Pazar, Kasım 18

Piercing Zararları


Piercing takma işlemi uzman olmayan kimseler tarafından uygulanırsa birçok riskler ile karşı karşıya kalınılabilir. Örneğin Kulak kıkırdağı iltaaplanabilir, kaş ya da kulak gibi bölgelerde sinirler bölünebilir. Bütün piercinglerde, bölgesel şişiklikler oluşabilir. Bu şişiklikler belli bir zaman sonra tekrar yok olurlar. Özellikle bayanların tercih ettiği Göbekdeliği piercing'in yarattığı şişikliğin tekrar inmesi bazen yarım yıl sürebilir. Anüs bölgesinde yapılan piercing'ler bazen kronik iltaaplanmalar yaratabilir.


Dil piercing'i ile oynamaktan oluşan diş yıpranması.Ağıza takılan piercinglerde uzun vadeli hasarlara yol açabilecek bir potansiyel vardır. Örneğin Dil piercing'i belli surat ifadelerinde damağa, diş etine ve bunun altında bulunan Alveolar-kemiğine bastırılır. Bu kemik basınç oluştukça yıpranıp azaldığı için, bunun sonunda dişler dökülmeye başlıyabilir.

Penisin başına takılan Prenz Albert piercingi, eğer 2mm'den daha ince ise deriyi kesebilir. Bunun gibi diger Piercinglerde zora gelince, deriyi kesebilirler. Iltihaplanması hala geçmemiş olan Intim-piercingler cinsel ilişkide, Hepatitis-B ve AIDS gibi cinsel hastalıkların daha kolay yayılmasına yol açabilirler.

Ayrıca -10 dereceden daha büyük soğuklarda, piercing bölgesel donmalara yol acabilir.

-Alıntıdır-

8 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Tek kelime ile iğrenç. Kendine işkence etmekten başka bir şey değil. Herkesin kendi tercihi ama ne bileyim bana ters yani :S

Adsız dedi ki...

piercing bence ii bişe ama iyi bilen kişilere yaptırıldığı sürece.benim dudağım delik 2 yıldır hiç bi zararını görmedim ağrı falanda yok

Adsız dedi ki...

arkadasımın dilinde piercing var suana kadar bı zararaı olmadı tabı sureklı bakım yapmak zorunda. benımde dudagımda var ve bı zararı yok .yakında septumda yaptrmayı dusunuyorum tabı uzman kısılere.

Adsız dedi ki...

Benim kizim diline yaptirdi.Bu dördüncü hafta,orta kulak iltihabi olustu, sürekli halsizlik ,asiri siddetli bas agrisi,daha önce hic böyle seyler yoktu,hic memnun degilim

Adsız dedi ki...

Şahsen bu işin içerisindeyim 2000 yılında dudağımapiercing taktırdım hiç bir sorun hiçbir prıblem yok..Gayet mutluyum piercing imle :D Tavsiye ederim fakat işi bilenler,profesyonel stüdyolar tercih edilirse ...

Adsız dedi ki...

ben kaş a düşünüyorm kırk akıl kırk fikr kör olma bilmem ne gibi söylenti çok tam bir bilgisi olan varsa yazarsa sevinirm

Adsız dedi ki...

kaş deldircek arkadaş benim var kaşımda. Normalde benim derim çabuk iyileşen bi yapıda olmamasına rağmen büyük bi sorun yaşatmadı bana (şişme,morluk,sürekli kanama,göz ve başla ilgili bi sorun) 6 aya yakındır kullanıorum. Herşeyin ilaa ki çok ufakta olsa bi tehlike ihtimali var.Hijyenik ve doğru yapılması takdirde şüphe etme istiyorsan derim ben (:

Adsız dedi ki...

bende kaşıma yaptırmak istiyorum çok güzel duruyo ama onun dışında pekte lazım bişi değil ve çok tehlikeli bir kız piercing yüzünden 6 ay komada kalmış o yüzden ben pek önermiyorum

Yorum Gönder