Pazartesi, Ağustos 13

isteyelim bakalim istiyor.us



Nette bugün ilginç bi siteye rastladim..Adıda ilginç istiyor.us Nezaman açildi bilmiyorum ama çok hoşuma gitti hemen üye oldum zero Sloganı hayattaki amaçlarınızı, tecrübelerinizi listeleyip
ego tatminine ulaşmak için harika bir ortam!


Sitenin içeriği ve tanımı şöyle;

istiyor.us'ta yapmak istediklerini listeleyecek, başkalarının isteklerini görüp "ben de istiyorum!" diyecek, ve hedeflerini gerçekleştirdikçe "sonunda başardım!"a tıklayıp tatmin olacaksın.

istiyor.us'ta üyelerin kişisel bilgileri gösterilmez, fotoğraf yüklemek de zorunlu değildir. sadece istekler, tecrübeler; yorumlar ve tavsiyeler.

özel mesaj, profil vs. var ama arkadaş listesi yok, bunun yerine takip etme özelliği var.

Yapmak istediklerinizi işaretleyin, isteklerinizi listeleyin. Sizden daha tecrübelilerden yardım alın, yeni yetmelere tavsiyelerde bulunun. Ya da sadece yorumlayın,notlayın, eğlenin.

2 Yorum var:

Adsız dedi ki...

gerçekten eğlenceli bir site olmuş...
yapanların elerine sağlık tabi paylaşanlarında ...
bu arada bende ekledim sizi ;)

Adsız dedi ki...

Çok iyiymiş bu yazını yeni okudum :)

Yorum Gönder