Cumartesi, Aralık 8

Facebookta grup kurma nasil olur?

Facebookta grup kurmak çok basit..Öncelikle doğal olarak üyelik gerektiriyor.Sonra soldaki menüden group sekmesine tikliyoruz..Resimde görüldüğü gibi +Create New Group 'un yanindaki kutucuğa Grup ismimizi yaziyoruz..daha sonra +Create New Group sekmesine tiklayarak çikan sayfadaki bilgileri giriyoruz..Önemli olanlar;

  • network:turkey
  • Group Type:herhangi biri
  • en son Create Group'a tikliyoruz..Grup oluştu hepsi bu kadar....

93 Yorum var:

Adsız dedi ki...

facebookta kurduğum gurubun, kurarken network bölümünde türkiye'yi işaretlemiştim, şimdi yurt dışından arkadaşlarım guruba üye olamıyorlar, network ayarını: Global (Available to all of Facebook) yapmak istiyorum ama, değiştirmeye izin vermiyor, yardımlarınızı bekliyorum

ersines dedi ki...

Sakın network ağını değiştirme..60 gün beklemek zorunda kalirsin..Tekrar dönmek için..

serkan dedi ki...

grup kurdum ve benim davetlerim sonucu 33 kişi geldi ama arama bölümünden insanlar benim grubumu göremiyorlar,ayarlarımda doğru ama search da arandığında gözükmüyo,yardım ederseniz sevinirim

ersines dedi ki...

Bence doğru aradiğina emin ol hergangi bi ayar yapmana gerek yok..

serkan dedi ki...

fakat hocam kopyala yapıştır yapılmasına rağmen gözükmüyor grup,hatta grup ismini de verim sizde bakın çıkacakmı diye,şimdiden teşekkürler...
İzmir de nekadar TRABZONSPORLU var..!!!

serkan dedi ki...

tamam sorunu çözdüm,direk search a yazdığım zaman çıkmıyor grup ama grup lar arasında yazınca çıkıyo...bunuda öğrenmiş olduk...teşekkürler

onsoytlf dedi ki...

Please fill in all of the required fields
Description and Group Type are required.

ben herşeyi yapıyorum ama karşıma bu yazı çıkıyor acaba nerde hata yapıyorum

ersines dedi ki...

gerekli yerleri doldurmamışsınız birde grup tipini yazın..

Adsız dedi ki...

Benim facebook ta iki grubum var ikisde aramalarda çıkıyodu eskiden. ama biri aramalarda gözükmüyor çıkmuıyor artık ayarlarını karşılaştırıyorum aramalarda çıkan grup ile hiç bi hata yok sizce sorun neyden kaynaklanıyo olabilir şimdidn tşkler

Adsız dedi ki...

merhaba,
gruba resim,video,tartışma panosu dışında ne eklenebilir.Mesela oyun olamazmı?

Adsız dedi ki...

veb facobookta grup kurdum ve bazı arkadaşlar katılamadığını join this grup yazısının görüntülenmediğini söylediler bunun nedeni grubun network ayarımı eğer öle ise nasıl değiştirilir ayarlar bölüme giriyorum ama değiştirmeye izin yok bu nasıl düzeltilir
cevap verecek arkadaşlar mail atsın çok çnemle rice olunur

ersin_duzen@hotmail.com

ersines dedi ki...

grupları herkese açık yap..

Adsız dedi ki...

ya bende network ağını değiştirmek istiyorum ne olur yardım edinn

Adsız dedi ki...

facebookta grubum var turkey network-üne ait. ama onu kaldırmak istiyorum. ayarlarda pasif görünüyor nasıl değiştirebilirim??

Adsız dedi ki...

merhabalar ilk kurduğum gruba yanlış isim vermişim doğru isimde başka bir grup kurdum . eski grubu nasıl kapatabilirim??

