Cumartesi, Kasım 3

Harita Dediğin Böyle Olur..




Son günlerde facebookta ortalikta dolaşan bir Türkiye haritasi var bu harita Türkiyenin sınırları ile ilgili..Türkiyenin güneydoğusunun sinirlari Kuzay Irak ve daha da içeriye doğru Musul,Kerkük,Erbili de içine kapsayan bi şekilde genişlemiş.Bu harita facebook ta türkler arasinda baya popüler olmuş.

Bence bu tüm dünyaya tepkidir.Elbette Irak 'ın toprağinda gözümüz yok.Biz Irağın toprak bütünlüğünün korunmasindan yanayiz.Ancak son zamanlarda terör örgütünün hain saldırıları ve müttefik dediğimiz devletlerden hiç bir yardım görmememiz insanlar ister istemez bu tür tepkiler ortaya koyuyor.

Bu harita Türkiyenin Güneydoğusunu haritalarinda K... olarak gösterenlere bir cevap niteliğindedir..

5 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Ben olsam biraz daha genişletirdim, yapan kimse insaflı davranmış. Bence onlar nasıl bilinç altında Türkiye'nin doğusunu Kürdistan gibi gösterdiyseler, biz de benzerini böyle yapalım. Bu arada Bush'un gözdesi Rice bir gazetecinin sorusu üzerine Kürdistan lafını neden kullandığını açıklamadı.

turko dedi ki...

KATILIYORUM DOSTUM.

Adsız dedi ki...

İsimsiz duygularımızı yazmış zaten çok haklı

Adsız dedi ki...

Facebook üyeliğiniz varsa bu gurubu destekleyelim arkadaslar dünya harita görsün

http://www.facebook.com/group.php?gid=38045197705

Adsız dedi ki...

kardesim bari bulgaristani da alsaydin :) orada kuzey iraktan daha cok turk var.

Yorum Gönder