Pazartesi, Ocak 7

"Haşa de ulan"


Az önce habertürk sitesinde çok komik bi haber okudum..Hollywood filmlerinin korsan kopyaları,yorumlu altyazılarıyla dikkat çekiyomuş..Korsan dvdlerinin alt yazılarında filmi eleştirenler (Western filmi "3.10 to Yuma"nın korsan DVD'sine "ne b.ktan filmmiş" )yazmışlar :)

Bu kezde Will Smith'in "I am Legend" adlı filmininin bi sahnesinde ünlü aktörün "Tanrı yok" cümlesini Türkçe'ye çevirenler, altına "Haşa de ulan" diye yazarak Will Smith'e bir uyarıda bulunmuşlar.Valla korsan morsan Allaha inançlara sonsuzmuş :)

3 Yorum var:

Adsız dedi ki...

yemin ediyorum sana oha dedik bizde izledik hatta filmi dünya yok olmuş falan zenci biri oynuyordu aa dedim senin yazını görünce bu kadar olur

wolkanca dedi ki...

Müyhiş ya :D

bunu izlemem lazım. Eda da varsa alacam bunu.

MaFiAMaX dedi ki...

Başlığı ilk gördüğümde haşa ne diye düşündüm. Sonra okuyunca anladım :-)

Bari yaptılar düzgün yazsalardı bari.

Yorum Gönder