Adsız dedi ki...

arkadalar grup kurdum pencereyi kapttım ve daha sonra gruba nasıl girilicegini biemiyorum arayınca cıkmıo ne yapabilrim simdiden saolun

Adsız dedi ki...

merhaba
bir grupun admini profilini sildi bende onun yerine admin oldum fakat edit members konsluna ulaşamıyorum yardım edermisiniz?

Adsız dedi ki...

google gruplarda nasıl yorum yapabiliriz

Adsız dedi ki...

facebook ta bir grup kurdum ancak grup search kısmına yazıp arandığında gözükmüyor yani dışarıdan kimse grubu görmüyor yalnzca benm davetiye gönderdiğim kşiler görüyor. niçin bööle oluyr? yardım lütfeen :(

ahmet dedi ki...

çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhabalar

facebook sayfamda üye olduğum gruplar görünmüyor. nedendir acaba...
üye olduğum gruplardan bana mesajlar geliyor ama sayfamda üye olduğum grupları göremiyorum.

yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

facebook ta bir grup kurdum ancak grup search kısmına yazıp arandığında gözükmüyor yani dışarıdan kimse grubu görmüyor yalnzca benm davetiye gönderdiğim kşiler görüyor. niçin bööle oluyr? birde listemedeki herkese davetiye göndermior

Adsız dedi ki...

fgrup ismini değiştirmek istiyorum nasıl yaparım???tşk..

Adsız dedi ki...

grup ismini değiştirmek istiyorum nsıl yapabilirim ??? tşk...

Adsız dedi ki...

grup ismini değiştirmek istiyorum nsıl yapabilirim ??? tşk...

Adsız dedi ki...

facebook taki grubumun ismini yanlış yazmışım. arkadaşlarımın mhepsi gönderdiğim daveti kabul ettiler. grubumun adını düzeltmek istiyorum nasıl yapabilirim _? yardımınızı bekliyorum ....
vandalistserhan@hotmail.ccom

Adsız dedi ki...

arkadaşlar grup kurdum ancak üye sayısını arttırmak için davet yollayacak arkadaşlarım listede görünmüyor onlara nasıl davet yollayabilirim?

Adsız dedi ki...

ya facebook ta grup kurdum ama grubun bir harfini yanlış yazdım onu nasıl düzeltebilirim lütfen yardımcı olurmusunuz
mpklor@hotmail.com

Adsız dedi ki...

grup nasıl iptal edicem

Adsız dedi ki...

arkadaslar eski grubu kapatmak için ne yapmalıyım

Adsız dedi ki...

merhaba kendime ait olan gruptan yanlışlıkla çıktım şimdi baktığımda yönetici olarak başka biri var. grubumu yeniden nasıl alabilirim ?
şimdiden teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Facebookta kurmuş olduğum grubu aramalarda bile görmesini istemediğimiz kişileri nasıl engelleyebiliris?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar facebooktaki grup ile sayfa aynı mıdır*

Adsız dedi ki...

ben grup kuramıyorum çünkü bende öle bir seçenek yok!

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar grubu acamıyorum lütfen birisi yerime acabilirmi bu avea ya sürekli kontör yiyo

3rdinc dedi ki...

Facebook'ta grup açmak neden bu kadar zor olsun ki?

Adsız dedi ki...

bi şey sorcam dıger grublar kendı adına bısıler yazabılıyolar bn nsl yazabılırım grubum adına yazı resım fln nsl paylasabılırım ve bunun uyelerımın anasayfasında gorunmesını saglayabılırm umarın anlatabılmısımdır.grup olarak bısıler yazıcam veya paylasıcam bu uyelerımın anasayfasında gorukucek bunu nsl yapıyoruz

Adsız dedi ki...

yaw arkadaslar facebookta grup kutdum amma nasıl ad değiştirebiliriz

Adsız dedi ki...

benim face de sol bölümde group die bişe yok yani grup açamıyorum yardımcı olabir misiniz? :(

Adsız dedi ki...

facebook ta kurduğum gruba resim ekliorum ama yanına yazı yazamıorum bunu nasıl yaparımm ?

byspear dedi ki...

merhabalar banada lütfen yardım edin ben facebookta bi grup kurdum ama belirli bi süreden sonra hesabımı kısa bir süreliğine dondurmuştum sonra tekrar aktif ettim ve grupta artık yoneticiler bölümünde adımın yanında kurucu yazmıyor yazması için ne yapmam gerekir yardım edin. bu arada ben kurdugum grubun adını değişmiştim bi sorun çıkarmı lütfen yardım edin..

