Pazartesi, Ağustos 20

Bloggerden Rastgele Yazı Eklentisi

Bloggeri sevmeye devam ediyorum..Blogger için eklentiler bitmek tükenmek bilmiyor.Şimdide rastgele yazı eklentisi ortaya çikti..bu eklentiyi gerçekten çok sevdim..Ayni özllik wordpress temalarindada var..Rastgele yazı eklentisine tiklandiğinda daha önce yazmiş olduğunuz rastgele yazilar geliyor..Adı üzerinde :)

Bu eklentiyi xml temaları için burdan alabilirsiniz..Klasik temalar içinde yine burdan kodları alabilirsiniz..Herkese kolay gelsin.


5 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Blogger gerçekten gün geçtikçe daha cazip hale getirmeye başladılar.Bakalım yakında galiba ikinci bir blogumu bloggerden ayrı bir alan adıyla açmayı planlıyorum bu bilgiler benim için gerçekten önemli teşekkürler.Bu arada benim merak ettiğim bu blogger'de yazının devamını oku gibi bir olay yokmu yaılar çok uzun oluyor buda pek hoş bir durum değil.Saygılar.

ZerO dedi ki...

Blogger gerçekten eklentilerle wordpressten bi farki kalmadi dediğin gibi devamını oku eklentisi var ama ben kurmadim kuran arkadaşlar var http://www.mafiamax.com/ da bu eklenti var buradan öğrenebilirsiniz..

Adsız dedi ki...

eklentiyi kurdum oradaki random linkine hangi url yi vericezde rastgele konu seçiçek onu bi bulamaım :S

egemavisi dedi ki...

Teşekkürler. Kodu bloguma ekledim. Sorunsuz çalışıyor.

Adsız dedi ki...

Bloggerin benzer ayfalar gibi özellikleri var burada rastgele eklentisinin sayısıı aratırabilirmiyiz mes 10 veya 5 kafası esen bu tür güzel eklentiler çıkarıyor zannedersem bunu fazla kise de kullanıyor kısacası oyun her blog kullamıyor.Bloggerde olduça fazla genelde hacklıyorlari,İşin arkasaında kosaman Googlede var bloggerden sıkılan yeni eklentileri kurup ziyaretçi sayısını bir yönden artrıp bir yönden trafiğini artırmış olduyor neyse fazl açıldım dizi iyi bloglamalar.:)

Yorum Gönder