Pazar, Aralık 16

Bedava Forum


Bedava forum kurmak isteyenlere tam aradiklari gibi site önermek istiyorum..Yillar önce bedava forum bende kurmuştum ama uzun ömürlü olmadı..bu adresten ücretsiz bedava forum kurabilirsiniz..Ben denedim gerçekten çok kaliteli..

Özellikleri

-Reklam yok,kendi reklamınızı yayinlayabilirsiniz..
-Chat box + Portal özelliği olması
-Role play game mode (OYUN modu) olması
-Biçok sub domain seçeneği olmasi
-Türkçe dil özelliği
-Phpbb3 ve phpbb2 tabanli olmasi (phpbb3 önerim)

23 Yorum var:

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel bir bedava forum sitesi ama benim de uzun ömürlü olmadı. forumlarda yardım içermediğinden silmek zorunda kaldım. yeni kullanıcı alamadım çk karışık yani bilmeyenler fazla ayrıntıya girmesin derim

Adsız dedi ki...

Administration password yazan yere ne yazsam kabul etmiyor. Oraya ne yazacağız.

Adsız dedi ki...

Administration password yazan yere ne yazacağız. Benim yazdıklarımı kabul etmiyor.

ismail dedi ki...

Administration password yazan yere şifreyi yazacaksınız ama hem harf hem de sayı içerecek.Ve en az 6 karakter
ÖRN:
123abc

Adsız dedi ki...

evet yaa kabul etmiyo . 3 - 4 kere denedim. :-@

Adsız dedi ki...

arkadaşın dediği gibi Administration password yazan yere hiçbişeyi kabul etmiyo

Adsız dedi ki...

jnm oraya sadece harf veya rakam yazamassın isim.123
gibi oLmaLı

Adsız dedi ki...

ii güzelde ben yaptım forum ama googlede çıkmıyor kaydedemiyorumda googleye nasıl yapacam onu?

sss dedi ki...

Arkadaşlar şifreniz harf ve karakter içerecek ve en az 6 karakterden olduğuna dikkat edin ve bu forum sitesinin artık türkçeside var, ben kendime forum kurdum gerçekten çok memnunum Buraya tıklayın

hektor dedi ki...

sayı kelime aynı olcak yane
örn:
şifre:alper1234
kelimenin yanında sayıda olcak
benimde rock ile ilgili forum var
yardım edebilirim
bu siteyi o forumdan yaptım
http://rockforum.keuf.net/
yardım için
vol_man_@hotmail.com bana ulaşın

hektor dedi ki...

arkadaşlar sayıyla beraber kelime yazarsanız kabul eder yardım için
vol_man_ msn adresine bakın yardım ederim

sib dedi ki...

Arkadaslar sizde bu siteyi deneyin ,çok iyi bir site gerçekten! [url=http://www.turkforumpro.com]bedava forum[/url]

asline dedi ki...

Foruma yarattık da kendi sayfamızda linkini verdikten sonra "Forumun yöneticisi şuan bir düzeltme yapıyor.Simdilik bu foruma giremezsiniz.
Daha çok detay için,lütfen bu forumun yöneticisini arayın."
şeklinde hata veriyor. Halbuki foruma şifreyle admin olarak girişimde ön izlemede problem yoktu.Bu olayı nasıl çözeriz. Sanırım forum sayfalarını oluşturduktan sonra en son olarak yapmadığım bir işlem var...!!! Yardımınızı emailime de iletebilir misiniz lütfen( kaydedilen[at]gmail.com
Teşekkürler, iyi günler.

Adsız dedi ki...

yani hiç ni para gbi şey ödenmiyo dimi tanaıyla bedava mı?

Adsız dedi ki...

selam öncelikle foruml ilgilenen arkadaşlar varsa beni bulsunlar bir forum sitem var ama uğraşacak vakit yok benimle ortak yönetecek arkadaş varsa gelsin www.belaliyiz.biz adres bu benim uğaraşacak zamanim yok saygilarla

Adsız dedi ki...

Selam millet!!
İngiltere türk Toplum sitesi henüz açıldı.Burada yerli ya da yabancı arkadaşlar edinebilir,gruplar kurabilir ; ingilizce pratik yapabilir;fotoğraf,müzik ve video yükleyebilir ya da sitedeki müzikleri dinleyip video izleyebilirsiniz.Ve daha bir sürü özellik için aramıza katılın.İngiltere'de ki gurbetçilerinizi yanlız bırakmayın.

Türkler herzaman , heryerde ,herşeye karşı birlikte.
Allah Türkleri korusun.

http://www.cakcak.net/ ziyaret edin.

Adsız dedi ki...

http://www.iphorum.com/ forum istiyorsan burdan iyisi yok

Adsız dedi ki...

kendi reklamımızı nasıl veriyoz

ZerO dedi ki...

kendi reklaminizi veremiyorsunuz sanirim..

Adsız dedi ki...

oldu yuppi!!!

Adsız dedi ki...

Hello,

Iam really great and great to be here and would dedicate to contribute to this forum more.



Thanks

Adsız dedi ki...

Merhabalar arkadaslar
Siteniz oldukça yararli bilgiler içeriyor. Web Sayfaniz google reader’a ekledim vakit buldukça takip etmeye çalisacagim. Soru ve cevaplarla siteye katkida bulunmak isterim.

Saygilarimla...

Adsız dedi ki...

merhaba
Siteniz oldukça bilgilendirici ve basarili bir site. Sitenizi google readera ekliyorum. Firsat buldukça soru ve cevaplar ile sitenize katkida bulunmaya çalisacagim.

Yorum Gönder