Adsız dedi ki...

ben bi grup kurdum ama grup ilk açıldığında kurucunun resmi falan çıkıyo bazı gruplaarda. onlar nasıl yapılacak mesela bi resim koyuyo ona tıklayınca ana sayfaya gidiyo ??

hakan dedi ki...

merhabalar facebookta bisanatçımıza hayran sayfası açtım ama sayfa isminde ekleme yapmam gerek bunu nasıl yapabilirim

ZerO dedi ki...

Hakan,sanirim bi isim oluşturulduktan sonra düzenlenemiyor.

Adsız dedi ki...

grup seçeneği nerde solda menü göremedim.tam olarak tarif edebilir misiniz

ZerO dedi ki...

http://www.facebook.com/groups/create.php
burdan deneyin..Linki kopyalayin..tarayiciniza yazin..enter tuşuna basın..

Adsız dedi ki...

ya group nerde ya bi söleinnnnnnnnn

sezgin dedi ki...

selam face müzik çalar eklemek istiyorum yardımcı olurmusunuz sezzginn01 msn adresim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar facede grup kurdum grup ayarları bi türlü değişmiyor yani ne video nede foto ekleyebiliyorum yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

grub kurdum ama bişey ekleyince grubumun adı yayınlanmıyor kendi adım yayınlanıyor bunu nasıl halledebiliriz .. teşekürler

Adsız dedi ki...

aga grupta nası video ekleniyo ?
ben internet sitesinden bi video paylaşçam ama olmuyo sürücüden veya kameradan kaydediliyo :(

nigin dedi ki...

slm..ya ben bi grup kurdum ama bisey paylasinca gurubumun ismi deilde kendi ismim cikiyor...yardim ederseniz cok sevinirim ...tsk ederimm

Adsız dedi ki...

kardeeşler ben grup kurdumda not ekle bölümünü nasıl yapcaz yani bi fotonun yanına kalın mavi yazıyla o fotonun bilgilerini yazabilioz ya öyle istiyorum

Adsız dedi ki...

slm...video eklemek icin once youtube'ye ayri gireceksin sarkini sectikten sonra video nun sag tarafinda kucuk bir bolum var orda adresler yazyo (URL VE EMBED)diye ama siz URL de yazan adresi kopyalayp sayfanizin duvar bolumunun altindaki baglani yerine tiklayip orda zaten gorursunuz artik adresi nereye yapistiracaginiz sonra paylasyosunuz iste.....

mustafa dedi ki...

arkadaşlar arkadaşa şaka olsun diye 1-2 günlüğüne grup kurdum ve gruptan ayrıldım yani grupda yönetici yoq grubu acilen silmem gterekiyor yardımcı olursanız çok çok sevinirim şaka kaka olmaya başladı lütfen yardımcı olun.....nasıl yapabilirim underworld_kinq@hotmail.com msn adresim

szn hyrnı dedi ki...

arkadaslar slm ... ben facebokta grup kurdum gruba video yuklemek istiyorum yalnız pc den degil netten yuklemek istiyorum bana yardımcı olabilirmısınız face igrup adı olarak almadım facei baska isimle aldım o ismin içinde grup kurdum bu gruba nasıl video yuklerim tşkler ...

Kadir Akyıldız dedi ki...

