara karşı verdikleri tepkileri yanlış buluyorum.Ya çok seviniyolar abartıyolar ya da birden çok üzülüyolar şımarıklık yapanlar çok fazla bence

Adsız dedi ki...

arkadaşlar dedıklerım çıkıyormu ıyı takıp edın geçenlerde badıgart gıbı sıksa taşın suyunu çıkarır bır genç sağlıklı güçlü adamı yarışmacı dıye almış yarıştırıyorlar dev bırde spor öğretmenı gıt survbayırde yarış davar bu düzenı bız değiştıremeyız bu yarışmaya gırenın çoğuda durumu ıyı sevgıler yurumcu arkadaşlarıma

Adsız dedi ki...

ACUN BEY, siz mütevazi ve alçak gönüllü bir kişiliğe sahipsiniz.sizi insan olarak çok seviyoruz Acaba neden programınızda kapalı bayanları yarıştırmıyorsunuz? Naci denen kişinin yorumuna sinir oldum o yorumu kaldırırsanız sevinirim hoşçakalın

Adsız dedi ki...

ben gerçekten çok seviyorum varmısın yokmusun yarışmasını gerçekten harika beğenmiyenler size diyorum madem beğenmiyorsunuz bakmayın ya da belki seveceksiniz bakın beğenmezseniz bakmazsınız ama illede size bakın demiiyorum size silah dayayn mı var bakmayın

Serdar Kocaoğlu dedi ki...

Sahtekarlığa Var Mısın Yok Musun!

Adsız dedi ki...

yetenek sizsiniz yarışması bir fiyasko arkada seçilemeyıp ağlaşan ağlayana yıne gönülleri incıtecek bu reytıng canavarı allahım kurtar bızı bunun elınden bırde hülya avşar jüri üyesi olacakmış eyvah yandık riki martını elleyen bu kadından ukaladan juri üyeliği seyretmeyız canlarım ne yapalım

Naci dedi ki...

benim yorumlarıma kızan acunun avukatlığinı yapan arkadaş lan zübuk hemen şimdi bak bakayım cebinde kaç para var acun sana ne kazandırmış

Yorum Gönder