Arkadaşlar www.kadirakyilldiz.com diye kendi siteemin grubunu kurdum. ama kurduğum grup benim yönetimim altında deil. Daha sonra searc kısmından aratma yaptım. Baktım ki 2 grup kurulmuş aynı isim altında. Fakat ikisini de ben kurmuşum. Birinde yönetici olmama rağmen arkadaşlarımın katıldığı grubun yöneticisi ve düzenlemecisi deilim .Bu sorunla daha önce karşılaşan oldu mu?

Adsız dedi ki...

facebokta gruplar resmin yanına yazı yazıyor ya onu yapamıyorum nasıl yapacağım benim yazdıklarım resmin üstüne çıkıyor

kaan dedi ki...

ya grubuma bir siteden video yükleyemiyorum nasıl yüklicem

meltem dedi ki...

fecede gruplar resmin yanına birşeyler yazıyor ya onu nasıl yapacağım yardımca olursanız çok sevinirim

SHerseri dedi ki...

yeni grup kurdum grubuma nasıl girebilirim yardımcı olursanız sewinirim.birde, grubumda nasıl video paylaşırım

Adsız dedi ki...

MERABA YA BEN GURUBU KURDUM AMA KENDİ PROFİİLİMDE KURDUGUM GURUP ÇIKMIYOO YANİ BAGLANTILAR, VİDYOLAR.RESİMLER VS VAR AMA GURUPLAR YOKK NEDEN

fatih dedi ki...

s.a ben grup açtım paylaşımları yapınca yanına mavi yazıyla nasıl yazılıyo bide videoyu nasıl koycam yanına yazısını yazcam sol alt köşeyede kendi profilimi koyup arkadaş olarak ekle yapılıyor bende yapmak istiyorum şimdiden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

slm biz bir sayfa kurduk ama sayfamızda wideo paylaşamıyoruz ne yapmamız gereek yardımcı olurmusunuz yardımlarınız için şimdiden tşk ederim

aslı dedi ki...

Facebookta kurduğum grubun linkini / logosunu blogspota nasıl ekleyebilirim? Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

kendi kurduğum grub varf hesabım kapatıldı yeni hesap açtım grubu geri alabilir miyim...

orqaniq seheqer dedi ki...

ya ben qrup kurdum aama kurucu olarak qiriş yapamıorum sadece facemdeki ismimle qönderi oluor bunu nasıl ayarlayacaqım yönetici olarak qöndermek istiyorum yazıları ! yardım edin lütfen !

mavi_seker__35@hot.

habibe dedi ki...

YAA SORUNUM ACİL bn grup actım ve üyem 73 ama grubumda not bölümünü nasıl acabilirim?????????????

oğuzhan dedi ki...

arkadaşlar ya ben grup bile kuramıyorum lütfen yardım edinnnn

nesLi.. dedi ki...

ya ben facede grup acdım.. ama paylasım yapamıorm .. notLaRa qrıp paylasım yapmk ısdıorm ama olmuo nden ?

Sergen dedi ki...

Ben gruba link vermek ıstıorum nasıl yapabılır ornesın www.facebook.com/cityhıphop

Adsız dedi ki...

ya yeni bi grup kurdum ekle kısmının altında fotoğraf yazıyoya bişi paylaşırken ona basıp albüm oluştur diyoz öle paylaşıyozya bundA albüm oluştur yok onu nasıl ayarlayabilirim mutlaka bi ayarı vardır bide paylaştıklarımda benim profilimdeki resmim ve adım gözüküyo grubumunn adı gözükmüyo yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

facede grup kurdum bayağı bir arkads üye oldu ama arkads listesini ne ben gorebiliorum ne bir baskası. sorunu nasıl cozebilir

aLi dedi ki...

şimdi ben grup başkanıyım bağlantı yayımladığımda bağlantıda benim ismim ve profil resmim çıkıo neden grubun fotosu ve ismi çıkmıyor bağlantıyı grubun duvarından yapıorum..

Adsız dedi ki...

ben grup kurmayı biliyorum ancak grup kur bölümü görünmüyor yardımcı olurmusunuz lütfen????

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben kendi grubumda yöneticilikten çıktım geri yönetici olamıyorum nasıl yönetici olabilrim tekrar. yardım ederseniz çok sevinirim teşekkürler

Adsız dedi ki...

slm face birini eklemek istiyorum ama engelli diyo neden sizde yardımcı olursanız sevinirim er.b.t.g.b.k@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar size bir sorum olcaktı facede bir grup kurdum yöneticiydim ve yöneticilikten ayrıldım şimdi gurupta ne yönetici var nede kurucu tekrar nasıl yönetici olurum cevaplarsanız çok memnun olrum şimdiiden saolun...

Adsız dedi ki...

yhaa arkadaşlar yeni grup açtım ama search bölümünde birde grubun internet sitesini nasıl ypcam

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yardım edin face de grup kurdum ama arkadaşalrına öner yazısı yok bir de ben grubumu herkesin görmesini nasıl sağlayabilirim lütfen acil yardım edin......

cemil dedi ki...

arkadaşlar benim facede bi grubum var yeni kurdum fakat değir gruplar gibi bi adresin yok bunun nasıl yapılacağı konusunda bilgisi olan varsa yazsın lütfen şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba; arkadaslar okuyorum okuyorum benim de ihtiyacım olan konu hep yazılı,fakatt onemseyen mı yok anlamadım.SÖYLE FACEBOOK TA GRUP KURULDU.SORUN ŞU ...! ARAMA BUTONUNA KURDUGUMUZ GRUP İSMİNİ YAZDIĞIMDA OYLEBİR BAĞLANTI BULUNAMADI UYARISI ÇIKIYOR... BUNU AÇIK VE NET BİRŞEKİLDE AÇIKLAYABİLECEK KİMSE YOKMU..

video dedi ki...

Bende grup kurmak istiyorum ama ilgilenenmem zor olacak galiba

Adsız dedi ki...

facebook grubumuza nasıl fotoğraf albümü ekliyoruz yardımcı olur musunuz

zaferhan dedi ki...

FACEBOOK DA BIR GRUP KURDUM SONRA YONETICILIGINDEN AYRILDIM AMA BENIM EMAILIM YAZILI VE ADIM ORDA HALEN AMA BU GRUPTA BASKA YONETICI KALMADI DIYO VE ERISIM E IZIN VERMIYOR AYARLARA VE DUZELTMELERE YARDIMCI OLURSANIZ ARKADASLAR SEVINIRIM SIMDIDEN TESEKKURLER

onur dedi ki...

arkadaslar ben face'den bir grup kurdum. ama farkli bi sey oldu gibi. onceden de yapmistim ama boyle olmamisti. degisti mi sistemi? mesela bunda kurucu ismi gibi bilgiler sorulmadi kurarken ve gorunmuyor.fotograf ekledim bir yerde de gorunmuyor, sadece paylastigim gorunuyor. neden boyle oldu bilen var mi ?

Adsız dedi ki...

bir grup kurdum.grubta sohbeti nasıl aktif hale getirebilirim

Bora dedi ki...

facebookta bir grub kurdum.bu grubta herkesin yazışabileceği sohbet kısmını nasıl aktif hale getirebilirim??? teşekkürler

Adsız dedi ki...

arkadaslar bu grub kurma ücretlımı acaba ..herhangı bı ucret odenıyomu yardımcı olursanız sevınırım:)

Adsız dedi ki...

Slm facebookta grup açtım sohbeti 3 gndür kapalı önceden grupta sohbeti baslat deyip yapıodum ama simdi sohbeti baslat yazan butonu göremiyorum neden _ yardımcı olursanz sevrm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben facebookta grup kurmak istiyorum ücretlimi ücretsizmi bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

rsnBK dedi ki...

facebook da grup kurmak ücretsizdir

Adsız dedi ki...

facebookta bir grup kurdum ayarları açık şeklinde ama başka bir sayfadan baktığımda grubum görünmüyormuş yardım edebiirmisiniz?

Yorum Gönder